Dat dus.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:23 schreef FedExpress het volgende:
[..]
stuur haar prive bericht en vraag haar msn
Op de fiets, moet wel dronken zijn om dat te doenquote:
Thnxquote:
Neehee.quote:
Van mij mag jequote:Op maandag 5 juli 2010 14:28 schreef BarrieButsers het volgende:
Internet is echt baas
Even BDH zoeken op dr hyves
Haha. Ik kan haar nummer wel regelen en dan sms ik haar welquote:Op maandag 5 juli 2010 14:27 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dat dus.
Of je kunt het jezelf moeilijk maken waarna je uiteindelijk nooit contact meer met haar krijgt en dan weer een paar maandjes rond kunt dwepen met gedachten over hoe je haar inmiddels al alle hoeken van de kamer had kunnen laten zien.
Of valt dit onder projectie?
dat begint er al op te lijkenquote:Op maandag 5 juli 2010 14:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Haha. Ik kan haar nummer wel regelen en dan sms ik haar wel
En gisteren deed je tering moeilijkquote:Op maandag 5 juli 2010 14:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Van mij mag jeJe kan ook om de link vragen.
Denkt ze dat ik haar stalkquote:
Ja gewoon doen, wat heb je te verliezenquote:Op maandag 5 juli 2010 14:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
Ja maar nu is alles out in the open. Waarom mogen wij geen foto van jou zien eik?quote:Op maandag 5 juli 2010 14:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En gisteren deed je tering moeilijk![]()
quote:Op maandag 5 juli 2010 14:33 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja gewoon doen, wat heb je te verliezen
M'n trots heb ik te verliezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Oke ik pm dan ja.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja maar nu is alles out in the open. Waarom mogen wij geen foto van jou zien eik?
quote:Op maandag 5 juli 2010 14:34 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oke ik pm dan ja.
Maar niet hier zetten ofzo![]()
Persoonlijk zou ik liever een privé berichtje op m'n hyves krijgen dan een sms van iemand die ik m'n nummer niet heb gegeven...quote:Op maandag 5 juli 2010 14:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Omdat ik hyves een beetje triest vindquote:Op maandag 5 juli 2010 14:35 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik liever een privé berichtje op m'n hyves krijgen dan een sms van iemand die ik m'n nummer niet heb gegeven...
Wat is er overigens minder triest aan een sms dan aan een berichtje?
Is goed. Ik pm je zoquote:Op maandag 5 juli 2010 14:34 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oke ik pm dan ja.
Maar niet hier zetten ofzo![]()
Waarom heb je het dan?quote:Op maandag 5 juli 2010 14:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Omdat ik hyves een beetje triest vindMaar je hebt wel gelijk.
Contact met m'n vriendengroep. Makkelijk afspreken als je elders studeert.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |