Ik denk wel wat, maar of jij hetzelfde denkt.quote:
BOXTEL!quote:
jawelquote:Op maandag 5 juli 2010 14:16 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
BOXTEL!![]()
En geen idee hoe ze heet? Hoe oud ze is?
Ik hou van hard.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:18 schreef BarrieButsers het volgende:
Damn jongens (en Tux) jullie gaan snel
Dat hoor ik vakerquote:Op maandag 5 juli 2010 14:18 schreef BarrieButsers het volgende:
Jaynee. Zo rond de 18 ofzoquote:Op maandag 5 juli 2010 14:16 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
BOXTEL!![]()
En geen idee hoe ze heet? Hoe oud ze is?
Wat is het probleem dan? 90% van Boxtel onder de 25 zit op Hyves... gewoon ff grasduinenquote:
quote:
heeft hij alquote:Op maandag 5 juli 2010 14:19 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Wat is het probleem dan? 90% van Boxtel onder de 25 zit op Hyves... gewoon ff grasduinen
ben altijd al snel geweestquote:Op maandag 5 juli 2010 14:18 schreef BarrieButsers het volgende:
Watquote:
Ik heb haar op hyves. Maar dat is echt een kutmanier vind ik.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:19 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Wat is het probleem dan? 90% van Boxtel onder de 25 zit op Hyves... gewoon ff grasduinen
O dus nou gaat ie weer semi-dramatisch dwepen dat niemand hem wil of wat is het scenario?quote:
http://www.detelefoongids.nl/tg/plaats-boxtel/w-vugts/1/quote:Op maandag 5 juli 2010 14:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb haar op hyves. Maar dat is echt een kutmanier vind ik.
Ja had ik gister alquote:Op maandag 5 juli 2010 14:21 schreef Ceased2Be het volgende:
www.hyves.nl
?
Ze is lid van de boxtelse Tiga hyves...
koningquote:Op maandag 5 juli 2010 14:21 schreef Ceased2Be het volgende:
-foetsie-
?
Ze is lid van de boxtelse Tiga hyves...
stuur haar prive bericht en vraag haar msnquote:Op maandag 5 juli 2010 14:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb haar op hyves. Maar dat is echt een kutmanier vind ik.
quote:Op maandag 5 juli 2010 14:23 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
-boe-
Het zijn er maar 2 in de telefoongids. zeg dat je pizza hebt voor jaynee
Shit nu moet ik iets anders verzinnenquote:Op maandag 5 juli 2010 14:21 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
O dus nou gaat ie weer semi-dramatisch dwepen dat niemand hem wil of wat is het scenario?
Haha. Ik rij wel een keer langsquote:Op maandag 5 juli 2010 14:23 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
http://www.detelefoongids.nl/tg/plaats-boxtel/w-vugts/1/
Het zijn er maar 2 in de telefoongids. zeg dat je pizza hebt voor jaynee
Tja, quotes kan ik niet edittenquote:Op maandag 5 juli 2010 14:23 schreef FedExpress het volgende:
[..]
koningniemand mocht hem gisteren plaatsen en dan komt deze held langs
![]()
[..]
stuur haar prive bericht en vraag haar msn
quote:Op maandag 5 juli 2010 14:23 schreef FedExpress het volgende:
[..]
koningniemand mocht hem gisteren plaatsen en dan komt deze held langs
![]()
Nee ik regel haar nummer welquote:[..]
Yeah sure.quote:
Dat dus.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:23 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Op de fiets, moet wel dronken zijn om dat te doenquote:
Thnxquote:
Neehee.quote:
Van mij mag jequote:Op maandag 5 juli 2010 14:28 schreef BarrieButsers het volgende:
Internet is echt baas
Even BDH zoeken op dr hyves
Haha. Ik kan haar nummer wel regelen en dan sms ik haar welquote:Op maandag 5 juli 2010 14:27 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dat dus.
Of je kunt het jezelf moeilijk maken waarna je uiteindelijk nooit contact meer met haar krijgt en dan weer een paar maandjes rond kunt dwepen met gedachten over hoe je haar inmiddels al alle hoeken van de kamer had kunnen laten zien.
Of valt dit onder projectie?
dat begint er al op te lijkenquote:Op maandag 5 juli 2010 14:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Haha. Ik kan haar nummer wel regelen en dan sms ik haar wel
En gisteren deed je tering moeilijkquote:Op maandag 5 juli 2010 14:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Van mij mag jeJe kan ook om de link vragen.
Denkt ze dat ik haar stalkquote:
Ja gewoon doen, wat heb je te verliezenquote:Op maandag 5 juli 2010 14:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Ja maar nu is alles out in the open. Waarom mogen wij geen foto van jou zien eik?quote:Op maandag 5 juli 2010 14:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En gisteren deed je tering moeilijk![]()
quote:Op maandag 5 juli 2010 14:33 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja gewoon doen, wat heb je te verliezen
M'n trots heb ik te verliezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Oke ik pm dan ja.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja maar nu is alles out in the open. Waarom mogen wij geen foto van jou zien eik?
quote:Op maandag 5 juli 2010 14:34 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oke ik pm dan ja.
Maar niet hier zetten ofzo![]()
Persoonlijk zou ik liever een privé berichtje op m'n hyves krijgen dan een sms van iemand die ik m'n nummer niet heb gegeven...quote:Op maandag 5 juli 2010 14:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Omdat ik hyves een beetje triest vindquote:Op maandag 5 juli 2010 14:35 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik liever een privé berichtje op m'n hyves krijgen dan een sms van iemand die ik m'n nummer niet heb gegeven...
Wat is er overigens minder triest aan een sms dan aan een berichtje?
Is goed. Ik pm je zoquote:Op maandag 5 juli 2010 14:34 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oke ik pm dan ja.
Waarom heb je het dan?quote:Op maandag 5 juli 2010 14:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Omdat ik hyves een beetje triest vindMaar je hebt wel gelijk.
Contact met m'n vriendengroep. Makkelijk afspreken als je elders studeert.quote:
quote:
Ik heb gefaald met hyves, he?quote:
Ja.quote:
WELquote:
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:49 schreef FedExpress het volgende:
[..]
praat die jongen geen minderwaardigheidscomplex aan ja
![]()
Met jou kan ik pratenquote:
Tot in #41: waar bijdehand wel goed in z'n hoofd is...quote:Op maandag 5 juli 2010 14:50 schreef FedExpress het volgende:
[..]
okee![]()
Ik moet gaan. tot in het volgende topic
quote:Op maandag 5 juli 2010 14:34 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oke ik pm dan ja.
quote:
Ja iddquote:
quote:
pmquote:
neuqen?quote:
quote:
Ja is toch lekker of wat.quote:
Niet met KK. Z'n neus is groot maar z'n pik is ieniemieniequote:
Hoe weet jij dat laatste deel?quote:Op maandag 5 juli 2010 15:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Niet met KK. Z'n neus is groot maar z'n pik is ieniemienie
Dat vraag ik me ook af.quote:
Zijn gedrag. Hij had iig geen ballenquote:
Na afloop elkaars zaakje wassen onder de douche.quote:
Nee, dat doen alleen vrouwen. Gaan ze elkaar natspetteren en dan hun tieten beschermen en giegelen. Daarna gaan ze elkaar oraal bevredigen en dan is de gratis preview afgelopenquote:Op maandag 5 juli 2010 16:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Na afloop elkaars zaakje wassen onder de douche.
WTF, levendige fantasie heb je.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, dat doen alleen vrouwen. Gaan ze elkaar natspetteren en dan hun tieten beschermen en giegelen. Daarna gaan ze elkaar oraal bevredigen en dan is de gratis preview afgelopen
Nee, gewoon een goede internetverbindingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op maandag 5 juli 2010 16:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, gewoon een goede internetverbindingArme sloeber met je previews.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Nee redtube is gratisquote:
quote:
Je moet watquote:
Shitquote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 16:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je moet watOf wil jij mij irl redtube bezorgen?
quote:Op maandag 5 juli 2010 16:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je moet watOf wil jij mij irl redtube bezorgen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fail!quote:Op maandag 5 juli 2010 16:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
ShitWilde ik je verrassen met een leuke TT
~Si vis amari, ama~
quote:
quote:
Iemand hier is jarig en dat kwamen ze brengen. Het is al opquote:
en jij deelt hier niet even uitquote:Op maandag 5 juli 2010 16:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Iemand hier is jarig en dat kwamen ze brengen. Het is al op
Da's stom ja.quote:
Taart is net als een vrouw: die deel je niet.quote:
hmm, heb je een punt (helaas geen taartpuntquote:Op maandag 5 juli 2010 16:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Taart is net als een vrouw: die deel je niet.
Ja. Ik ga zo naar huisquote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 16:49 schreef FedExpress het volgende:
[..]
hmm, heb je een punt (helaas geen taartpunt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |