quote:
TNXquote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Ik zal op mijn werk de modetermen voor jullie in de gaten houden.
Graag! kan ik ook de jeugd weer volgen.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
I knowquote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:25 schreef Ml-etje het volgende:
Enne Pheno die ik zag waren een stuk minder netjes
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
TNX
Ik ga de laptop toch maar uitgooien![]()
Niks vies aan alleen de tt toch? Ik heb m expres lang gemaakt zodat ie er niet helemaal op pastequote:
Vinge . Niet echt mijn smaak maar niks vies aan hoor.quote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:30 schreef Loveless85 het volgende:
Nou ik hoor het al, ik ga ook wel slapen
Nou..... welterusten dan maar he? (Swe(e)t dreams!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:30 schreef Loveless85 het volgende:
Nou ik hoor het al, ik ga ook wel slapen
Slaap lekker allemaal, ik ga nu echt echt echtquote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nou..... welterusten dan maar he? (Swe(e)t dreams!
Ik wilde iets zeggen over komen, maar doe het niet.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Slaap lekker allemaal, ik ga nu echt echt echt
Ja, nu wil ik het weten!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik wilde iets zeggen over komen, maar doe het niet.
quote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als ze een gillertje is, horen we dat vanzelf.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
OMG Cat weet je nog waar we het vd week over hadden?
Zit ik het verzuimreglement te bekijken, tot 10 uur thuis blijven tussen 10-12 mag je weg en van 12-16h weer thuis.
En ga je vannacht nog komen?quote:
OMGquote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En ga je vannacht nog komen?
Welterusten Tombo!
quote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
OMG
Ik zeg gewoon JA
Ik kom vast wel ergens
Gillend of ben je zo'n stille?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
OMG
Ik zeg gewoon JA
Ik kom vast wel ergens
Welterusten!quote:
Prettige reis gewenst dan.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
OMG
Ik zeg gewoon JA
Ik kom vast wel ergens
Als je ziek bent kun je niet werken, zeggen ze dan.quote:
Het is eens wat anders dan GoGo tours.quote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als je ziek bent kun je niet werken, zeggen ze dan.![]()
Maar ik meende dat die regels versoepeld waren en je juist maar een paar uur per dag thuis hoefde te zijn. Maar dat zal ook wel aan de reden van ziekmelden liggen.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:42 schreef Cat22 het volgende:
Pfew! Laminaat gered.Kitten stond te piepen en te krabbelen bij de bench waar de kattebak nog instond. Toen ik haar erbij zette zat ze er binnen 1 seconde op.
Arboquote:
Dat vind ik zo handig aan kittens. In het algemeen is het zo dat jij als mens iets fout hebt gedaan als er iets naast de bak gaat. Na de eerste week van oefenen met zinderlijk worden dan.quote:
OMG wat heb je gedaan?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
ArboDie lutsers wilde dat ik even 100 km heen en 100 km terug ging rijden naar de bedrijfsarts om te kijken wanneer ik weer zou kunnen beginnen met werken. Twee dagen na een buikoperatie
Ow yeah. Lekker praktisch zijn ze soms.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
ArboDie lutsers wilde dat ik even 100 km heen en 100 km terug ging rijden naar de bedrijfsarts om te kijken wanneer ik weer zou kunnen beginnen met werken. Twee dagen na een buikoperatie
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat vind ik zo handig aan kittens. In het algemeen is het zo dat jij als mens iets fout hebt gedaan als er iets naast de bak gaat. Na de eerste week van oefenen met zinderlijk worden dan.
Wauw! En nu kruipt kleine Blue in de krabpaal! Dat had hij tot dusver nog niet gedaan.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow yeah. Lekker praktisch zijn ze soms.
Blinde darm en niets in de gaten, dus nog braaf wezen spinnen met wat buikpijnquote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Blinde darm en niets in de gaten, dus nog braaf wezen spinnen met wat buikpijn
Alleen in de sauna achteraf ging het niet zo goed, dus toen ben ik maar de dag erop naar de dokter gegaan. Drie dagen later komen ze erachter dat mijn maaltijden op wel erg drastische wijze mijn darmen verliet
Ah well, ik heb een grote schoonmaak daarbinnen gehad
Ik heb ze vrij subtiel gezegd dat ze de boom in konden. Ik zou wel bellen. Ik kreeg alleen wat complicaties, dus twee maanden later had ik pas weer energie om te gaan werkenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Awen is de arbo nog tot bezinning gekomen?
Ik sport weer als een gek en ik ben lang niet meer zo moe als toen. Ik ben bv altijd een ochtendmens geweest, maar toen sliep ik opeens tot 12 uurquote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:55 schreef Ml-etje het volgende:
Oeh get nee dat wil je nietalles wel goed nu?
Hmm darmpjes van streek dus.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik sport weer als een gek en ik ben lang niet meer zo moe als toen. Ik ben bv altijd een ochtendmens geweest, maar toen sliep ik opeens tot 12 uur
Dat soort gekloot is nu voorbij. Met sommig eten moet ik opletten, prei is bv een gegarandeerde krampenplan.
Komt vanzelf goed.quote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:59 schreef Pheno het volgende:
Ik ga eens naar bed. De vrouw eens hoi zeggen, want die lag er al in
En nee, de fokster is niet tombo waar ik mee getrouwd ben
Wat is er mee dan?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:59 schreef Cat22 het volgende:
Fok verkloot mijn layout weer eens.Dus ik lees mee maar post even minder.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:56 schreef DeZwabber het volgende:
ik post em hier ook maar even, kijk dit topic dan![]()
Rode skinny jeans. Waar te koop?
quote:Op zondag 4 juli 2010 00:03 schreef Cat22 het volgende:
@Ml (want quoten kan ik nu ook niet): ik krijg een witte achtergrond met alleen maar de tekst van de posts en de preview en invoer knop. Geen quotes, geen smileys en alles (posts en sigs) in hetzelfde lettertype. Soms heb ik dat opeens en na wat F5en gaat het dan ook weer weg (soms ook niet). Geen idee waar het aan ligt maar ik ben dan ook niet technisch.
Truste Pheno!
Ik zag nu pas dat het een fusionfreak topic is! Heb je zijn 'ik wil mijn rijbewijs halen' reeks in WGR ook gelezen? Hij heeft (dacht ik) een autistische stoornis, de rijschool houdt hem al jaren bezig met lessen en examens, hij is tig keer gezakt en door het CBR ongeschikt bevonden om te rijden maar hij klaagt ze keer op keer aan. En doet verslag ervan op fok.quote:
ik post em hier ook maar even, kijk dit topic dan
Rode skinny jeans. Waar te koop?
Ik heb de server effe wat speed gegeven, ik ben weer terug op de normale layout!quote:Op zondag 4 juli 2010 00:08 schreef DeZwabber het volgende:
ja, dan laden onderdelen van de pagina niet, kan een trage server zijn of een trage internet verbinding
is waarschijnlijk straks weer over, gebeurt vaker (met de oude server al heel erg vaak, tegenwoordig wat minder)
quote:Op zondag 4 juli 2010 00:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
bizar he, hij verdient het eigenlijk niet![]()
maar het ziet er gewoon niet uit
quote:Op zondag 4 juli 2010 00:08 schreef DeZwabber het volgende:
ja, dan laden onderdelen van de pagina niet, kan een trage server zijn of een trage internet verbinding
is waarschijnlijk straks weer over, gebeurt vaker (met de oude server al heel erg vaak, tegenwoordig wat minder)
Heel apart om nu een foto van hem te zien. Ik dacht dat hij veel jonger was, op basis van die reeks die ik net zei.quote:Op zondag 4 juli 2010 00:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
bizar he, hij verdient het eigenlijk niet![]()
maar het ziet er gewoon niet uit
quote:Op zondag 4 juli 2010 00:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb de server effe wat speed gegeven, ik ben weer terug op de normale layout!
Hij is ook heel sneu. Heeft een totaal vertekend wereldbeeld, denkt dat hij alles weet en kan en kan er niet mee omgaan dat hij beperkingen heeft. Dan ligt het altijd aan de ander en de wereld die oneerlijk is.quote:
Beetje combi vicieuze cirkel, werkelijkheid en eigen beeld vd wereld dus?quote:Op zondag 4 juli 2010 00:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hij is ook heel sneu. Heeft een totaal vertekend wereldbeeld, denkt dat hij alles weet en kan en kan er niet mee omgaan dat hij beperkingen heeft. Dan ligt het altijd aan de ander en de wereld die oneerlijk is.
Ja, zoiets. Door zijn beperking heeft hij minder kansen en da's sneu. Maar door jezelf voor te houden dat jij het echt wel kan, loop je telkens tegen je eigen grenzen aan. En helaas zijn er dus ook mensen die van die kwetsbaarheid misbruik maken.quote:Op zondag 4 juli 2010 00:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Beetje combi vicieuze cirkel, werkelijkheid en eigen beeld vd wereld dus?
Of ligt, in mijn geval.quote:Op zondag 4 juli 2010 00:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als het de server is, maakt het niet uit waar je zit
quote:Op zondag 4 juli 2010 00:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, zoiets. Door zijn beperking heeft hij minder kansen en da's sneu. Maar door jezelf voor te houden dat jij het echt wel kan, loop je telkens tegen je eigen grenzen aan. En helaas zijn er dus ook mensen die van die kwetsbaarheid misbruik maken.
Ik lig hier trouwens op de bank met 1 kitten op mijn hoofd, eentje links en eentje rechts tegen mijn arm en 2 naast mijn benen. Het dolt nog wat maar volgens mij stort het dadelijk allemaal in.
Oordeel zelf: Wat betekend tvp reactie's in topics Ander onderwerp, zelfde denkwijze.quote:Op zondag 4 juli 2010 00:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mja zou het niet zo zijn dat hij het echt niet door heeft?
Prrrrima!quote:Op zondag 4 juli 2010 00:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hoe is de ontvangst daar binnen in cheyenne kitty mountain
Dit linkje is maar een paar posts lang.quote:Op zondag 4 juli 2010 00:26 schreef Ml-etje het volgende:
Ga het morgen even lezen Cat, m'n luikjes vallen dicht
quote:Op zondag 4 juli 2010 00:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oordeel zelf: Wat betekend tvp reactie's in topics Ander onderwerp, zelfde denkwijze.
...quote:Volgens aeon zou je met tvp je favorite topics sneller teug moeten vinden, maar dat kon ik met ''mijn actieve topics'' ook al.
captain obvious, en ik me maar afvragen waarom er geen wielrenners op het veld te zien waren tijdens het wkquote:ja dat is gewoon prachtig, dat je de renners zo van dichtbij ziet, dat heb je met geen enkele andere sport
Exact. Hij heeft gewoon geen idee. Al denkt hij van wel.quote:Op zondag 4 juli 2010 00:31 schreef Ml-etje het volgende:
hihi Cat die laatste post in dat topic zegt echt alles
quote:
Oh heb je een bezoeker?quote:Op zondag 4 juli 2010 08:36 schreef Pheno het volgende:
Ja. Ze hadden er nog twee. gelukkig.
En vandaag is die kat weer terug hier buiten. Geen idee wat ons huis nu zo bijzonder maakt, alle huizen zijn hier nogal, uh, verschillend, dus vergissen is eigenlijk niet mogelijk.
Nee, liever niet voordat ik klauwen in mijn armen hebquote:Op zondag 4 juli 2010 08:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh heb je een bezoeker?Halen jullie hem ook aan?
quote:Op zondag 4 juli 2010 08:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, liever niet voordat ik klauwen in mijn armen heb
En straks ben ik even binnen of zo, dan hangt ie in de inbetweens. Hij/zij zit ook op een afstandje, af te vragen wie die man is, want het is niet zijn/haar baasje...
Of de weg kwijt en hoopt hier op een TomTom.quote:Op zondag 4 juli 2010 08:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hehe, vreemd als ie geen aandacht of eten bij jullie krijgt... misschien gewoon een sociale kat
quote:Op zondag 4 juli 2010 08:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of de weg kwijt en hoopt hier op een TomTom.
quote:Op zondag 4 juli 2010 09:06 schreef Pheno het volgende:
Leuk, mijn vrouw gaat vanmiddag naar een housewarming van een collega en hebben ze hier afgesprokenOf ik even wil gaan stofzuigen, dweilen etc. Ja, hallo.
Met je vieze TT'squote:Op zondag 4 juli 2010 10:11 schreef tombolafan het volgende:
GOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEDEMORGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ben nog steeds vervelend denk ik
Ik heb croissantjes in de oven staan en kan zo eieren koken, dek jij de tafel?quote:Op zondag 4 juli 2010 10:11 schreef Greys het volgende:
Mogguh. Waar is het ontbijt?
Is Tombo nog niet wakker?
Dat kwam puur door de inspiraaaaaaaaaaaaaaasieeeeeeeeeeeeee!quote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 10:15 schreef tombolafan het volgende:
`
[..]
Ik heb croissantjes in de oven staan en kan zo eieren koken, dek jij de tafel?
Wellllllllllllllllllllllllllllllllllllllquote:
Heul nietquote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 10:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah, mogen we vandaag gewoon met een bordje op schoot?
quote:Op zondag 4 juli 2010 10:22 schreef Loveless85 het volgende:
Stokbroodje kruidenboter![]()
Bakkie koffie (nu het nog niet zo warm is)
quote:
Maak muziek en lach!!!!!!!!!!!!!! (klap klap)quote:Op zondag 4 juli 2010 10:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ieh! Nu al aan het hartig?
's Ochtends moet er zoet
[..]
Maak muziek en lolllllllllll
[ afbeelding ]
Koffiequote:Op zondag 4 juli 2010 10:22 schreef Loveless85 het volgende:
Stokbroodje kruidenboter![]()
Bakkie koffie (nu het nog niet zo warm is)
Een raider erbij en ik ben blijquote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 10:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maak muziek en lach!!!!!!!!!!!!!! (klap klap)
Zorgen voor een andre dag!
Zingen doe je vlot!!!!!!!!!!!!!! (klap klap)
In de Fraggle Grot!
Nee hoor ik heb genoeg in huis, ik had hier gewoon trek inquote:Op zondag 4 juli 2010 10:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Koffie![]()
![]()
![]()
Laat me raden; je had niks anders in huis dan een stokbrood kruidenboter om nu te eten?
(klinkt bekend)
quote:Op zondag 4 juli 2010 10:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jullie zijn net kleuters, ik voel me haast een....
Echt? Nu????quote:Op zondag 4 juli 2010 10:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee hoor ik heb genoeg in huis, ik had hier gewoon trek in
Ja, soep, brood, ham, kaas, jam, slankie sambal, loempia's, noodles, etc.quote:Op zondag 4 juli 2010 10:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Echt? Nu????
Dat eet ik echt alleen 's ochtends als ik niks anders in huis heb
Maar alleen in het Engels, tegenwoordig is het in het Nederlands en dat is stomquote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Ik blijf die dingen nog steeds Raider noemen.quote:
Wat is dat!quote:
Nils Holgersson. Dat keek ik ook nog, maar toen was ik echt kleinquote:Op zondag 4 juli 2010 10:50 schreef Greys het volgende:
Seaaaaaaaaaaaaabert ook al is hij klein
Kijk maar eens hoe slim een zeehondje kan zijhijnnnnnnnnnnn
En Boes keek ik ook altijd
Eek zegt me dan weer niets, da's vast van na mijn tijd
En deze keek ik altijd, Nils, met Kruimel en Akka!
[ afbeelding ]
Ik keek het idd ook toen ik klein wasquote:Op zondag 4 juli 2010 10:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nils Holgersson. Dat keek ik ook nog, maar toen was ik echt kleinDaarna kwam het weinig meer op TV (of ik zag het weinig)
Ja en Alfred J. Kwak, wat als je dat nu terugkijkt eigenlijk mega evil was en al die figuren gewoon een bestaande wereldleider waren enzoquote:Op zondag 4 juli 2010 10:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik keek het idd ook toen ik klein wasIk schijn er echt helemaal dol op geweest te zijn, maar later is het herhaald en kon het me niet zo boeien
David de Kabouter vond ik ook leuk, maar dan wel die eerste
Ja!quote:Op zondag 4 juli 2010 10:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja en Alfred J. Kwak, wat als je dat nu terugkijkt eigenlijk mega evil was en al die figuren gewoon een bestaande wereldleider waren enzoEn daar lieten je ouders je dan gewoon naar kijken
quote:Op zondag 4 juli 2010 10:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja en Alfred J. Kwak, wat als je dat nu terugkijkt eigenlijk mega evil was en al die figuren gewoon een bestaande wereldleider waren enzoEn daar lieten je ouders je dan gewoon naar kijken
En lepel is een ding, daar kun je pap mee roeoeoeoeoeoeoeoeren!quote:Op zondag 4 juli 2010 10:55 schreef Greys het volgende:
En Vrouwtje Theelepel
Die hadden een leuk intro liedje! De lepellll van goud, hij moet hier ergens zijn, maar wie vertelt mij waaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrr.
Oh ja het was van Herman natuurlijkquote:Op zondag 4 juli 2010 10:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Juist daarom lieten je ouders je daar naar kijken, omdat kinderen daar toch geen benul van haddenHeul slim van Herman, leuk voor de kiddies, leuk voor de ouders
quote:Op zondag 4 juli 2010 10:56 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beetje koud en vochtig keukenpapiertje als dekentje![]()
Dom beest
![]()
quote:Op zondag 4 juli 2010 10:56 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dom beest
![]()
quote:Op zondag 4 juli 2010 10:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ja het was van Herman natuurlijk
Spetter-pieter-pater... Lekker in het water
Te schattig!quote:Op zondag 4 juli 2010 10:56 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dom beest
![]()
MIPS IS EEN ZIJ!quote:
Wat leuk dat je keek, tot volgende week, dan zijn we er weer bij de VARAquote:Op zondag 4 juli 2010 10:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ga maar vast naar huis, ik kom een druppel later
quote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 10:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik noem Bink ook een hij, ik noem alles een hij
En jij een nat bed?quote:Op zondag 4 juli 2010 10:59 schreef Loveless85 het volgende:
En gister had ik m'n beddegoed gewassen en er ander opgelegd, ging ze meteen op m'n onderlaken liggen rollen, dus dat mocht niet want dan zit weer m'n bed meteen vol met haar.
Dus ik met de plantenspuit spuiten op dat beest. Blijft ze eerst gewoon rustig zitten en zich nat laten spuiten, en na een paar keer vol geraakt te zijn sjokt ze dan toch maar op haar gemakkie het bed af
quote:Op zondag 4 juli 2010 10:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoe is het hier?Ben al een tijdje niet meer geweest, maar na onderstaande foto's moest ik weer even reageren
[..]
Te schattig!
OMGquote:Op zondag 4 juli 2010 11:01 schreef Loveless85 het volgende:
in het kader van WTF op de zondagochtend:
www.godverdomme.nl
www.kutnegers.nl
Klik en verbaas je waar je terecht komt
Ja die eerste is niet zo shocking. Maar toch ook wel weer lekker betuttelend dat de overheid dat gaat registreren. Dan kan je wel bezig blijven als je ieder scheldwoord als domeinnaam wil registreren.quote:Op zondag 4 juli 2010 11:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
OMG
Die eerste snap ik wel, dat ze m registreren om te voorkomen dat iemand anders m slecht gaat gebruiken. Maar die tweede!
Die tweede idd!quote:Op zondag 4 juli 2010 11:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja die eerste is niet zo shocking. Maar toch ook wel weer lekker betuttelend dat de overheid dat gaat registreren. Dan kan je wel bezig blijven als je ieder scheldwoord als domeinnaam wil registreren.
Maar die tweede![]()
quote:Op zondag 4 juli 2010 10:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoe is het hier?Ben al een tijdje niet meer geweest, maar na onderstaande foto's moest ik weer even reageren
[..]
Te schattig!
Maar ook lekker dat ze even laten wat die van hun is, ben benieuwd wat voor content er op komt te staanquote:Op zondag 4 juli 2010 11:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja die eerste is niet zo shocking. Maar toch ook wel weer lekker betuttelend dat de overheid dat gaat registreren. Dan kan je wel bezig blijven als je ieder scheldwoord als domeinnaam wil registreren.
Maar die tweede![]()
Hoiquote:
Hey Greys!quote:
Tjah ik vind het eerlijk gezegd niet de taak van de overheid op voorhand dat soort domeinen te registreren. Kost toch weer een paar knaken, en stel dat iemand 'm registreert. Nou wat dan? Dan heeft iemand godverdomme.nlquote:Op zondag 4 juli 2010 11:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar ook lekker dat ze even laten wat die van hun is, ben benieuwd wat voor content er op komt te staanMisschien heeft de bond tegen vloeken wel belang
En huh, kutnegers.nl is doorgelinkt naar de KPNIk zie geen verband lol
Ja, ik vind het ook vreemd. En er zijn inderdaad zat andere woorden te bedenken. Maar blijkbaar hadden ze zo hun redenen toch dit domeinnaam te registreren, onze landelijke veiligheid zal er wel vanaf gehangen hebbenquote:Op zondag 4 juli 2010 11:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tjah ik vind het eerlijk gezegd niet de taak van de overheid op voorhand dat soort domeinen te registreren. Kost toch weer een paar knaken, en stel dat iemand 'm registreert. Nou wat dan? Dan heeft iemand godverdomme.nl
Als de christo's het erg vinden registreren die hem maar op voorhand, en je kan altijd nog als iemand er iets kwetsend mee gaat doen ze dan aanklagen en het domein offline laten halen. Anders kan de overheid nog wel ff een waslijst aan scheldwoorden/ziektes gaan registreren...
Ik vind zn ogen niet bij zn gezicht passenquote:Op zondag 4 juli 2010 11:10 schreef Greys het volgende:
Tombo, vind jij deze man nou ook zo sekseh?
En ja, ik acceptéér het als je dat niet vindt
Ogen dicht dan maar!quote:Op zondag 4 juli 2010 11:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind zn ogen niet bij zn gezicht passenDus niet echt... Zn stem vind ik wel lekker klinken!
Daar zit ook wel weer wat in natuurlijkquote:Op zondag 4 juli 2010 11:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tjah ik vind het eerlijk gezegd niet de taak van de overheid op voorhand dat soort domeinen te registreren. Kost toch weer een paar knaken, en stel dat iemand 'm registreert. Nou wat dan? Dan heeft iemand godverdomme.nl
Als de christo's het erg vinden registreren die hem maar op voorhand, en je kan altijd nog als iemand er iets kwetsend mee gaat doen ze dan aanklagen en het domein offline laten halen. Anders kan de overheid nog wel ff een waslijst aan scheldwoorden/ziektes gaan registreren...
quote:Op zondag 4 juli 2010 11:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind zn ogen niet bij zn gezicht passenDus niet echt... Zn stem vind ik wel lekker klinken!
Echt!quote:Op zondag 4 juli 2010 11:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij zit in die nieuwste SaTC film en toen hij voor het eerst in beeld kwam in die film, viel de hele zaal stil. Je hoorde serieus alleen hier en daar een diepe zucht![]()
![]()
Al die soppende huisvrouwenquote:Op zondag 4 juli 2010 11:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij zit in die nieuwste SaTC film en toen hij voor het eerst in beeld kwam in die film, viel de hele zaal stil. Je hoorde serieus alleen hier en daar een diepe zucht![]()
![]()
quote:Op zondag 4 juli 2010 11:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Echt!
Zei hij toen ook iets dan?![]()
Nee, ik vind puur op uiterlijk t geen sexy man
Je bedoeld een papieren zak doet wonderen?quote:
Serieus?quote:Op zondag 4 juli 2010 11:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja hij zei wel iets ja, geen idee meer wat, daar heeft niemand ook op gelet denk ik
Het is wel leuk, want hij is niet standaard echt 'knap'. Maar ik vinnum wel heul sekseh
[ afbeelding ]
Dat IS toch mijn leeftijdscategorie?quote:Op zondag 4 juli 2010 11:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Tssssk, ook jouw leeftijdscategorie zat te kwijlen hoor
Nou bah, op deze foto vind ik hem ook niks!quote:Op zondag 4 juli 2010 11:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja hij zei wel iets ja, geen idee meer wat, daar heeft niemand ook op gelet denk ik
Het is wel leuk, want hij is niet standaard echt 'knap'. Maar ik vinnum wel heul sekseh
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 juli 2010 11:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Serieus?Daar kan ik me nou niks bij voorstellen bij hem. Wat een creep
![]()
En z'n kapster is uitgeschoten met de tondeuse
quote:Op zondag 4 juli 2010 11:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou bah, op deze foto vind ik hem ook niks!
Ik heb gewoon een heul andere smaak dan jij
quote:Op zondag 4 juli 2010 11:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat IS toch mijn leeftijdscategorie?
quote:Op zondag 4 juli 2010 11:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Serieus?Daar kan ik me nou niks bij voorstellen bij hem. Wat een creep
![]()
En z'n kapster is uitgeschoten met de tondeuse
GMTAquote:Op zondag 4 juli 2010 11:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou bah, op deze foto vind ik hem ook niks!
Ik heb gewoon een heul andere smaak dan jij
Ja of hoe zou jij jezelf dan omschrijven?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is waar jaquote:Op zondag 4 juli 2010 11:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet altijd toch? Ik kan me herinneren dat we vaak zat op dezelfde hebben gekwijld
Voor het huishouden waarschijnlijkquote:Huisvrouwen?
quote:Op zondag 4 juli 2010 11:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja of hoe zou jij jezelf dan omschrijven?
Oeh, Dirkh opmerkingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op zondag 4 juli 2010 11:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja of hoe zou jij jezelf dan omschrijven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet als huisvrouw in elk geval![]()
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op zondag 4 juli 2010 11:26 schreef Loveless85 het volgende:
Oeh ik wil wat zeggen, maar ik doe het niet![]()
![]()
Lieffffff doen
quote:Op zondag 4 juli 2010 11:28 schreef Loveless85 het volgende:
Ik word vervelend van stokbrood met kruidenboter
quote:AMSTERDAM - De Portugese voetballer Cristiano Ronaldo heeft aangekondigd dat hij vader is geworden.
Ronaldo (25) maakte het blijde nieuws via zijn Facebook en Twitterpagina bekend. Het blijkt een jongetje en Ronaldo zal het alleen opvoeden. Waarom dat zo is, blijft onbekend, want hij weigert er verder ook maar iets over te zeggen...
"Met veel blijdschap en emotie maak ik bij deze bekend dat ik de vader ben geworden van een jongetje. Zoals is afgesproken met de moeder, die graag anoniem wil blijven, zal ik de volledige voogdij over het kind hebben. Meer informatie wil ik niet kwijt, ik hoop dat iedereen mijn privacy (en dat van mijn kind) zal respecteren omdat het zo persoonlijk is."
Ik kijk/keek het somsquote:Op zondag 4 juli 2010 11:26 schreef Greys het volgende:
Tombooooooo, welke van deze vind jij dan het leukst?
Die blonde zeker, Jason Lewis? Ik twijfel nog... hij of die Max (die er in dit filmpje weer veel leuker uit ziet dan op die foto net, vind ik) Je hoeft niet het hele filmpje te kijken hoor, je ziet ze al aan het begin. Of keek jij nou nooit SaTC?
In dat geval, vergeet mijn geleuter.
Wanneer gingen wij nog koken?quote:Op zondag 4 juli 2010 11:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
Caviakooi en kattenbak verschonenEn dan spullen inpakken voor kamperen
Fijne middag nog allemaal
Nou iddquote:Op zondag 4 juli 2010 11:34 schreef Loveless85 het volgende:
God en dat hij het ook alleen gaat opvoeden![]()
Nee dat zal wat worden met iemand die altijd onderweg is om overal te voetballen en iedere 2 a 3 jaar weer naar een ander land verhuisd omdat hij van club wisselt
Ik denk dat hij de nanny al genomen heeftquote:Op zondag 4 juli 2010 11:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou idd
Echt sneu eigenlijk. Of hij moet echt een vaste nanny ofzo hebben/nemen.
quote:Op zondag 4 juli 2010 11:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij de nanny al genomen heeft!
quote:Op zondag 4 juli 2010 11:34 schreef Loveless85 het volgende:
God en dat hij het ook alleen gaat opvoeden![]()
Nee dat zal wat worden met iemand die altijd onderweg is om overal te voetballen en iedere 2 a 3 jaar weer naar een ander land verhuisd omdat hij van club wisselt
Vast een of andere domme groupie de moeder ofzo, aangezien die de gehele voogdij afstaat (WTF?) en niemand weet wie het is. Dus het zal geen celeb zijn ofzo...quote:Op zondag 4 juli 2010 11:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Echt he![]()
Maar goed dan dat Portugal eruit ligt, anders had die arme baby zn vader nog langer moeten missen
quote:Op zondag 4 juli 2010 11:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik kijk/keek het soms
Ik vind ze allemaal niet echt heel geweldig eigenlijk!
Die max vind ik met langer haar wel lekkerder, maar die Jason Lewis is "te mooi" ofzo
Ik heb een hele rare smaak
Misschien wel te veroordelend, maar als je hem overal huilend op het veld ziet staan denk ik niet dat hij een bijzonder stabiele thuissituatie kan biedenquote:Op zondag 4 juli 2010 11:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Hm... ik vind dit echt iets te veroordelend. Misschien verrast hij je nog en is hij een geweldige vaderNiet alleen 'standaard gezinnetjes' mogen kinderen krijgen toch? Wie weet heeft ie besloten niet meer zo vaak van club te wisselen, misschien helpen zijn ouders, weet jij veel.
Hij heeft sowieso al niks te zeggen over of hij van club wisselt of niet. En natuurlijk kan het goed uitpakken, maar het is verre van ideaal om zonder moeder opgevoed te worden door een vader die halve wereld rondreist lijkt me.quote:Op zondag 4 juli 2010 11:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Hm... ik vind dit echt iets te veroordelend. Misschien verrast hij je nog en is hij een geweldige vaderNiet alleen 'standaard gezinnetjes' mogen kinderen krijgen toch? Wie weet heeft ie besloten niet meer zo vaak van club te wisselen, misschien helpen zijn ouders, weet jij veel.
quote:Op zondag 4 juli 2010 11:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vast een of andere domme groupie de moeder ofzo, aangezien die de gehele voogdij afstaat (WTF?) en niemand weet wie het is. Dus het zal geen celeb zijn ofzo...
Uitslaapster!quote:
Nee, het was Yolanthe, in de bibliotheek, met zonder condoomquote:Op zondag 4 juli 2010 11:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou nou nou...
Draagmoeder, anyone? Hoezo nou meteen weer een domme groupie?
Dat draagmoeders de hele voogdij afstaan is de normale gang van zaken hoor.
Ja idd, te bruinig jaquote:Op zondag 4 juli 2010 11:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat van Jason kan ik wel met je eens zijn hoor
Ik vind hem ook totaal niet uit de verf komen daar. En hij is inderdaad misschien wel té mooi. En ook iets te bruin/oranje ofzo, in dat filmpje
Oh, ik dacht Suarez, met zijn hand voor het doel.quote:Op zondag 4 juli 2010 11:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, het was Yolanthe, in de bibliotheek, met zonder condoom
In de bibliotheek!?quote:Op zondag 4 juli 2010 11:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, het was Yolanthe, in de bibliotheek, met zonder condoom
Als je maar stil bent, dan mag het wel.quote:Op zondag 4 juli 2010 11:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
In de bibliotheek!?
Nog nooit gedaan
quote:
Jaquote:
Whut?quote:Op zondag 4 juli 2010 11:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij heeft sowieso al niks te zeggen over of hij van club wisselt of niet.
quote:En natuurlijk kan het goed uitpakken, maar het is verre van ideaal om zonder moeder opgevoed te worden door een vader die halve wereld rondreist lijkt me.
* Pheno geeft de schuld door aan Greys.quote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 11:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja![]()
Nou goed, het is natuurlijk allemaal best zo dat het heus goed uit kan pakken en het allemaal niet zo drama hoef te zijn als het is. Maar het is een celeb, een huilebalk en dan mag je toch wel gewoon even lekker van het worst case scenario uitgaan en lekker roddelen. Waarom moet het dan weer zo serieus
Dat eerste zou kunnen. Maar in theorie hebben voetballers echt maar bar weinig te vertellen over voor wie ze voetballen hoor. Als je bij Club A zit en die zet je gewoon op de transferlijst dan koopt club B je gewoon, en natuurlijk moet de voetballer dan nog even zelf overeenstemming met die club bereiken, maar die zal altijd snel eieren voor z'n geld kiezen als hij moet kiezen tussen geen club of op de bank bij Club A, of kunnen spelen bij club Bquote:Op zondag 4 juli 2010 11:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Whut?
En als hij nou besluit om te stoppen met voetballen omdat ie toch al rijk genoeg is, nadat hij zijn lopende contract heeft uitgediend?
quote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 11:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij mag roddelen, ik mag dan gewoon serieus er een mening over geven, toch?
quote:Op zondag 4 juli 2010 11:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je door mij uitgeslapen? Vertel?
Oh, hebbie boekjes gelezen in bed?
quote:Op zondag 4 juli 2010 11:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat eerste zou kunnen. Maar in theorie hebben voetballers echt maar bar weinig te vertellen over voor wie ze voetballen hoor. Als je bij Club A zit en die zet je gewoon op de transferlijst dan koopt club B je gewoon, en natuurlijk moet de voetballer dan nog even zelf overeenstemming met die club bereiken, maar die zal altijd snel eieren voor z'n geld kiezen als hij moet kiezen tussen geen club of op de bank bij Club A, of kunnen spelen bij club B
Nee maar kom op, een beetje roddelen en doemdenken over celeb's mag toch welquote:Op zondag 4 juli 2010 11:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij heeft heus wel over zijn eigen leven te vertellen, als hij wil stoppen dan doet ie dat, dan koopt ie het desnoods wel af, geld zatMaar goed, al die speculaties.... jij vindt hem bij voorbaat al faal als vader, ik wacht het liever ff af. Met allebei is niets mis lijkt me.
Ik moet douchen maar ik heb geen zin
quote:
Da's dus het punt... niemand zegt toch dat je dat niet mag?quote:Op zondag 4 juli 2010 11:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee maar kom op, een beetje roddelen en doemdenken over celeb's mag toch welNatuurlijk als je het objectief en in perspectief bekijkt doet hij het misschien wel heel goed.
quote:We shall seeIk hoop iig voor hem en voor het kindje dat het allemaal goed loopt en dit wel zo gepland was
quote:Op zondag 4 juli 2010 11:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Welke was het?
En het leest wel lekker weg he? Ik verslind ze echt bij bosjes
quote:
Je kan toch Boor als kameel verkleden, beetje zand in je slaapkamer strooien en Heer G een theedoek op z'n hoofd doen en donker schminkenquote:Op zondag 4 juli 2010 11:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Uiteraard, want ik heb altijd een paleis in een woestijn, een zwembad en een knappe woeste donkere sheik tot mijn beschikking!
quote:Op zondag 4 juli 2010 11:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Uiteraard, want ik heb altijd een paleis in een woestijn, een zwembad en een knappe woeste donkere sheik tot mijn beschikking!
quote:Op zondag 4 juli 2010 11:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je kan toch Boor als kameel verkleden, beetje zand in je slaapkamer strooien en Heer G een theedoek op z'n hoofd doen en donker schminken
quote:Op zondag 4 juli 2010 11:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh het was de meest dunne (gooi de titel maar niet neer)
Het leest echt prima weg, weet niet waarom ik ook weer dacht nehh eff geen boeken meer kopen want dat kost teveel tijd
Ik schrijf die dingen zelf hmquote:Op zondag 4 juli 2010 11:56 schreef Loveless85 het volgende:
Beetje improviseren hoor... Die huisvrouwtjes van tegenwoordig zijn ook maar lui zeg...
quote:Op zondag 4 juli 2010 11:56 schreef Loveless85 het volgende:
Beetje improviseren hoor... Die huisvrouwtjes van tegenwoordig zijn ook maar lui zeg...
quote:Op zondag 4 juli 2010 11:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Die titels wen je vanzelf aan
Ik heb hier nu beneden liggen:
- Intens geboeid
- De grootste verleiding
- Eén nacht van hartstocht
- Brandend zand, zinderende liefde
Whoehoehoeeeeee
quote:Op zondag 4 juli 2010 11:56 schreef Loveless85 het volgende:
quote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 11:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihihihihi wat zegt heer G dan?
Hoorde hier echt "WAT ben jij nu aan het lezen??"
ML!quote:Op zondag 4 juli 2010 11:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh dus jij bent wél in voor een beetje improvisatie?
quote:
quote:
Allejezus wat slechtquote:Op zondag 4 juli 2010 12:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Verdorie, daar heb je weer zo'n milieufreak, denkt Dylan, terwijl hij naar buiten kijkt vanuit het kolossale kantoorgebouw. Voor het gebouw heeft iemand zich vastgeketend aan een standbeeld als protest tegen... Hijweet niet eens waartegen. Boos loopt hij naar buiten om de zaak op te lossen, maar blijft dan met een schok staan. De geketende figuur is een bloedmooie dame, iets wat hij totaal niet had verwacht. Hij mag dan niet van milieufreaks houden, maar misschien wil hij toch de actievoorwaarden eens grondig met haar doornemen.
Aldus de achterflap
quote:Op zondag 4 juli 2010 12:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze heeft net een Bouquet Intiem boekje gelezen.
Dat brengt je op ideeën
Uitwonenquote:Op zondag 4 juli 2010 12:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Allejezus wat slecht![]()
"De actievoorwaarden eens grondig met haar doornemen"
Kortom:
Haar eens grondig uitwonen?
Ieuw waar is dat reclame voor danquote:Op zondag 4 juli 2010 12:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Uitwonen![]()
Hier in de buurt hangt een hele grote reclame poster;
"67 jaar en uitgewoond?"
Ik kan daar niet normaal langsrijden
quote:Op zondag 4 juli 2010 12:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Uitwonen![]()
"67 jaar en uitgewoond?"
Maarre, Mr Ml is dus NIET in voor improvisatie?quote:Op zondag 4 juli 2010 11:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh dus jij bent wél in voor een beetje improvisatie?
Een makelaar/hypotheek ofzo volgens mijquote:Op zondag 4 juli 2010 12:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ieuw waar is dat reclame voor dan![]()
Dat is toch wel een beetje een algemeen 'bekende' term. Dan ga je daar toch geen reclame campagne mee doen.
quote:Op zondag 4 juli 2010 12:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Allejezus wat slecht![]()
"De actievoorwaarden eens grondig met haar doornemen"
Kortom:
Haar eens grondig uitwonen?
quote:Op zondag 4 juli 2010 12:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Uitwonen![]()
"67 jaar en uitgewoond?"
quote:Op zondag 4 juli 2010 12:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maarre, Mr Ml is dus NIET in voor improvisatie?![]()
Dan kan ie krullen hebben wat ie wil, maar dan val ik er niet op
Hij heeft BV heul niet helemaal gelezen toch? Dat deel met de courgette toen iig niet dacht ikquote:Op zondag 4 juli 2010 12:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof je dit verbaast, kom op
Je hebt BV toch ook gelezen? Je weet toch wat voor boekjes dat zijn?
Het is geen hoogstaande literatuur en het gaat over sex. D'oh!
Ik heb alleen 'ons' stukje in BV gelezen, en dat was al heelquote:Op zondag 4 juli 2010 12:04 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 juli 2010 12:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Een makelaar/hypotheek ofzo volgens mij
De eerste keer dat ik m zag dacht ik echt; "ben ik nou zo oversekst?"
quote:Op zondag 4 juli 2010 12:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb alleen 'ons' stukje in BV gelezen, en dat was al heel![]()
![]()
En ik doe niet verbaasd, ik dacht alleen dat het wat 'romantischer' geschreven was. Beetje ala 'zijn lans der liefde toucheert haar vurige schoot' enzo
Oh, en ik heb zoveel betere stukjes geschreven nogquote:Op zondag 4 juli 2010 12:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
En ik doe niet verbaasd, ik dacht alleen dat het wat 'romantischer' geschreven was. Beetje ala 'zijn lans der liefde toucheert haar vurige schoot' enzo
quote:Op zondag 4 juli 2010 12:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Das met bevallenquote:
BV?quote:Op zondag 4 juli 2010 12:04 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:
Beter dan brullende vliegenquote:Op zondag 4 juli 2010 12:10 schreef Greys het volgende:
[..]
We hebben onze 'eigen' Bouquetreeks, gebaseerd op mensen die in Flora en Fauna postten destijds. BV = Beestachtig Verlangen, toepasselijke F&F titel, toch?
Bruisende Vuvuzelaquote:
Borrelende vulva...quote:
Oh nou ja. Voordat er bevallen kan worden moet er ongeveer 9 maanden eerder ook het een ander getoucheerd worden lijkt mequote:
quote:
quote:ze trilde van verlangen toen ze zijn vuvuzela door zijn spijkerbroek tegen haar heup aan voelde. Ze had nog nooit ZO naar iets verlangd als nu. Zijn instrument in haar mond nemen en bespelen met haar tong, meer wilde ze nu niet
quote:Op zondag 4 juli 2010 12:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh nou ja. Voordat er bevallen kan worden moet er ongeveer 9 maanden eerder ook het een ander getoucheerd worden lijkt me
Jaquote:Op zondag 4 juli 2010 12:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh nou ja. Voordat er bevallen kan worden moet er ongeveer 9 maanden eerder ook het een ander getoucheerd worden lijkt me
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |