Zal ook even een kort verslagje typen...
Patjakker
1) Merk en type: Samsung Navibot (VCR8845)
2) Verkooppunt: Ik heb em bij bestekeus.nl gehaald
3) Tevredenheid en kwaliteit: Voelt zwaar en degelijk aan, kan volgens mij best tegen een stootje. Ben ook erg tevreden met de manier waarop ie zn rondje doet. In tegenstelling tot bijvoorbeeld Roomba onthoudt ie waar hij geweest is, op de voorkant zit een camera waar ie als het ware een plattegrond maakt van je huis. Hij botst dus niet zomaar wat rond door de kamer.
4) Reactie van huisdieren/kinderen: Pablo de dwergpapegaai rijdt vaak mee op zn rug
5) Geluid: Veel minder dan een normale stofzuiger, ik kan het prima aanhoren als ik erbij zit
6) Reinigen en schoonmaken: Maakt toch wel heel redelijk schoon moet ik zeggen, eigenlijk beter dan ik verwacht had. Heeft wel problemen op de mat bij de voordeur. Mist ie toch de zuigkracht van een 'echte' stofzuiger. Op laminaat doet ie het prima. Truus zelf is ook goed schoon te maken, bakje achterin af en toe leeg kieperen, het het hepa-filter ding ff schoonmaken. Haren uit de middenborstel krijg je er ook makkelijk uit.
7) Vastlopers gehad: 1 keer had ie zich onder een stoel in een rare positie geplaatst, toen gaf ie het na 5 minuten op en piept ie een beetje zielig. Daarna schakelt ie zich automatisch uit. Verder rijdt ie probleemloos rond. Nou liggen er ook weinig dingen op de vloer waar ie op kan vastlopen maar a la.
8) Reserve onderdelen en verkrijgbaarheid: Geen idee eigenlijk.
9) Programeerbaar: Alleen uitgestelde start, de 8855 heeft wel een weekprogramma.
10) Accessoires, afstandsbediening, virtuele muur: Wordt geleverd met afstandsbediening, virtuele muur, extra filters en wat dingen om em schoon te maken
11) Waar voor je geld: Ja en nee. 300 euro voor een stofzuiger blijft een hoop geld. Maar hij presteert boven verwachting goed, en bleek toch een prima aankoop te zijn.
12) Wat ik verder nog kwijt wilde: Wat ik ietwat impulsief kocht als een handige gadget, blijkt toch echt een hendig apparaat te zijn. De diverse modi op het apparaat zijn wel wat overbodig lijkt het, veel verschil tussen Edge, Auto en Max merk ik eigenlijk niet.
![]()
[ Bericht 3% gewijzigd door Patjakker op 06-10-2010 01:17:44 ]