abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83669277
Post ze hier!

Maak kennis met Hans
Hans is sinds jaar en dag fanaat van het volgen van de profcompetitie van de Nederlandse Bowling Organisatie. Hij zit bij elke wedstrijd vol spanning alle uitslagen te noteren op zijn notitieblokje.
Dit is een druk leven aldus Hans. Door het volgen heeft hij geen tijd om te werken en leeft derhalve ook van een uitkering. Ach, zolang ik mijn shag maar heb, en ik ben gelukkig in mijn kip caravan, aldus Hans.
pi_83669281
hahah wat een slecht topic zeg!

zo slecht dat het weer goed is
pi_83669284

Mevrouw de Graaf
De hobby van Greetje de Graaf is enig zins verrassend. Deze dame is al van jongs af aan verslaafd aan het spelen van Yahtzee. Dagelijks speelt ze potjes Yahtzee met haar man Gerrit. Echter was Greetje nooit goed genoeg om mee te kunnen doen aan de Nederlandse Kampioenschappen. Slechts eenmaal kon ze meedoen met dit formidabele toernooi. Helaas voor haar werd ze na ronde 1 al uitgeschakeld door Karel van Maanen die haar met een knappe zege van de tafel af veegde.
pi_83669291

Jan
Jan heeft zijn hobby pas 1 jaar geleden ontdekt. Hij was in het spoorwegmuseum samen met zijn kleinzoon. Daar zag hij het: Machinisten met een snor. Zelf kan Jan door een genetische afwijking geen haar op zijn bovenlip laten groeien, mede daardoor was de fascinatie voor de snor altijd al "zijn ding" geweest. Echter, een conducteur met snor was voor hem het beste wat een man kan bieden. Dagelijks word Jan op diverse stations van Nederland gesignaleerd met digitale camera. Meerdere malen opgepakt voor zijn papperazzi gedrag. Maar zoals een echte die-hard het beaamd gaat hij net zo lang door tot hij tussen 6 planken ligt.
  maandag 5 juli 2010 @ 05:21:42 #5
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_83669293
quote:
Op maandag 5 juli 2010 05:12 schreef Monopoly het volgende:
Post ze hier!

[ afbeelding ]
Maak kennis met Hans
Hans is sinds jaar en dag fanaat van het volgen van de profcompetitie van de Nederlandse Bowling Organisatie. Hij zit bij elke wedstrijd vol spanning alle uitslagen te noteren op zijn notitieblokje.
Dit is een druk leven aldus Hans. Door het volgen heeft hij geen tijd om te werken en leeft derhalve ook van een uitkering. Ach, zolang ik mijn shag maar heb, en ik ben gelukkig in mijn kip caravan, aldus Hans.
DAt lijkt net de bamboetuin van Ginkelduin, .
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_83669301
moar
pi_83669303

Dan hebben we nog Kees de Boer
Keer de Boer woont sinds jaar en dag in Zierikzee en verdiend de kost met het geven van lezingen over de diversiteit van alledaagse gewoontes. Een uitermate interessant onderwerp. Als Kees thuiskomt van een dag hard werken kleed hij zich helemaal uit en veranderd van Jan Steen in zijn pseunodiem Slaaf Rick. Als hij Rick is gaan alle remmen los en masturbeert hij hevig terwijl hij zijn eigen uitwerpselen over zichzelf uitsmeert. Menig persoon is wel eens getuige geweest van deze Rick. Nietsvermoedende mensen zijn zijn favoriete klanten. Vanuit het niets valt hij je aan met deze internet praktijken. Soms voert hij deze vuiligheid ook op straat uit, maar na 3 keer te zijn gearresteerd doet hij dit niet meer.
pi_83669311

Frank de Jager
Een rots in de branding, zo word hij wel eens genoemd door de klaverjas vereniging "Het Ruitje" uit Barneveld. Sinds een jaar of 4 komt hij dagelijks langs om de klaverjassende leden mentale steun te geven. Zelf snapt hij maar niets van dat gekke spelletje. Maar hij is er, speciaal voor hen die het nodig hebben. Ook de kantine juffrouw Barbara ( 59 jaar oud ) vind zijn aanwezigheid totaal niet storend. Oke zegt ze: soms heeft hij wel een beerenburg te veel op en begint hij met het opsommen van bandieten die het Wilde Westen verschrikkelijk hebben geteisterd, terwijl hij stiekem een paar keer flink in zijn eigen tepels knijpt. Maar verder is het een prima vent, aldus Barbara.
pi_83669321

Maak kennis met Rietje van Buuren
Rietje heeft al heel wat jaartjes een passie: Het na schilderen van Middeleeuwse broodbakkers uit de regio Hoorn. Noem ze maar op: Jan-Jaap der Raaschen, bakker Keesch Trouk en natuurlijk Frederick der Haaschesteyn. Ze heeft ze allemaal na geschilderd. Ze heeft haar atelier ook opengesteld voor publiek. Mocht u ooit eens in de buurt van Hoorn zijn, ga eens langs in dit kleine museumpje. Voor 2 euro mag je naar binnen maar krijg je wel een bakje brandnetelthee en een mariakaakje. Ook zal ze dan honderduit vertellen over haar hobby. Een echte schat die Rietje.
  maandag 5 juli 2010 @ 05:40:59 #11
286493 raebyddet
teddybear maar dan omgedraaid
pi_83669323
quote:
Op maandag 5 juli 2010 05:28 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Dan hebben we nog Kees de Boer
Keer de Boer woont sinds jaar en dag in Zierikzee en verdiend de kost met het geven van lezingen over de diversiteit van alledaagse gewoontes. Een uitermate interessant onderwerp. Als Kees thuiskomt van een dag hard werken kleed hij zich helemaal uit en veranderd van Jan Steen in zijn pseunodiem Slaaf Rick. Als hij Rick is gaan alle remmen los en masturbeert hij hevig terwijl hij zijn eigen uitwerpselen over zichzelf uitsmeert. Menig persoon is wel eens getuige geweest van deze Rick. Nietsvermoedende mensen zijn zijn favoriete klanten. Vanuit het niets valt hij je aan met deze internet praktijken. Soms voert hij deze vuiligheid ook op straat uit, maar na 3 keer te zijn gearresteerd doet hij dit niet meer.
"Nothing astonishes people so much as common-sense and plain dealing."
pi_83669326
quote:
Op maandag 5 juli 2010 05:40 schreef raebyddet het volgende:

[..]

Ik moet eens minder gaan drinken volgens mij
Ik las het nog eens na, en echt damn... sick fuck dat ik ben
  maandag 5 juli 2010 @ 05:50:08 #13
286493 raebyddet
pi_83669333
quote:
Op maandag 5 juli 2010 05:42 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Ik moet eens minder gaan drinken volgens mij
Ik las het nog eens na, en echt damn... sick fuck dat ik ben
Ik moest er wel om lachen

Die Jan is ook geniaal
Ik vraag me af hoe je het verzint, waar haal je de inspiratie uit ?
pi_83669344
quote:
Op maandag 5 juli 2010 05:50 schreef raebyddet het volgende:

[..]

Ik moest er wel om lachen

Die Jan is ook geniaal
Ik vraag me af hoe je het verzint, waar haal je de inspiratie uit ?
Ik heb een willekeurige paupernaam in gedachte, en daar google ik op Vaak kom je naast de portretten nog andere vage plaatjes tegen, en aan de hand daarvan verzin ik er iets omheen. Gewoon, hoe vager, hoe beter!

Try it
pi_83669347
Dude, die mensen op de foto's heten ook echt zo? geniaal als ze op zichzelf gaan googlen
pi_83669348
quote:
Op maandag 5 juli 2010 05:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Dude, die mensen op de foto's heten ook echt zo? geniaal als ze op zichzelf gaan googlen
Hehehehe, Vooral slaaf Rick zal dat vast niet leuk vinden
  maandag 5 juli 2010 @ 06:43:50 #17
286493 raebyddet
pi_83669458

[ Bericht 23% gewijzigd door raebyddet op 05-07-2010 10:11:20 ]
  maandag 5 juli 2010 @ 07:13:12 #18
262674 Graseter
Graseter als dorpsgek 2011.
pi_83669556
Dit topic
http://www.evationstudios.com
Bart Beentjes
Bart@evationstudios.com
  maandag 5 juli 2010 @ 08:41:59 #19
49017 Reneuh
Met je hoof
pi_83670185
Men, wat een slecht topic
I spoke proper England since I was a children.
pi_83670342
quote:
Op maandag 5 juli 2010 08:41 schreef Reneuh het volgende:
Men, wat een slecht topic
Idd, nog maar 1 pauper gezien en dat is TS
Lurf is the message and the message is Lurf
  maandag 5 juli 2010 @ 08:58:54 #21
272171 chewbacca_maatschappij
's gewoon goeien handel
pi_83670413
TS houdt van posten in eigen topic
boem bats luchtdicht me vrète is nog nooit zo fris gewist
Op zaterdag 10 juli 2010 15:33 schreef Rectum het volgende:
Jij bent vele malen irritanter dan AP
  maandag 5 juli 2010 @ 09:08:10 #22
35944 omyfalzer
Aisjitonjoe.
pi_83670571

Govert van den Hoogenhuisz

Govert is gepensioneerd na 40 jaar te hebben gewerkt als kaasrasperaar. Na een tragisch duimspijkerongeval besloot Govert om in zijn vrije tijde, vrijwillig de afmetingen van dambordvakjes te controleren. "Met zijn meetlat in de hand, reist Govert door gans het land." is de leuze van zijn mede buurtbewoners die veel respect hebben voor zijn inzet en doorzettingsvermogen. Als je Govert vraagt hoelang hij deze excentrieke hobby nog wil blijven doen, antwoordt hij glimlachend: "Zolang dat mijn haren nog niet uitvallen, mijn tenen beginnen te stinken, mijn nagels niet geel zijn en ik er nog -goed- uit zie."
Ik heb zojuist je topic vereerd met mijn aanwezigheid.
pi_83670777

dit is TS dagelijks houd hij zich bezig met het drinken van bier en roken van zware shag. alhoewel hij leeft van een uitkering kan hij het prima vinden bij zijn moeder. zijn favoriete hobby is monopoly spelen op de computer. maar TS heeft in het geheim ook nog een andere hobby. TS houd namelijk ook van anale zelfbevrediging. Enkele dagen nadat hij betrapt was door ze moeder weet eigenlijk de hele buurt ervan. TS is erg verdrietig maar gelukkig heeft hij zijn biertje. Als hij teveel biertjes op heeft schrijft hij zijn woede af op een forum op het internet. en maakt daar andere mensen die hij persoonlijk goed kent belachelijk. TS is maar al te blij dat hij naast zijn gewone leven ook nog op internet terecht kan. einde.
  Forum Admin maandag 5 juli 2010 @ 09:49:03 #24
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_83671406
Eindelijk weer eens een goed topic! Een goed begin van de week.
  maandag 5 juli 2010 @ 09:49:26 #25
's gewoon goeien handel
pi_83671415
Nee dit topic is een beetje triest
  maandag 5 juli 2010 @ 09:50:33 #26
298746 Dalando
18, niet meer gefrustreerd
pi_83671453
quote:
Op maandag 5 juli 2010 09:49 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Nee dit topic is een beetje triest
Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
pi_83671461

Dit is TS ook wel bekend als monopoly, hij lijkt misschien op pedobear en dat is hij ook. Zijn hobby's zijn vooral kuttopics openen en het hele Fok! forum (en kindjes) verneuken.
Zij andere hobby is bierdrinken. Als hij bier gaat drinken dan doet hij zijn beren pak uit en gaat hier bier drinken:
  maandag 5 juli 2010 @ 09:54:00 #28
's gewoon goeien handel
pi_83671552
ha.
pi_83675243
Tvpiemelbrie
Love, The Kind You Clean Up With A Mop.
  maandag 5 juli 2010 @ 12:01:24 #30
215962 ThaTim
Hatjoe !
pi_83675562

Dit is Ad.

Ad is een erg leuke man. Sinds het moment dat hij internet ontdekte, ging hij op FOK. Na eerst een aantal jaren op de Frontpage, is hij sinds een tijdje te bezichtigen op het FOK-Forum. Hij profileert zichzelf hier onder de naam Penisbaard. Ad heeft een grote fascinatie voor Voe, wat ook wel te begrijpen is natuurlijk. Ad maakt de subfora ONZ en KLB al een tijdje onveilig!
Een goede troll blijft ook een troll, aldus Ad.
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
pi_83675869

Dit is Bibje

Bibje kan niet lachen om dit topic, het is namelijk ook een kuttopic.
  maandag 5 juli 2010 @ 12:22:55 #32
's gewoon goeien handel
pi_83676409

Dit is Voe.
Voe is lekker.
  maandag 5 juli 2010 @ 12:50:32 #33
215962 ThaTim
Hatjoe !
pi_83677382
Voe is geen pauper.
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
pi_83682272
quote:
Op maandag 5 juli 2010 12:22 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[ afbeelding ]

Dit is Voe.
Voe is lekker.
QFT.
  maandag 5 juli 2010 @ 15:17:17 #35
261627 sciter
The world is my playground.
pi_83682958
DIt is een topic van Pittige huisvrouwen kaliber

Arend Jansma(rechts)
Dit is Arend Jansma. Arend Jansma was in het dagelijks leven voorzitter van jeu de boule vereniging ''De harde ballen'' te Overvoorst. Sinds hij de bal van een erelid een dubbele scheenknierscheur heeft toegebracht is hij gedegradeerd naar ballenjongen. Hij is sinds kort opgestapt en is nu bezig met het organiseren van feesten voor oude mensen die een drankprobleem hebben. Arend kan zich fijn vermaken met deze mensen. Overig is hij ''s woensdags actief als PVV marketingman, dit doet hij natuurlijk vrijwillig omdat hij het plezierig vind om met opblaasduifjes de straat onveilig te maken.

Voordat hij pensioneerde was hij werkzaam in de bouw.
  maandag 5 juli 2010 @ 15:49:30 #36
35944 omyfalzer
Aisjitonjoe.
pi_83684119

Evert Jan Witpeerd jr.

Maak kennis met Evert Jan, een kampioen in het verzamelen van korte potloodjes. In zijn vrije tijd is hij meestal te vinden in de IKEA waar hij -naar eigen zeggen- zichzelf verrijkt bij de potloodbakjes. Evert Jan vind zichzelf uniek in zijn hobby en hoopt op een dag zijn collectie te kunnen tentoonstellen. "Het is best een pittige hobby", zo beaamt hij "soms word je betrapt en dan word er toch met scheve ogen naar je gekeken." In de komende periode zal Evert Jan in diverse basisscholen in Nederland te vinden zijn. "Ik wil je best een handtekening geven, maar wel in potlood" grapt hij.
  Forum Admin maandag 5 juli 2010 @ 15:53:26 #37
240730 crew  Opa.Bakkebaard
Heeft een huisje.
pi_83684262
quote:
Op maandag 5 juli 2010 15:49 schreef omyfalzer het volgende:
[ afbeelding ]
Evert Jan Witpeerd jr.

Maak kennis met Evert Jan, een kampioen in het verzamelen van korte potloodjes. In zijn vrije tijd is hij meestal te vinden in de IKEA waar hij -naar eigen zeggen- zichzelf verrijkt bij de potloodbakjes. Evert Jan vind zichzelf uniek in zijn hobby en hoopt op een dag zijn collectie te kunnen tentoonstellen. "Het is best een pittige hobby", zo beaamt hij "soms word je betrapt en dan word er toch met scheve ogen naar je gekeken." In de komende periode zal Evert Jan in diverse basisscholen in Nederland te vinden zijn. "Ik wil je best een handtekening geven, maar wel in potlood" grapt hij.
ROFL. Dat hoofd.
  maandag 5 juli 2010 @ 15:57:07 #38
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_83684396
Je moet echte namen doen. dan krijg je van die gasten die over een maand hun naam googlen en dit tegenkomen om vervolgens te gaan schelden en schreeuwen
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  maandag 5 juli 2010 @ 15:58:44 #39
35944 omyfalzer
Aisjitonjoe.
pi_83684461
quote:
Op maandag 5 juli 2010 15:57 schreef MikeyMo het volgende:
Je moet echte namen doen. dan krijg je van die gasten die over een maand hun naam googlen en dit tegenkomen om vervolgens te gaan schelden en schreeuwen
Goeie tip Ik zal er een paar van werk gebruiken, gehehe
  maandag 5 juli 2010 @ 16:21:11 #40
300710 Masterboy
Just Crusin'
pi_83685397
Goed topic
Haters are like crickets. Crickets make a lot of noise, u hear it but u can't see them. Then right when u walk by them, they're quiet.
  maandag 5 juli 2010 @ 16:24:20 #41
's gewoon goeien handel
pi_83685518

Ik ben Monopoly
Ik houdt ervan om in mijn vrije tijd topics te openen met foto's van volledige normale mensen en hier een grappig zelfbedachte ondertitel onder te zetten
  maandag 5 juli 2010 @ 16:30:10 #42
261627 sciter
The world is my playground.
pi_83685760
quote:
Op maandag 5 juli 2010 16:24 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben Monopoly
Ik houdt ervan om in mijn vrije tijd topics te openen met foto's van volledige normale mensen en hier een grappig zelfbedachte ondertitel onder te zetten
Mag ik de Finse hebben?
  maandag 5 juli 2010 @ 16:37:42 #43
286543 ViezeFreddiey
Sigillum Militum Χpis
pi_83686145
Monopoly
wat een geweldenaar
It's not about changing the world. It's about doing our best to leave the world the way it is. It's about respecting the will of others and believing in your own...
pi_83849045

Karel van de Woestijne (rechtsboven)
Karel, misschien wel een van de grootste Belgen die ooit heeft bestaan. In de jaren 1880 tot en met 1922 was hij werkzaam in de wattenindustrie. Maar naast zijn gewone bezigheden was hij de eerste pooier die beroemd werd in Belgie en omstreken. Als je wijd en zijd in Nederland komt, dan kent men hem nog steeds. Deze pooier heeft de trend ingezet om een hoed te dragen, manteljas etc etc. The Godfather of all the pimps. Het schijnt zelfs dat op 24 Oktober elk jaar zijn verjaardag nog steeds word gevierd op de pooierconventie in Las Vegas ( USA )
Wat een held deze Karel.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 14:02:22 #45
299486 BaasD
GREED is GOOD!
pi_83849496
Helden topic
'wat niet rekt, dat scheurt'
pi_83849711

Elma de Bruin (links)
Elma is overdag een doodnormale vrouw. Ze gaat elke ochtend nordic walken, eet een hele zak brood weg ( ja dat is te zien ) en verder zapt ze wat op de TV. Maar als het eenmaal avond word, transformeert ze in een wulps volslanke vrouw met maar een missie: Manrape. Ze gaat iedere avond naar een cafe of discotheek in haar woonplaats Schin op Geul. Daar ontmoet ze mannen. Niemand wil eigenlijk met haar het bed delen omdat ze op z'n zachtst gezegd niet echt aantrekkelijk is. Ze stopt snel wat GHB in zijn drankje en blijft aanpappen. Vervolgens haalt ze buiten haar Volkswagen Transporter op en sleurt hem mee de kofferbak in. Van de meeste mannen die door deze teef te grazen zijn genomen blijft er weinig van over. Ze eindigen allemaal in een rusthuis voor verkrachtte mannen.
Sterkte aan hun allemaal, en dat deze teef zal branden in de hel!
  vrijdag 9 juli 2010 @ 14:47:50 #47
277717 KeizerKuzco
I was born this way
pi_83851310
Drawing a confession out of someone is like doing a beautiful dance. A beautiful dance, with a chainsaw.
pi_84361005

Marja de Boer
Al jaren werkzaam in de fysiotheraphie studio in Duivendrecht. Een aardige vrouw aldus enkele collega´s.
Maar er zijn ook wanklanken. Zo zou Marja betrapt zijn op het anaal inbrengen van diverse harddrugs tijdens wedstrijden van Ajax. Sinds kort heeft ze ook een stadionverbod. Maar haar echte hobby is het verzamelen en meezingen van diverse Midden Aziatische volksliederen. Haar favoriet is uiteraard het volkslied van Kazackhstan.
Hier treedt ze overigens ook mee op in diverse karaoke aangelegenheden in heel het land.
pi_84361245
pi_84362066
quote:
Op maandag 5 juli 2010 05:21 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

DAt lijkt net de bamboetuin van Ginkelduin, .
Dat zou best kunnen, het zijn iig dezelfde tafels en stoelen
  donderdag 22 juli 2010 @ 16:56:40 #51
274012 Smight
Ach jah...
pi_84362107
quote:
Op maandag 5 juli 2010 16:24 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben Monopoly

chewbacca_maatschappij
chewbacca_maatschappij is al jaren een echte sjagerijn. Sinds jaar en dag is hij al enorm jaloers op Monopoly vanwege zijn enorme hoeveelheid fantasie. Chewbacca_maatschappij heeft ook hobby's. Zo is hij vaak te vinden bij de plaatselijke sjoelvereniging. Ook kun je hem wakker maken voor een spannend potje bingo.
Als je goed kijkt........zie je hier letters staan.
  donderdag 22 juli 2010 @ 18:58:39 #52
151340 Casino.Bob
level 100 paladin
pi_84366815
dat Socios nog niet voorbij is gekomen
anders steek je gewoon even je tong erin
pi_84366877
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 18:58 schreef Casino.Bob het volgende:
dat Socios nog niet voorbij is gekomen
Ik was net het topic aan het zoeken of ik IN BEFORE SOCIOS kon roepen
Auteur: Anna Reactie: In het Engels ken ik daar een mooie uitdrukking voor....
Sud the fuck off... Twats...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')