Werkt volgens mij niet met de 520.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:43 schreef wiebelaar het volgende:
Zie zojuist dat je de remote ook los bij kunt bestellen, leuk voor kerst ofzo.![]()
Bij Cyberhuis staat: "Deze afstandsbediening kan bij alle Roomba 500 modellen gebruikt worden, dus vanaf de 505 t/m de 581."quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 01:06 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Werkt volgens mij niet met de 520.
Okay, dan zal het welquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 08:54 schreef wiebelaar het volgende:
Bij Cyberhuis staat: "Deze afstandsbediening kan bij alle Roomba 500 modellen gebruikt worden, dus vanaf de 505 t/m de 581."
Lijkt me dus wel dan?
Oh en bij de specs van de 520 staat ook dat ie compatible is.
quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:14 schreef Macka66 het volgende:
Ik heb vandaag op Ebay een rooie Klarstein Cleanmate gekocht. Klinkt toch een beetje als iets uit de Duitse vertaling van Harry Potter (evanesco staub!). Maar met dank aan dit topic dus ondanks tekort aan energie en geld straks toch een redelijk schone huiskamer
Ik ook, maar ik vraag me af hoe nat die dweilt ? met een houten vloer mag het niet te nat gedaan worden.quote:
Da's natuurlijk ook zo. Maar toch.. ik heb de specs gevonden (het is trouwens de 531 ipv de 530):quote:Op zondag 5 september 2010 12:58 schreef Guppyfriend het volgende:
Volgens mij kun je ook nog steeds onderdelen krijgen voor de allereerste Roomba's? Zeker weten doe ik dat niet, maar het lijkt me sterk dat ze meteen niet meer verkocht worden
Dus voor 50 euro meer krijg je waarschijnlijk vuurtorens erbij die de 520 niet heeft en de 555 wel.quote:iRobot Roomba 531 Robotic Vacuum
SPECIFICATIONS:
# Model No: 531
# 500 series robots offer the lastest innovations from iRobot with unprecedented efficiency, coverage and cleaning performance
# Virtual walls keep Roomba cleaning where you need it most by restricting off-limit areas
# Automatically returns to its home base to dock and recharge between cleanings
# Reaches deep into your carpet to remove dirt, dust and pet hair
# Efficiently cleans the whole floor, under and around furniture and along walls
# Automatically adjusts to vacuum carpets and hard floors
# Roomba senses dirtier areas and cleans more thoroughly in those spots
# Simple to use - just press the clean button, roomba does the rest
# Roomba won't get stuck on cords, carpet fringe or tassels
# Includes power supply, brush cleaning tool, rechargeable battery and extra filter
# 'Roomba' range
# Silver
Ah, da's jamer.quote:Op zondag 5 september 2010 13:09 schreef Sorella het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik vraag me af hoe nat die dweilt ? met een houten vloer mag het niet te nat gedaan worden.
O laat maar mag wel op gelakte houten vloeren maar die van ons staat in de was![]()
http://www.hifi-tower.co.(...)robot_i139_998_0.htmquote:Op zondag 5 september 2010 12:24 schreef Cat22 het volgende:
Advies please?
En wat is een goede webshop om hem aan te schaffen?
roboti.nl basismodel Roomba 520...... Prijs: ¤ 285,-quote:Op zondag 5 september 2010 14:45 schreef Guppyfriend het volgende:
Wat betreft de webshop, die van mij komt van Roboti.nl. .....
Jij bent er dus tevreden over?quote:Op zondag 5 september 2010 14:26 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
http://www.hifi-tower.co.(...)robot_i139_998_0.htm
![]()
veel goedkoper dan roomba en net zo goed
Volgens http://saugrobot.de/klarstein-cleanmate-m488-resume.php is 't wel een prima ding geloof ik. NiCad-accu is wat minder. De NiMH-accu van de Roomba 520 houdt het 2x zo lang vol, lees ik.quote:Op zondag 5 september 2010 15:00 schreef Cat22 het volgende:
Jij bent er dus tevreden over?
Even een vragenbombardement:Hoe lang heb je hem al? Daar (link) gekocht+ adapter UK-EU? Hoe zit het met schoonmaken? Doet hij zowel tapijt als laminaat?
Ik ben altijd huiverig voor onbekende merken. Voor je het weet heb je toch weer aardig wat geld uitgegeven voor iets wat het werk maar half doet of snel kapot gaat. Dan liever wat meer geld voor een apparaat wat een staat van dienst heeft en een goede garantieregeling.
Heb je m nu wel inmiddels?quote:Op maandag 6 september 2010 12:07 schreef Macka66 het volgende:
Ik heb mijn Klarstein via Ebay gekocht bij een duitse winkel.
Bij de beoordeling van Saugrobot.de scoort de Klarstein beter op het onderdeel Reinigung dan de Roomba.
aanvulling: mijn Klarstein is weer terug naar de fabrikant. Teruggestuurd door de winkel wegens onherstelbaar beschadigd aangekomen, waarschijnlijk gebeurd tijdens het transport uit China. Dus ik moet wachten op een nieuwe zending![]()
Nee, heb 'm nog niet maar zag gisteren op de site dat ze er weer zijn. Dus ik heb een mailtje gestuurd om te vragen wanneer ik 'm kan verwachten.quote:
Hoeraaaa! Ik wil ook, ik wil ook! (Waarom trouwens de Roomba en niet de Klarstein?)quote:Op zondag 26 september 2010 21:37 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb net besteld![]()
[ afbeelding ]
(Roomba 520, de luxe dus voor een tientje extra een extra stootrubber en 3 filters)
En maar meteen een garderobe voor Truus erbij gekocht![]()
[ afbeelding ]
Zou het erg overdreven zijn als ik nu al voor de brievenbus ging liggen?
Ik ben dan toch zo'n trutje wat gaat voor een bekend merk met vertrouwen in de klantenservice. Niet dat dat bij de Klarstein per definitie niet zo is, maar die ken ik niet. Dus vandaar.quote:Op zondag 26 september 2010 21:49 schreef Beijtje het volgende:
[..]
Hoeraaaa! Ik wil ook, ik wil ook! (Waarom trouwens de Roomba en niet de Klarstein?)
En: nee!
Haha ok. Nou, ben benieuwd naar je ervaringen!quote:Op zondag 26 september 2010 21:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben dan toch zo'n trutje wat gaat voor een bekend merk met vertrouwen in de klantenservice. Niet dat dat bij de Klarstein per definitie niet zo is, maar die ken ik niet. Dus vandaar.
hoe heb je dat gedaan dan? Wat heb je gebruikt?quote:Op maandag 27 september 2010 09:08 schreef Guppyfriend het volgende:
Is de kras er niet af te poetsen? Wij hebben er ook wel eens een kras op gehad maar die konden we er gewoon afpoetsen. Maar die was ook niet zo diep
ik wou dat ik dat kon, als het om gadgets gaat, ben ik daar extreem zuinig op. Ik ga daarom een nieuwe plaat bestellen.quote:Op maandag 27 september 2010 15:25 schreef mascarpone het volgende:
Bij mij zitten er ook een paar krassen op, toen ie tussen de onderkant van de verwarming en de grond vast was gaan zitten. Ik laat het zelf gewoon zo zitten.
Laat ik nu bijijijijijijijna in het bezit zijn van de Roomba én 5 kittens in huis hebben.quote:
Nee, nee en neequote:Op dinsdag 28 september 2010 10:35 schreef KarinJ. het volgende:
Omdat ik zéééééééér geïnteresseerd ben even n paar vraagjes.
Ik heb tapijten met franjes eraan, vreet ie die niet op?
Heb je een virtuele muur nodig?
Mijn woonkamer heeft een trapje, valt ie daar niet af?
ik heb een cavia en de echt grote strootjes pakt hij noet lekker. Wel zaagsel en hooi. Dus groffe stukken moet je met de hand weggooien. Maar dldat is met een normale stofzuiger ook.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:23 schreef morgane het volgende:
Zuigt zo'n ding ook vrij 'grote' dingen op? Er ligt bij mij wel eens wat hooi van mn konijnen door mn kamer, moet ik dat dan eerst zelf opvegen? Het lijkt me wel een geniale uitvinding eigenlijk...
Oké, dank je! Misschien wel een goed kerstcadeau-ideequote:Op dinsdag 28 september 2010 11:42 schreef DanHardy het volgende:
[..]
ik heb een cavia en de echt grote strootjes pakt hij noet lekker. Wel zaagsel en hooi. Dus groffe stukken moet je met de hand weggooien. Maar dldat is met een normale stofzuiger ook.
je hebt een speciale huisdieren editie.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:26 schreef Qwea het volgende:
vraagje ; ik zit ook al vet lang te twjfelen... maar ik heb een golden retriever die ENORM uithaart en je dus elke dag wel 1of liefst 2x mag zuigen.
Hoe gaat de roomba met die haren om? Ik moet de stofzuiger mond al telkens leegplukken namelijk.
Do joe have any link for mie?quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:37 schreef DanHardy het volgende:
[..]
je hebt een speciale huisdieren editie.
Waar dan? Zou een mooie toevoeging zijn, een fysieke winkelquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:30 schreef KarinJ. het volgende:
Ik heb een winkel gevonden die ze verkoopt.
In t weekend maar even langs gaan denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |