SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 16 juli 2008 @ 22:17 schreef okidokie het volgende:
Deze GauloisesB. moet heel erg snel op Fok! geweerd worden met zijn uiterst treurige berichten.
MIJN NAAM WAT DOE JEquote:
Moet ik je post nou goed of slecht opvatten?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:36 schreef RitseB het volgende:
[..]
Whehehehehe, Destan.
Mooie naam trouwens.
Goed topic trouwens.quote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:36 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Moet ik je post nou goed of slecht opvatten?
In dat geval: dank je wel.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:37 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ligt er aan of je het goed of slecht vind dat ik je naam mooi vind.
bijnaquote:
jaaa gaat de goede kant opquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:44 schreef Semmm het volgende:
Peter SelieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:44 schreef Semmm het volgende:
Peter SelieToch denk ik dat je Steve Miller Band...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik snap de Clooneyquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:47 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
Toch denk ik dat je Steve Miller Band...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Begin zelf eens met je eigen naam. Wtf moet iedereen zn naam zeggen behalve jij.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:47 schreef Socios het volgende:
Bedankt voor de ingreep, Myraela.
Vertel je echte naam of geen naam.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:51 schreef MacorgaZ het volgende:
Mike. Mijn achternaam is Litoris trouwens, die vind ik wat minder mooi.
goed dat je niet met een C begintquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:51 schreef MacorgaZ het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:36 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Moet ik je post nou goed of slecht opvatten?
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:51 schreef MacorgaZ het volgende:
Hé Fairydust!quote:
dat sowiesoquote:Op zondag 4 juli 2010 10:38 schreef Chowi het volgende:
Als TS niet aftrappen in een topic.. Dan faal je.
Aangenaamquote:Op zondag 4 juli 2010 18:03 schreef JustinK het volgende:
[..]
Mensen die reageren op een post alsof het een naam betreft
Alsof ze je iets kunnen maken, op alleen voornaam dan.quote:
Hee zo heet ik ook!quote:
Jou avatar! wat een baasquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |