quote:Op zondag 4 juli 2010 16:29 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Oploskoffie? Ben je wel helemaal lekker?

Die rijd nog wel Alfa.quote:Damn you stupid car, Damn you! Definitely buying a bike now. Grrr

Jongen, ik heb het niet over oploskoffie, ik heb het over frappé.quote:Op zondag 4 juli 2010 16:29 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Oploskoffie? Ben je wel helemaal lekker?
Koffie moet van verse bonen gemaakt worden! En anders niet!
Daarom valt koffie bij mezelf altijd zo tegen

quote:Op zondag 4 juli 2010 16:54 schreef 2cv het volgende:
[..]
Jongen, ik heb het niet over oploskoffie, ik heb het over frappé.
quote:Frappé (in het Grieks: φραπέ; van het Franse woord voor 'geslagen') is een schuimend Grieks koffiedrankje gemaakt van oploskoffie dat koud gedronken wordt

Frappé (in het Grieks: φραπέ; van het Franse woord voor 'geslagen') is een schuimend Grieks koffiedrankje gemaakt van oploskoffie dat koud gedronken wordt.quote:Op zondag 4 juli 2010 16:54 schreef 2cv het volgende:
[..]
Jongen, ik heb het niet over oploskoffie, ik heb het over frappé.

Volgende alinea op Wikipedia Baraquote:Op zondag 4 juli 2010 17:00 schreef BaraCuda het volgende:
Oploskoffie en koude koffie. Werkelijk, welke bosnimf heeft dat bedacht

OP waardigquote:Op zondag 4 juli 2010 16:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Bojo op facebook:
[Damn you stupid car, Damn you! Definitely buying a bike now. Grrr]
Die rijd nog wel Alfa.

Hertzlich Willkommenquote:Op zondag 4 juli 2010 17:18 schreef Grielen het volgende:
Mag ik mezelf introduceren in de SC?
Ik heb vanaf morgen 5 weken niks te doen op Sicilië![]()
Behalve dan in de zon liggen, maar dat hou je ook niet langer dan 2 uur vol

plaatjesschuur ??quote:

Trekkers?quote:Op zondag 4 juli 2010 17:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Opmeer? Scharwoude? Abbekerk?
En SUWs zijn vies, hier komen alleen mensen met echte terreinwagens.

quote:

Ik moest lachenquote:Op zondag 4 juli 2010 16:28 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Je moet dat beest ff strijken! Zitten allemaal rimpels en kreukels in.

er staan op buzzybee meer trailers dan trekkers volgens mij?quote:Op zondag 4 juli 2010 18:36 schreef Barcaconia het volgende:
Jullie moeten meer over trailers praten, trekkers zijn maar zozo
zelfs op buzzybee![]()

er is 1 subforum voor getrokken materieel en 1 voor agrarische voertuigen?quote:Op zondag 4 juli 2010 18:50 schreef Barcaconia het volgende:
Er is maar 1 subforum voor getrokken materieel en veel voor trekkers, dus ik trek snelle conclusiesMaar trailers zijn natuurlijk veel gaver dan trekkers dus het zou logisch zijn.

oh! hmja, daar is wel meer aandacht voorquote:Op zondag 4 juli 2010 19:00 schreef Barcaconia het volgende:
Trekkers en trekkers. Ik bedoel niet alleen agrarisch maar ook wegtransport

Dat wel ja, maar trailers hebben ook geen V8, dat is redelijk logischquote:Op zondag 4 juli 2010 19:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
oh! hmja, daar is wel meer aandacht voormaar alsnog is BB dnek ik de grootste inhet NL taalgebied als het op trailers aankomt. op V8power is er totaal geen aandacht voor bijvoorbeeld, en op bouwmachineforummaar heel summier

Dan schijt je echt 8 kleuren strontquote:Op zondag 4 juli 2010 19:03 schreef Anne het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/1021491/8e3684e1/spook_prank.html![]()
![]()
![]()
.

Of vluchten zonder kindquote:Op zondag 4 juli 2010 19:13 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik had dat kind allang opgepakt en was hard naar buiten gerend naar de buren oid![]()
.

Diplomat B V8 volgens mijquote:Op zondag 4 juli 2010 19:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat is hettypevan dezeOpel? Diplomat, Admiral of wat anders?
[ afbeelding ]
Merk en type: Opel
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Duitsland
Datum: 23 april 2010
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: foto genomen op de terugweg vanaf de Bauma

Same here. Ik moet gewoon vaker naar papi en mami toequote:Op zondag 4 juli 2010 19:55 schreef Barcaconia het volgende:
Morgen weer de duinen in met de Jeep!
En BBQ's inderdaad, ik wil ook zo'n ding, maar ik heb geen tuin

De SC is niet wat je er van verwachtte? Klachten indienen kan bij forum@fok.nlquote:Op zondag 4 juli 2010 20:09 schreef Crutch het volgende:
Ik zoek het niveau, maar ik moet graven geloof ik.

standaard inventaris?quote:Op zondag 4 juli 2010 20:12 schreef BaraCuda het volgende:
Hebben jullie allemaal perenijsjes in huis?

Ik heb helemaal geen ijs in huisquote:Op zondag 4 juli 2010 20:12 schreef BaraCuda het volgende:
Hebben jullie allemaal perenijsjes in huis?
Dat kun je niet maken johquote:

Fristi had ze allemaal al meegenomenquote:Op zondag 4 juli 2010 20:14 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik kon die kutdingen niet vinden laatst

Neh, ik ben de Liwadder SC wel gewend.quote:Op zondag 4 juli 2010 20:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De SC is niet wat je er van verwachtte? Klachten indienen kan bij forum@fok.nl

nee, een la er onder om eerlijk te zijnquote:

Heeft die vent ook festini perenijs dan?quote:Op zondag 4 juli 2010 20:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen ijs in huis. De ijscoboer komt hier elke dag langs.
Vluchten voor de duivel met een kind wat niet kan rennen is natuurlijk geen optiequote:Dat kun je niet maken joh.

Nee, die vent heeft alleen italiaans ijsquote:Op zondag 4 juli 2010 20:20 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Heeft die vent ook festini perenijs dan?Dat is namelijk het enige wat ik wil
![]()
Je hebt toch spierballenquote:Vluchten voor de duivel met een kind wat niet kan rennen is natuurlijk geen optie

Een duitser met italiaans ijs gaat er bij mij niet inquote:Op zondag 4 juli 2010 20:21 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, die vent heeft alleen italiaans ijs. Tuthola.
Ik ga zo weer opdrukken enzo, maar met spierballen kun je geen geest verslaan natuurlijkquote:Je hebt toch spierballen?

Zullen we kindje en lokken in 1 zin niet doen? Straks staat de AIVD op de stoepquote:Op zondag 4 juli 2010 20:23 schreef Anne het volgende:
[..]
Daarmee had ie inderdaad ook dat kindje kunnen lokken.

Het is een Italiaanquote:Op zondag 4 juli 2010 20:24 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Een duitser met italiaans ijs gaat er bij mij niet in![]()
[..]
Ik ga zo weer opdrukken enzo, maar met spierballen kun je geen geest verslaan natuurlijk

quote:Op zondag 4 juli 2010 20:25 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zullen we kindje en lokken in 1 zin niet doen? Straks staat de AIVD op de stoep

Hebben ze ook allemaal Alfa's? Of zijn zelfs Italianen niet zo gek om met die rommel te rijden?quote:Op zondag 4 juli 2010 20:26 schreef Anne het volgende:
[..]
Het is een Italiaan. Als ik hier naar buiten kijk zie ook allemaal Italiaanse vlaggen buiten hangen.
Dat zijn zeg maar de Molukkers van Nederland.

Ik zal alvast even zeggen waar je kan wonen:quote:Op zondag 4 juli 2010 20:25 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zullen we kindje en lokken in 1 zin niet doen? Straks staat de AIVD op de stoep

Ik heb eigenlijk nog geen Alfa gezien neequote:Op zondag 4 juli 2010 20:27 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hebben ze ook allemaal Alfa's? Of zijn zelfs Italianen niet zo gek om met die rommel te rijden?

Hoe weet jij dat?quote:Op zondag 4 juli 2010 20:30 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik zal alvast even zeggen waar je kan wonen:
Heuvel, Piusplein, Koningsplein, Willemsplein, Katterug, Oude Markt of het Pieter Vreedeplein.

Verstandig van zequote:Op zondag 4 juli 2010 20:30 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog geen Alfa gezien nee. Alleen maar BMW'tjes, Golfjes, etcetera.

Nouquote:

Nee, wel dat een of andere jostiband onder je raam stond te spelen tijdens een of andere markt in de nacht.quote:Op zondag 4 juli 2010 20:32 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Heb ik ooit verteld dat ik aan een of ander plein woon ofzo?

CIA Annequote:Op zondag 4 juli 2010 20:33 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, wel dat een of andere jostiband onder je raam stond te spelen tijdens een of andere markt in de nacht..

Die lui werken niet op zondag johquote:Op zondag 4 juli 2010 20:36 schreef Alfisti het volgende:
[..]
[..]
ik zou als ik jou was achter de bank gaan liggen en niet meer open doen vanavond

Je hebt wel veel dameskledingwinkels onder je zegquote:

Het sterft inderdaad van de vrouwenwinkels hier. Maar ook genoeg andere winkels in de buurt hoorquote:Op zondag 4 juli 2010 20:39 schreef Anne het volgende:
[..]
Je hebt wel veel dameskledingwinkels onder je zeg.
En van die bestrating krijg je toch koppijn.

Gokje.quote:Op zondag 4 juli 2010 20:43 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Het sterft inderdaad van de vrouwenwinkels hier. Maar ook genoeg andere winkels in de buurt hoor
De bestrating is inderdaad vrij drukMaar ik let er eigenlijk niet op
![]()
Maar hoe weet je nou uit die hele lijst welke het uiteindelijk was?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |