Wat is er mis met de huidige OP?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:38 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik heb Maraca even een berichtje gestuurd
Edit : Maraca kan vanwege prive-zaken niet aan de nieuwe OP werken. Ze heeft haar excuses ervoor aangeboden . Iemand anders zal het over moeten nemen![]()
Wie is 'we' ?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:44 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
We willen een speciale slowchat , niet alleen voor de zondagavond reeks
Het hele clubje. Het mooiste zou zijn om een geheel nieuwe unieke SBS-SC layout te hebben zodat er meer onderscheidt is tussen de twee topicsquote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:54 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Wie is 'we' ?
en, wat moet er veranderd worden?
Ik stuur je een PM.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:04 schreef Maraca het volgende:
[..]
Het hele clubje. Het mooiste zou zijn om een geheel nieuwe unieke SBS-SC layout te hebben zodat er meer onderscheidt is tussen de twee topics
Ik kijk dat sowieso nietquote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:13 schreef Maraca het volgende:
Ik lees nu ineens dat Alberto Stegeman in 2008 mee heeft gedaan met De nieuwe Uri Gellerweet iemand daar meer over?
Ik welquote:
Heeft het nog zin om dan een topic te openen?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:31 schreef Stephan1237 het volgende:
Zal wel druk worden zondag om 20:30 in deze reeks
Jawel, voor de mensen die achter blijven, denk dat we 1 topic halenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:35 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heeft het nog zin om dan een topic te openen?
Of we gaan het hier over voetbal hebbenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:36 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Jawel, voor de mensen die achter blijven, denk dat we 1 topic halen
Goed idee! Ons eigen finale topicquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
Of we gaan het hier over voetbal hebben
Het zou wel erg meehelpen aan de overzichtelijkheid van dat lijstje in de OP.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:35 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heeft het nog zin om dan een topic te openen?
Rob kan voetballen en Alberto erm.. weet ik nietquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:46 schreef Stephan1237 het volgende:
Koos en Andre
Andre : Nederland heeft gewonnen, wat zal Nederland nu gaan presteren?
Koos : Bommel en van Persie moeten eruit en Alberto Stegeman en Rob geus moeten er voor in de plaats komen dan winnen we zeker
Alberto gaat undercoverquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:49 schreef Maraca het volgende:
[..]
Rob kan voetballen en Alberto erm.. weet ik niet
Alberto loopt bij elke wedstrijd op het veld, en niemand die hem ziet.quote:
Alberto is de scheidsquote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Alberto loopt bij elke wedstrijd op het veld, en niemand die hem ziet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |