Same here. Ik moet gewoon vaker naar papi en mami toequote:Op zondag 4 juli 2010 19:55 schreef Barcaconia het volgende:
Morgen weer de duinen in met de Jeep!
En BBQ's inderdaad, ik wil ook zo'n ding, maar ik heb geen tuin
De SC is niet wat je er van verwachtte? Klachten indienen kan bij forum@fok.nlquote:Op zondag 4 juli 2010 20:09 schreef Crutch het volgende:
Ik zoek het niveau, maar ik moet graven geloof ik.
standaard inventaris?quote:Op zondag 4 juli 2010 20:12 schreef BaraCuda het volgende:
Hebben jullie allemaal perenijsjes in huis?
Ik heb helemaal geen ijs in huisquote:Op zondag 4 juli 2010 20:12 schreef BaraCuda het volgende:
Hebben jullie allemaal perenijsjes in huis?
Dat kun je niet maken johquote:
Fristi had ze allemaal al meegenomenquote:Op zondag 4 juli 2010 20:14 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik kon die kutdingen niet vinden laatst
Neh, ik ben de Liwadder SC wel gewend.quote:Op zondag 4 juli 2010 20:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De SC is niet wat je er van verwachtte? Klachten indienen kan bij forum@fok.nl
nee, een la er onder om eerlijk te zijnquote:
Heeft die vent ook festini perenijs dan?quote:Op zondag 4 juli 2010 20:16 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen ijs in huis. De ijscoboer komt hier elke dag langs.
Vluchten voor de duivel met een kind wat niet kan rennen is natuurlijk geen optiequote:Dat kun je niet maken joh.
Nee, die vent heeft alleen italiaans ijsquote:Op zondag 4 juli 2010 20:20 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Heeft die vent ook festini perenijs dan?Dat is namelijk het enige wat ik wil
![]()
Je hebt toch spierballenquote:Vluchten voor de duivel met een kind wat niet kan rennen is natuurlijk geen optie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |