Je kunt de reviews van hier toch vergelijken?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:33 schreef KarinJ. het volgende:
Ja maar alle merken hebben zo hun voor en nadelen he.:)
Iedereen is hier enthousiast over hun eigen robot.
Hoe kan ik nu weten wat de beste voor mij is?
Ik heb drie kortharen, waarvan een met british shorthair trekjes en de bijbehorende ondervacht en verharing. Dus daar vind je een belangrijk deel van terug in Heinz z'n reservoir.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 13:07 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Macka, hebben jouw katten lang of kort haar en verharen ze veel ? Raakte het reservoir en de borstels erg vol ?
Hoe zit het trouwens bij iedereen met lange hoofdharen ? Draaien die erg rond de borstels ?
Lesen Sie Deutsch? http://saugrobot.de/saugroboter-testueberblick.phpquote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:24 schreef KarinJ. het volgende:
Is er ergens een site waar een vergelijkend warenonderzoek voor de stofzuigrobots is?
Graag gedaan!quote:Op woensdag 6 oktober 2010 13:17 schreef KarinJ. het volgende:
Ja, ik heb alles gelezen!
Maar iedereen is zó blij met zijn/haar eigen merk dat t bijna onmogelijk wordt daar een keus uit te maken
Toch nog iets gevonden http://www.draadvrij.nl/Woning/Schoonmaak/Robot%20stofzuigers
Macka66 bedankt !
Dit gedeelte komt niet echt geloofwaardig overquote:Op donderdag 7 oktober 2010 20:24 schreef KarinJ. het volgende:
......... maar dat lukte niet met mijn bankkaart.....de zijne genomen (gekregen) en nu dus BESTELD ........................
Dat vind ik wel meevallen. In de handleiding staat dat er geen obstakels mogen staan binnen 1,5 meter van het oplaadstation. Indien die er wel staan dan kan de sensor van de zuigunit niet op alle plaatsen in de kamer contact maken met het oplaadstation.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:09 schreef Intelligence het volgende:
Hoe zit het met die Cleanmate? Ik lees in de review dat hij moeite heeft met het vinden van zijn oplaadstation... is dit in werkelijkheid ook zo?
Of je moet hem vaker aan het werk zetten, heb je minder haren per keer.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:30 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik reinig m elke ronde, juist omdat we allebei lang haar hebben en zo. Is ook wel nodig. Maar goed, deze keer lag er misschien meer, of is ie op een plek gekomen waar nog wat extra lag. Gelukkig is het goed afgelopen.
Overigens, tip voor iedereen, het kan geen kwaad om af en toe de onderplaat eens los te schroeven, heb ik gemerkt. Daar gaat ook een hoop zooi zitten!
Ja, dat zou nog kunnen. Maar hij gaat om de dag, dat was altijd voldoende. Misschien komt het omdat we allebei vrij zijn nu, dan heeft ie meer werkquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 12:34 schreef DanHardy het volgende:
[..]
Of je moet hem vaker aan het werk zetten, heb je minder haren per keer.
Ik heb Truus over het badkamermatje gejaagd waar porceleinscherven op/in lagen. Nadat zij klaar was, heb ik geen scherfje meer teruggevonden.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:45 schreef keida het volgende:
Kan Roomba een beetje overweg met hoogpolig tapijt? Ik gok zo van niet, maar heeft iemand daar ervaringen mee?
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:09 schreef BillsGate het volgende:
De cleanmate die we hebben, kan niet overweg met onze berber. Hij rijdt er circa 30cm op en dan blijft hij steken.
Jammer, nu moeten we elke keer de berber opvouwen als we hem aanzetten.
Hij heeft nog iets raars, steeds op dezelfde plek. Op een gegeven moment begint hij met achteruit rijden, vanuit een groot open stuk, om achteruit tegen een tafeltje aan te knallen. Daar blijft hij een paar seconden spinnen en dan houdt hij ermee op. Terwijl hij dan eigenlijk nog alle kanten uit kan.
Mag ik die naam lenen? Vind hem wel tofquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |