quote:Op maandag 5 juli 2010 09:49 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Nee dit topic is een beetje triest
QFT.quote:Op maandag 5 juli 2010 12:22 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is Voe.
Voe is lekker.
ROFL. Dat hoofd.quote:Op maandag 5 juli 2010 15:49 schreef omyfalzer het volgende:
[ afbeelding ]
Evert Jan Witpeerd jr.
Maak kennis met Evert Jan, een kampioen in het verzamelen van korte potloodjes. In zijn vrije tijd is hij meestal te vinden in de IKEA waar hij -naar eigen zeggen- zichzelf verrijkt bij de potloodbakjes. Evert Jan vind zichzelf uniek in zijn hobby en hoopt op een dag zijn collectie te kunnen tentoonstellen. "Het is best een pittige hobby", zo beaamt hij "soms word je betrapt en dan word er toch met scheve ogen naar je gekeken." In de komende periode zal Evert Jan in diverse basisscholen in Nederland te vinden zijn. "Ik wil je best een handtekening geven, maar wel in potlood" grapt hij.
Goeie tipquote:Op maandag 5 juli 2010 15:57 schreef MikeyMo het volgende:
Je moet echte namen doen. dan krijg je van die gasten die over een maand hun naam googlen en dit tegenkomen om vervolgens te gaan schelden en schreeuwen
Mag ik de Finse hebben?quote:Op maandag 5 juli 2010 16:24 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben Monopoly
Ik houdt ervan om in mijn vrije tijd topics te openen met foto's van volledige normale mensen en hier een grappig zelfbedachte ondertitel onder te zetten
Dat zou best kunnen, het zijn iig dezelfde tafels en stoelenquote:Op maandag 5 juli 2010 05:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
DAt lijkt net de bamboetuin van Ginkelduin,.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |