Haha ok. Nou, ben benieuwd naar je ervaringen!quote:Op zondag 26 september 2010 21:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben dan toch zo'n trutje wat gaat voor een bekend merk met vertrouwen in de klantenservice. Niet dat dat bij de Klarstein per definitie niet zo is, maar die ken ik niet. Dus vandaar.
hoe heb je dat gedaan dan? Wat heb je gebruikt?quote:Op maandag 27 september 2010 09:08 schreef Guppyfriend het volgende:
Is de kras er niet af te poetsen? Wij hebben er ook wel eens een kras op gehad maar die konden we er gewoon afpoetsen. Maar die was ook niet zo diep
ik wou dat ik dat kon, als het om gadgets gaat, ben ik daar extreem zuinig op. Ik ga daarom een nieuwe plaat bestellen.quote:Op maandag 27 september 2010 15:25 schreef mascarpone het volgende:
Bij mij zitten er ook een paar krassen op, toen ie tussen de onderkant van de verwarming en de grond vast was gaan zitten. Ik laat het zelf gewoon zo zitten.
Laat ik nu bijijijijijijijna in het bezit zijn van de Roomba én 5 kittens in huis hebben.quote:
Nee, nee en neequote:Op dinsdag 28 september 2010 10:35 schreef KarinJ. het volgende:
Omdat ik zéééééééér geïnteresseerd ben even n paar vraagjes.
Ik heb tapijten met franjes eraan, vreet ie die niet op?
Heb je een virtuele muur nodig?
Mijn woonkamer heeft een trapje, valt ie daar niet af?
ik heb een cavia en de echt grote strootjes pakt hij noet lekker. Wel zaagsel en hooi. Dus groffe stukken moet je met de hand weggooien. Maar dldat is met een normale stofzuiger ook.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:23 schreef morgane het volgende:
Zuigt zo'n ding ook vrij 'grote' dingen op? Er ligt bij mij wel eens wat hooi van mn konijnen door mn kamer, moet ik dat dan eerst zelf opvegen? Het lijkt me wel een geniale uitvinding eigenlijk...
Oké, dank je! Misschien wel een goed kerstcadeau-ideequote:Op dinsdag 28 september 2010 11:42 schreef DanHardy het volgende:
[..]
ik heb een cavia en de echt grote strootjes pakt hij noet lekker. Wel zaagsel en hooi. Dus groffe stukken moet je met de hand weggooien. Maar dldat is met een normale stofzuiger ook.
je hebt een speciale huisdieren editie.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:26 schreef Qwea het volgende:
vraagje ; ik zit ook al vet lang te twjfelen... maar ik heb een golden retriever die ENORM uithaart en je dus elke dag wel 1of liefst 2x mag zuigen.
Hoe gaat de roomba met die haren om? Ik moet de stofzuiger mond al telkens leegplukken namelijk.
Do joe have any link for mie?quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:37 schreef DanHardy het volgende:
[..]
je hebt een speciale huisdieren editie.
Waar dan? Zou een mooie toevoeging zijn, een fysieke winkelquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:30 schreef KarinJ. het volgende:
Ik heb een winkel gevonden die ze verkoopt.
In t weekend maar even langs gaan denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |