DAt lijkt net de bamboetuin van Ginkelduin,quote:Op maandag 5 juli 2010 05:12 schreef Monopoly het volgende:
Post ze hier!
[ afbeelding ]
Maak kennis met Hans
Hans is sinds jaar en dag fanaat van het volgen van de profcompetitie van de Nederlandse Bowling Organisatie. Hij zit bij elke wedstrijd vol spanning alle uitslagen te noteren op zijn notitieblokje.
Dit is een druk leven aldus Hans. Door het volgen heeft hij geen tijd om te werken en leeft derhalve ook van een uitkering. Ach, zolang ik mijn shag maar heb, en ik ben gelukkig in mijn kip caravan, aldus Hans.
quote:Op maandag 5 juli 2010 05:28 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Dan hebben we nog Kees de Boer
Keer de Boer woont sinds jaar en dag in Zierikzee en verdiend de kost met het geven van lezingen over de diversiteit van alledaagse gewoontes. Een uitermate interessant onderwerp. Als Kees thuiskomt van een dag hard werken kleed hij zich helemaal uit en veranderd van Jan Steen in zijn pseunodiem Slaaf Rick. Als hij Rick is gaan alle remmen los en masturbeert hij hevig terwijl hij zijn eigen uitwerpselen over zichzelf uitsmeert. Menig persoon is wel eens getuige geweest van deze Rick. Nietsvermoedende mensen zijn zijn favoriete klanten. Vanuit het niets valt hij je aan met deze internet praktijken. Soms voert hij deze vuiligheid ook op straat uit, maar na 3 keer te zijn gearresteerd doet hij dit niet meer.
Ik moet eens minder gaan drinken volgens mijquote:
Ik moest er wel om lachenquote:Op maandag 5 juli 2010 05:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik moet eens minder gaan drinken volgens mij
Ik las het nog eens na, en echt damn... sick fuck dat ik ben
Ik heb een willekeurige paupernaam in gedachte, en daar google ik opquote:Op maandag 5 juli 2010 05:50 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Ik moest er wel om lachen![]()
Die Jan is ook geniaal![]()
Ik vraag me af hoe je het verzint, waar haal je de inspiratie uit ?
Hehehehe, Vooral slaaf Rick zal dat vast niet leuk vindenquote:Op maandag 5 juli 2010 05:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Dude, die mensen op de foto's heten ook echt zo?![]()
geniaal als ze op zichzelf gaan googlen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |