Een duitser met italiaans ijs gaat er bij mij niet inquote:Op zondag 4 juli 2010 20:21 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, die vent heeft alleen italiaans ijs. Tuthola.
Ik ga zo weer opdrukken enzo, maar met spierballen kun je geen geest verslaan natuurlijkquote:Je hebt toch spierballen?

Zullen we kindje en lokken in 1 zin niet doen? Straks staat de AIVD op de stoepquote:Op zondag 4 juli 2010 20:23 schreef Anne het volgende:
[..]
Daarmee had ie inderdaad ook dat kindje kunnen lokken.

Het is een Italiaanquote:Op zondag 4 juli 2010 20:24 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Een duitser met italiaans ijs gaat er bij mij niet in![]()
[..]
Ik ga zo weer opdrukken enzo, maar met spierballen kun je geen geest verslaan natuurlijk

quote:Op zondag 4 juli 2010 20:25 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zullen we kindje en lokken in 1 zin niet doen? Straks staat de AIVD op de stoep

Hebben ze ook allemaal Alfa's? Of zijn zelfs Italianen niet zo gek om met die rommel te rijden?quote:Op zondag 4 juli 2010 20:26 schreef Anne het volgende:
[..]
Het is een Italiaan. Als ik hier naar buiten kijk zie ook allemaal Italiaanse vlaggen buiten hangen.
Dat zijn zeg maar de Molukkers van Nederland.

Ik zal alvast even zeggen waar je kan wonen:quote:Op zondag 4 juli 2010 20:25 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zullen we kindje en lokken in 1 zin niet doen? Straks staat de AIVD op de stoep

Ik heb eigenlijk nog geen Alfa gezien neequote:Op zondag 4 juli 2010 20:27 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hebben ze ook allemaal Alfa's? Of zijn zelfs Italianen niet zo gek om met die rommel te rijden?

Hoe weet jij dat?quote:Op zondag 4 juli 2010 20:30 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik zal alvast even zeggen waar je kan wonen:
Heuvel, Piusplein, Koningsplein, Willemsplein, Katterug, Oude Markt of het Pieter Vreedeplein.

Verstandig van zequote:Op zondag 4 juli 2010 20:30 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog geen Alfa gezien nee. Alleen maar BMW'tjes, Golfjes, etcetera.

Nouquote:

Nee, wel dat een of andere jostiband onder je raam stond te spelen tijdens een of andere markt in de nacht.quote:Op zondag 4 juli 2010 20:32 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Heb ik ooit verteld dat ik aan een of ander plein woon ofzo?

CIA Annequote:Op zondag 4 juli 2010 20:33 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, wel dat een of andere jostiband onder je raam stond te spelen tijdens een of andere markt in de nacht..

Die lui werken niet op zondag johquote:Op zondag 4 juli 2010 20:36 schreef Alfisti het volgende:
[..]
[..]
ik zou als ik jou was achter de bank gaan liggen en niet meer open doen vanavond

Je hebt wel veel dameskledingwinkels onder je zegquote:

Het sterft inderdaad van de vrouwenwinkels hier. Maar ook genoeg andere winkels in de buurt hoorquote:Op zondag 4 juli 2010 20:39 schreef Anne het volgende:
[..]
Je hebt wel veel dameskledingwinkels onder je zeg.
En van die bestrating krijg je toch koppijn.

Gokje.quote:Op zondag 4 juli 2010 20:43 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Het sterft inderdaad van de vrouwenwinkels hier. Maar ook genoeg andere winkels in de buurt hoor
De bestrating is inderdaad vrij drukMaar ik let er eigenlijk niet op
![]()
Maar hoe weet je nou uit die hele lijst welke het uiteindelijk was?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |