quote:
TNXquote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Ik zal op mijn werk de modetermen voor jullie in de gaten houden.
Graag! kan ik ook de jeugd weer volgen.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
I knowquote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:25 schreef Ml-etje het volgende:
Enne Pheno die ik zag waren een stuk minder netjes
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
TNX
Ik ga de laptop toch maar uitgooien![]()
Niks vies aan alleen de tt toch? Ik heb m expres lang gemaakt zodat ie er niet helemaal op pastequote:
Vinge . Niet echt mijn smaak maar niks vies aan hoor.quote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:30 schreef Loveless85 het volgende:
Nou ik hoor het al, ik ga ook wel slapen
Nou..... welterusten dan maar he? (Swe(e)t dreams!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:30 schreef Loveless85 het volgende:
Nou ik hoor het al, ik ga ook wel slapen
Slaap lekker allemaal, ik ga nu echt echt echtquote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nou..... welterusten dan maar he? (Swe(e)t dreams!
Ik wilde iets zeggen over komen, maar doe het niet.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Slaap lekker allemaal, ik ga nu echt echt echt
Ja, nu wil ik het weten!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik wilde iets zeggen over komen, maar doe het niet.
quote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als ze een gillertje is, horen we dat vanzelf.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:35 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
OMG Cat weet je nog waar we het vd week over hadden?
Zit ik het verzuimreglement te bekijken, tot 10 uur thuis blijven tussen 10-12 mag je weg en van 12-16h weer thuis.
En ga je vannacht nog komen?quote:
OMGquote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En ga je vannacht nog komen?
Welterusten Tombo!
quote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
OMG
Ik zeg gewoon JA
Ik kom vast wel ergens
Gillend of ben je zo'n stille?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
OMG
Ik zeg gewoon JA
Ik kom vast wel ergens
Welterusten!quote:
Prettige reis gewenst dan.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
OMG
Ik zeg gewoon JA
Ik kom vast wel ergens
Als je ziek bent kun je niet werken, zeggen ze dan.quote:
Het is eens wat anders dan GoGo tours.quote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als je ziek bent kun je niet werken, zeggen ze dan.![]()
Maar ik meende dat die regels versoepeld waren en je juist maar een paar uur per dag thuis hoefde te zijn. Maar dat zal ook wel aan de reden van ziekmelden liggen.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:42 schreef Cat22 het volgende:
Pfew! Laminaat gered.Kitten stond te piepen en te krabbelen bij de bench waar de kattebak nog instond. Toen ik haar erbij zette zat ze er binnen 1 seconde op.
Arboquote:
Dat vind ik zo handig aan kittens. In het algemeen is het zo dat jij als mens iets fout hebt gedaan als er iets naast de bak gaat. Na de eerste week van oefenen met zinderlijk worden dan.quote:
OMG wat heb je gedaan?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
ArboDie lutsers wilde dat ik even 100 km heen en 100 km terug ging rijden naar de bedrijfsarts om te kijken wanneer ik weer zou kunnen beginnen met werken. Twee dagen na een buikoperatie
Ow yeah. Lekker praktisch zijn ze soms.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
ArboDie lutsers wilde dat ik even 100 km heen en 100 km terug ging rijden naar de bedrijfsarts om te kijken wanneer ik weer zou kunnen beginnen met werken. Twee dagen na een buikoperatie
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat vind ik zo handig aan kittens. In het algemeen is het zo dat jij als mens iets fout hebt gedaan als er iets naast de bak gaat. Na de eerste week van oefenen met zinderlijk worden dan.
Wauw! En nu kruipt kleine Blue in de krabpaal! Dat had hij tot dusver nog niet gedaan.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow yeah. Lekker praktisch zijn ze soms.
Blinde darm en niets in de gaten, dus nog braaf wezen spinnen met wat buikpijnquote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Blinde darm en niets in de gaten, dus nog braaf wezen spinnen met wat buikpijn
Alleen in de sauna achteraf ging het niet zo goed, dus toen ben ik maar de dag erop naar de dokter gegaan. Drie dagen later komen ze erachter dat mijn maaltijden op wel erg drastische wijze mijn darmen verliet
Ah well, ik heb een grote schoonmaak daarbinnen gehad
Ik heb ze vrij subtiel gezegd dat ze de boom in konden. Ik zou wel bellen. Ik kreeg alleen wat complicaties, dus twee maanden later had ik pas weer energie om te gaan werkenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:50 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Awen is de arbo nog tot bezinning gekomen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |