OH NOES!quote:Op zondag 4 juli 2010 22:32 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Hoi, je hebt een rups en schreeuwgeluidjes gemist
Dat zal vast wel ja, het is komkommertijd he.quote:
Vanmiddag VI gekeken?quote:Op zondag 4 juli 2010 23:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zit nu ook VI te kijken (reclame nu).
Vanmiddag was het een compilatie van alle afleveringen tot nu toe en deze week is er alleen een avondafleveringquote:
I knowquote:Op zondag 4 juli 2010 23:47 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Vanmiddag was het een compilatie van alle afleveringen tot nu toe en deze week is er alleen een avondaflevering
Ik denk dat dit de legale SC is ofzoquote:Hebben jullie nou al wat?Overleg even met Biogarde waar je terecht kunt
nu wel weer legaal? Nou ja, 't zijn ook geen 5 topics per uur o.i.d.quote:Op maandag 5 juli 2010 15:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Yvonne mailde:
[..]
Ik denk dat dit de legale SC is ofzo
Na voetbal/smaakpolitie wel weerquote:Op maandag 5 juli 2010 19:55 schreef Cassius het volgende:
[..]
nu wel weer legaal? Nou ja, 't zijn ook geen 5 topics per uur o.i.d.
Wordt wel tijdquote:Op maandag 5 juli 2010 20:23 schreef TheKC het volgende:
Heeft Maraca de OP eigenlijk al klaar?
Wat is er mis met de huidige OP?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:38 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik heb Maraca even een berichtje gestuurd
Edit : Maraca kan vanwege prive-zaken niet aan de nieuwe OP werken. Ze heeft haar excuses ervoor aangeboden . Iemand anders zal het over moeten nemen![]()
Wie is 'we' ?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:44 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
We willen een speciale slowchat , niet alleen voor de zondagavond reeks
Het hele clubje. Het mooiste zou zijn om een geheel nieuwe unieke SBS-SC layout te hebben zodat er meer onderscheidt is tussen de twee topicsquote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:54 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Wie is 'we' ?
en, wat moet er veranderd worden?
Ik stuur je een PM.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:04 schreef Maraca het volgende:
[..]
Het hele clubje. Het mooiste zou zijn om een geheel nieuwe unieke SBS-SC layout te hebben zodat er meer onderscheidt is tussen de twee topics
Ik kijk dat sowieso nietquote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:13 schreef Maraca het volgende:
Ik lees nu ineens dat Alberto Stegeman in 2008 mee heeft gedaan met De nieuwe Uri Gellerweet iemand daar meer over?
Ik welquote:
Heeft het nog zin om dan een topic te openen?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:31 schreef Stephan1237 het volgende:
Zal wel druk worden zondag om 20:30 in deze reeks
Jawel, voor de mensen die achter blijven, denk dat we 1 topic halenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:35 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heeft het nog zin om dan een topic te openen?
Of we gaan het hier over voetbal hebbenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:36 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Jawel, voor de mensen die achter blijven, denk dat we 1 topic halen
Goed idee! Ons eigen finale topicquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
Of we gaan het hier over voetbal hebben
Het zou wel erg meehelpen aan de overzichtelijkheid van dat lijstje in de OP.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:35 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heeft het nog zin om dan een topic te openen?
Rob kan voetballen en Alberto erm.. weet ik nietquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:46 schreef Stephan1237 het volgende:
Koos en Andre
Andre : Nederland heeft gewonnen, wat zal Nederland nu gaan presteren?
Koos : Bommel en van Persie moeten eruit en Alberto Stegeman en Rob geus moeten er voor in de plaats komen dan winnen we zeker
Alberto gaat undercoverquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:49 schreef Maraca het volgende:
[..]
Rob kan voetballen en Alberto erm.. weet ik niet
Alberto loopt bij elke wedstrijd op het veld, en niemand die hem ziet.quote:
Alberto is de scheidsquote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Alberto loopt bij elke wedstrijd op het veld, en niemand die hem ziet.
Dat is een pak van mijn hartquote:Op woensdag 7 juli 2010 15:06 schreef Maraca het volgende:
Toyota en ik zijn trouwens achter de schermen bezig met de nieuwe layout, voor degenen die zich zorgen maken
Ik wens je veel succes.quote:Op woensdag 7 juli 2010 17:37 schreef Maraca het volgende:
Blegh, zit nu te leren voor mijn theorie-examen. Wegmisbruikers is toch een stuk leuker dan zo'n boek
Dank jequote:Op woensdag 7 juli 2010 17:44 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik wens je veel succes.![]()
Maar Toyota user ken ik niet..
VERDAMMT NOCH MAL!!!!quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:06 schreef Maraca het volgende:
Toyota en ik zijn trouwens achter de schermen bezig met de nieuwe layout, voor degenen die zich zorgen maken
Vanmiddag gekochtquote:
Ah, dacht dat het ook Japans wasquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:05 schreef Hyundai het volgende:
[..]
VERDAMMT NOCH MAL!!!!
ICH BIN HYUNDAI![]()
![]()
Deutschland uber alles.
Als je gewoon alle Koos-momenten terugkijkt in Wegmisbruikers dan weet je denk ik ook alles welquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:14 schreef Maraca het volgende:
[..]
Vanmiddag gekochtVersie 2010 met gevarenherkenning
[..]
Ah, dacht dat het ook Japans was
Is het goed dat ik jou de plaatjes enzo PM, en aangeef wat het is en dat jij dan een leuke OP in elkaar flanst?quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:14 schreef Maraca het volgende:
[..]
Vanmiddag gekochtVersie 2010 met gevarenherkenning
[..]
Ah, dacht dat het ook Japans was
Gewoon overal kiezen voor artikel 5quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:16 schreef TheKC het volgende:
[..]
Als je gewoon alle Koos-momenten terugkijkt in Wegmisbruikers dan weet je denk ik ook alles wel.
Hyundai is trouwens Koreaans.
Ik zal mijn best doenquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:16 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Is het goed dat ik jou de plaatjes enzo PM, en aangeef wat het is en dat jij dan een leuke OP in elkaar flanst?
Heb je ook wel toestemming enz. van moderators?quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:19 schreef Maraca het volgende:
Moet ik dan ook gelijk een nieuw topic openen of wachten tot deze vol is?
JONGENS! Hebben we nu toestemming?quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:21 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Heb je ook wel toestemming enz. van moderators?
Misschien kan ie dan ook centraal gemaakt worden enz.
Volgens mij moesten we Biogarde hebben hiervoor..quote:
Yvonne vroeg toch of er al een OP was? Dat heb ik iig uit kunnen maken uit de diverse SBS SC PM'squote:Op woensdag 7 juli 2010 21:30 schreef Maraca het volgende:
[..]
Volgens mij moesten we Biogarde hebben hiervoor..
Ja, en daarna alsnog toestemming weigeren zekerquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:38 schreef TheKC het volgende:
[..]
Yvonne vroeg toch of er al een OP was? Dat heb ik iig uit kunnen maken uit de diverse SBS SC PM's
quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:38 schreef TheKC het volgende:
[..]
Yvonne vroeg toch of er al een OP was? Dat heb ik iig uit kunnen maken uit de diverse SBS SC PM's
Toyota is daar nu mee bezigquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:42 schreef Stephan1237 het volgende:
Jullie moeten Biogarde pmmen, zei Yvonne
En niemand die zegt Maraca.. Maraca.. nu ga je te verquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:42 schreef Cassius het volgende:
[..]
En niemand houdt je tegen .. [ afbeelding ]
Nee, maar dat is ook niet gauw het gevalquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:43 schreef Maraca het volgende:
[..]
En niemand die zegt Maraca.. Maraca.. nu ga je te ver
quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:26 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
laatste bezoek: 3 uur, 19 minuten geleden.
En 'dankjewel Maraca' zeggenquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:38 schreef Maraca het volgende:
Maar ermh.. heren? De OP is af![]()
![]()
Allemaal even "dankjewel Toyota" zeggen
Ja, nu is het te laatquote:
Hele dag gewerkt.quote:
Awhquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:58 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Hele dag gewerkt.
Nouja, hele dag... Laat opgestaan vanwege brakheid, 10u begonnen met werken, net klaar.
Toyota heeft het ontwerpgedeelte overgenomen. Ik heb met name kritiek gegevenquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:59 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Danku. Heb je de hele dag aan de OP gezeten?
Geen flikker uitgevoed dus de hele dag...quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:00 schreef Maraca het volgende:
[..]
Toyota heeft het ontwerpgedeelte overgenomen. Ik heb met name kritiek gegeven
quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:02 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Geen flikker uitgevoed dus de hele dag...
quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:02 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Geen flikker uitgevoed dus de hele dag...
quote:
* Stephan1237 geeft een ijskoffie met een dikke laag slagroom en geeft een kaartje : Heel hartelijk bedankt !quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |