Ik denk wel wat, maar of jij hetzelfde denkt.quote:
BOXTEL!quote:
jawelquote:Op maandag 5 juli 2010 14:16 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
BOXTEL!![]()
En geen idee hoe ze heet? Hoe oud ze is?
Ik hou van hard.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:18 schreef BarrieButsers het volgende:
Damn jongens (en Tux) jullie gaan snel
Dat hoor ik vakerquote:Op maandag 5 juli 2010 14:18 schreef BarrieButsers het volgende:
Jaynee. Zo rond de 18 ofzoquote:Op maandag 5 juli 2010 14:16 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
BOXTEL!![]()
En geen idee hoe ze heet? Hoe oud ze is?
Wat is het probleem dan? 90% van Boxtel onder de 25 zit op Hyves... gewoon ff grasduinenquote:
quote:
heeft hij alquote:Op maandag 5 juli 2010 14:19 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Wat is het probleem dan? 90% van Boxtel onder de 25 zit op Hyves... gewoon ff grasduinen
ben altijd al snel geweestquote:Op maandag 5 juli 2010 14:18 schreef BarrieButsers het volgende:
Watquote:
Ik heb haar op hyves. Maar dat is echt een kutmanier vind ik.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:19 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Wat is het probleem dan? 90% van Boxtel onder de 25 zit op Hyves... gewoon ff grasduinen
O dus nou gaat ie weer semi-dramatisch dwepen dat niemand hem wil of wat is het scenario?quote:
http://www.detelefoongids.nl/tg/plaats-boxtel/w-vugts/1/quote:Op maandag 5 juli 2010 14:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb haar op hyves. Maar dat is echt een kutmanier vind ik.
Ja had ik gister alquote:Op maandag 5 juli 2010 14:21 schreef Ceased2Be het volgende:
www.hyves.nl
?
Ze is lid van de boxtelse Tiga hyves...
koningquote:Op maandag 5 juli 2010 14:21 schreef Ceased2Be het volgende:
-foetsie-
?
Ze is lid van de boxtelse Tiga hyves...
stuur haar prive bericht en vraag haar msnquote:Op maandag 5 juli 2010 14:21 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb haar op hyves. Maar dat is echt een kutmanier vind ik.
quote:Op maandag 5 juli 2010 14:23 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
-boe-
Het zijn er maar 2 in de telefoongids. zeg dat je pizza hebt voor jaynee
Shit nu moet ik iets anders verzinnenquote:Op maandag 5 juli 2010 14:21 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
O dus nou gaat ie weer semi-dramatisch dwepen dat niemand hem wil of wat is het scenario?
Haha. Ik rij wel een keer langsquote:Op maandag 5 juli 2010 14:23 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
http://www.detelefoongids.nl/tg/plaats-boxtel/w-vugts/1/
Het zijn er maar 2 in de telefoongids. zeg dat je pizza hebt voor jaynee
Tja, quotes kan ik niet edittenquote:Op maandag 5 juli 2010 14:23 schreef FedExpress het volgende:
[..]
koningniemand mocht hem gisteren plaatsen en dan komt deze held langs
![]()
[..]
stuur haar prive bericht en vraag haar msn
quote:Op maandag 5 juli 2010 14:23 schreef FedExpress het volgende:
[..]
koningniemand mocht hem gisteren plaatsen en dan komt deze held langs
![]()
Nee ik regel haar nummer welquote:[..]
stuur haar prive bericht en vraag haar msn
Yeah sure.quote: