Je weet toch dat ik nooit bitchy doe?quote:
Ze hadden als titel Uįan Hollandalılar (vliegende Nederlanders). Ze hadden het over de gezelligheid daar in Bodrum en waarom ze feesttenquote:
Die Koreaan krijgt instructies van zijn coach, maar de vraag is: wat doet die Ivoriaan daarquote:
HAHAHA, die neger is echt baasquote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:16 schreef Julis het volgende:
[..]
Die Koreaan krijgt instructies van zijn coach, maar de vraag is: wat doet die Ivoriaan daar? Hij knikt daarna nog naar de coach, alsof hij er wat van heeft verstaan.
Het is een afluisterspion.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:16 schreef Julis het volgende:
[..]
Die Koreaan krijgt instructies van zijn coach, maar de vraag is: wat doet die Ivoriaan daar? Hij knikt daarna nog naar de coach, alsof hij er wat van heeft verstaan.
wat houdt dat in dan?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jij wel? Gaan dan, naar die manifestatie.
Klopt.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:37 schreef wikwakka2 het volgende:
Eigenlijk is het maar goed dat ik nu niet in R'dam ben. Het zal wel absurd druk zijn, en alles afgesloten en zo.
Zooo, zijn we nu opeens van adel?quote:Op zondag 4 juli 2010 20:27 schreef maartjeh het volgende:
OHHHHH wij zijn verbrand.het doet ECHT pijn ahahha.
Mensen van adel en de koningin spreken altijd over zichzelf in de derde persoon...quote:
Joh, als er iemand naast jou zit, en diegene is ook verbrand, wat zeg je dan?quote:Op zondag 4 juli 2010 20:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mensen van adel en de koningin spreken altijd over zichzelf in de derde persoon...
Insmerenquote:Op zondag 4 juli 2010 20:27 schreef maartjeh het volgende:
OHHHHH wij zijn verbrand.het doet ECHT pijn ahahha.
Ik weet dat mensen van FOK! weinig buiten komen, maar dat je dit pas op jouw leeftijd ontdektquote:Op zondag 4 juli 2010 21:01 schreef maartjeh het volgende:
[..]
te laat'ik verbrand nooooit.' 'ik ook niet'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
Neuh.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:39 schreef wikwakka2 het volgende:
Word ik dan een Turk? Dan doe'k het niet hoor!!!
Oh.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:40 schreef wikwakka2 het volgende:
"Levensjaar" is trouwens een 'het'-woord.
Nee, gewoon doen hoor.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:44 schreef wikwakka2 het volgende:
Maar als je het stom vindt als ik/mensen je verbeter, dan doe ik het niet hoor. Ik ben gewoon een taal-Nazi, vandaar. Die IHVK, die wordt bijvoorbeeld woedend als ik het doe, dan krijg ik dreig-PM's in mijn inbox.
Een van mijn Favos.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:38 schreef Bortecinem het volgende:
Stom.
Dan moeten jullie maar naar dit lied luisteren:
Ik Halverwege seizoen 1.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:59 schreef Rookert het volgende:
Ik zeg doen hihi grap
How I Met Your Mother, halverwege seizoen 3 nu
Ik weet waar je huis woont!quote:Op zondag 4 juli 2010 21:44 schreef wikwakka2 het volgende:
Maar als je het stom vindt als ik/mensen je verbeter, dan doe ik het niet hoor. Ik ben gewoon een taal-Nazi, vandaar. Die IHVK, die wordt bijvoorbeeld woedend als ik het doe, dan krijg ik dreig-PM's in mijn inbox.
quote:Op zondag 4 juli 2010 21:38 schreef Bortecinem het volgende:
Stom.
Dan moeten jullie maar naar dit lied luisteren:
Thanks, heb nu toch niets te doenquote:Op zondag 4 juli 2010 15:05 schreef ModernFamily het volgende:
Ayca "Community" is ook een leuke comedy serie
Legendairy? Die ken ik nog niet. Legenzuivel? Wat beteken da.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:55 schreef IHVK het volgende:
[..]
Have you met Ted?
Le-gen-dairy!!
ik ken deze grapjes al.
Je was me voorquote:Op zondag 4 juli 2010 22:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Legendairy? Die ken ik nog niet. Legenzuivel? Wat beteken da.
De Mendoza Diagnonalquote:Op zondag 4 juli 2010 22:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Legendairy? Die ken ik nog niet. Legenzuivel? Wat beteken da.
Inderdaad check die bloopers van How I met Your Mother eensquote:
Neil Patrick Harrisquote:Op zondag 4 juli 2010 23:28 schreef Ayca het volgende:
Maar ik deed ook Barneyniet Neil Patrick Harris
Zijn topics zijn niks vergeleken met mensen die niet van roze koeken houdenquote:Op zondag 4 juli 2010 23:56 schreef Bortecinem het volgende:
Topics van polderturk. Wat een ezel is het ook.
Hij is echt irritant.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:56 schreef Bortecinem het volgende:
Topics van polderturk. Wat een ezel is het ook.
Ik heb gelezen dat moslims geen roze koeken mogen etenquote:Op zondag 4 juli 2010 23:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zijn topics zijn niks vergeleken met mensen die niet van roze koeken houden. Dat is pas enige verontwaardiging waard.
Vooral die glazuurlaag is vies.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zijn topics zijn niks vergeleken met mensen die niet van roze koeken houden. Dat is pas enige verontwaardiging waard.
Inderdaad!quote:
Ja want het glazuur wordt gemaakt van luizen, luizen die niet halal zijn geslacht/vermoord!quote:Op maandag 5 juli 2010 00:05 schreef ModernFamily het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat moslims geen roze koeken mogen eten
Volgens mij lag dat eraan in hoeverre je bepaalde E-nummers nog als niet-halal vlees kan zien.... Was een keer een topic over, en volgens mij werd er door (een) imam(s) gezegd dat de structuur zo erg was veranderd o.i.d. dat het gewoon halal was.quote:Op maandag 5 juli 2010 00:05 schreef ModernFamily het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat moslims geen roze koeken mogen eten
Jodekoeken daarentegenquote:
Toen ik nog lief en onschuldig was..quote:Op maandag 5 juli 2010 00:08 schreef Bortecinem het volgende:
Zijn er hier echt mensen die letten op wat wel of niet halal is?
Heerlijk is die glazuurlaag juist, met name in combinatie met de koek zelfquote:
Ik heb ook een tijdje gehad dat ik er echt op ging letten. Mijn moeder kocht toen zelfs speciaal halal vlees voor mij. Toen kon ik thuis ook nooit meer mee eten enzo.quote:
Hihi...Wist ik nietquote:Op maandag 5 juli 2010 00:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja want het glazuur wordt gemaakt van luizen, luizen die niet halal zijn geslacht/vermoord!
Okéquote:Op maandag 5 juli 2010 00:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Volgens mij lag dat eraan in hoeverre je bepaalde E-nummers nog als niet-halal vlees kan zien.... Was een keer een topic over, en volgens mij werd er door (een) imam(s) gezegd dat de structuur zo erg was veranderd o.i.d. dat het gewoon halal was.
Ga zo slapen:quote:Op maandag 5 juli 2010 00:12 schreef IHVK het volgende:
Ik slaap gewoon met raam open vannacht. Kom maar muggen vanavond feestmaal!
Wat schattig!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hebben luizen uberhaupt een (met een microscoop) zichtbare keelquote:Op maandag 5 juli 2010 00:13 schreef ModernFamily het volgende:
Well dikke gat in de markt
Roze koeken met luizen die halal geslacht zijn
quote:Op maandag 5 juli 2010 00:13 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wat schattig!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom zou je geen insecten mogen eten?quote:Op maandag 5 juli 2010 00:15 schreef IHVK het volgende:
Volgens mij is het meer dat je geen insecten mag eten.
Één imam is een vrouwenhater, de andere niet. Ik zou hier een passende (matige/kwetsende) grap over kunnen maken, maar ik houd me inquote:Op maandag 5 juli 2010 00:18 schreef IHVK het volgende:
Omdat één van de vier mezheb-imams dat ergens heeft gezegd.
Marokkanen eten trouwens wel kreeft enzo terwijl het van de Hanafi niet mag.
En dan heb je ook nog een mezheb die zegt dat je abdest (reinheid) weg is als je een vrouw aanraakt.
Wat opzich een interessant verhaal is:
De profeet had een puist op zijn hoofd waarna zijn vrouw het uitkneep en er bloed uit kwam. Dus de profeet ging zich wassen.
Nu zegt 1 imam: dat deed hij omdat er bloed kwam
andere zegt: omdat zijn vrouw hem aanraakte.
Dus volgens de ene imam moet je je wassen als je een vrouw aanraakt en niet als je bloed en volgens de andere imam andersom.
Leuk he.
#godsdienstlessen
Bah, vies.quote:Op maandag 5 juli 2010 00:24 schreef Bortecinem het volgende:
Wassen omdat je je vrouw hebt aangeraakt.
quote:Op maandag 5 juli 2010 00:14 schreef IHVK het volgende:
[..]
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Gaat het niet door?quote:Op maandag 5 juli 2010 00:39 schreef ModernFamily het volgende:
Ik ga niet op vakantie
Maar ik heb wel een lekker kop Turkse koffie nu![]()
Nee ik moet rond 26 augustus al weer in Nederland zijn en mijn ouders willen langer gaan, dus ik blijf hier.quote:
Ah okequote:Op maandag 5 juli 2010 00:41 schreef ModernFamily het volgende:
[..]
Nee ik moet rond 26 augustus al weer in Nederland zijn en mijn ouders willen langer gaan, dus ik blijf hier.
Ik heb wel het huis 5-6 weken voor mezelf
Alleen thuis is:quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 00:47 schreef ModernFamily het volgende:
[..]
Alleen thuis is:
-Geen ouders die er zijn
-Bier zuipen met vrienden
-Misschien zelfs chicks meenemen naar m'n "eigen" huis(Ik haal gewoon alle foto's van de muur en hang ze weer op als m'n ouders terug zijn
! )
-Naakt rondlopen in huis
Het valt uiteindelijk altijd mee.quote:Op maandag 5 juli 2010 00:46 schreef Bortecinem het volgende:
Turkije dit jaar. Helemaal geen zin. Zit ik daar 4 weken met mijn ouders opgescheept.
Hahaquote:Op maandag 5 juli 2010 00:49 schreef ModernFamily het volgende:
[..]
Echt een once-in-a-lifetime kans voor mij om dat in dit huis te doen![]()
Misschien als ik een stageplek kan vinden binnen een week, maar anders moet ik gewoon mee.quote:Op maandag 5 juli 2010 00:51 schreef Ayca het volgende:
[..]
Zeg dat je wilt werken en blijf thuis?
Maar ik denk niet dat dat een optie is.
Dit jaar nog niet (Denk ik, misschien dat dat veranderd in de loop van het jaar).quote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 21:11 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik weet dat mensen van FOK! weinig buiten komen, maar dat je dit pas op jouw leeftijd ontdekt![]()
Neem een hete douche
Ik had gehoopt dat je je blonde haartjes eer aan zou doenquote:Op maandag 5 juli 2010 09:10 schreef maartjeh het volgende:
[..]
![]()
hete douche?! are you out of your mind? Ik vraag me nu ernstig af of je zelf wel eens verbrand bent Rook?
quote:Op maandag 5 juli 2010 09:59 schreef Ayca het volgende:
Dit is af en toe zo lekker [ afbeelding ] lekkere dikke plakken
jukquote:Op maandag 5 juli 2010 10:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een lekker dik plakje geworstificeerde Ebru Umar?
OMG ja!!! Mijn plakken kaas zijn altijd zo dun dat je er doorheen kan kijken.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:05 schreef wikwakka2 het volgende:
Het is net als met kaasplakken en eigen alle plakken, ze moeten dun gesneden zijn.
En zonder boter. Boter bij je worst/kaas
![]()
.
quote:Op maandag 5 juli 2010 10:05 schreef wikwakka2 het volgende:
Het is net als met kaasplakken en eigen alle plakken, ze moeten dun gesneden zijn.
En zonder boter. Boter bij je worst/kaas
![]()
.
Zie Wik zijn post.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:06 schreef Ayca het volgende:
[..]
Is wel lekker hoorGewoon op brood met kaas en boter ofzo
Zo blond ben ik ook weer niet hoor.quote:Op maandag 5 juli 2010 09:16 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat je je blonde haartjes eer aan zou doen
Ik ga echt over mijn nek als ik dikke plakken worst of kaas op mijn boterham heb. Dan eet ik nog liever droog brood.quote:
Als je een beetje fatsoenlijke oude kaas koopt, proef je die méér dan genoeg. Als ultrajonge babybel-kaas op je boterham doet, dan.. tsja proef je hem niet.quote:
Worst van 1-2 cm dikquote:Op maandag 5 juli 2010 10:15 schreef Ayca het volgende:
Hoeven ook niet extreem dikke plakken te ziijn, gewoon 1-2cm dik. (die worst dan, kaas is toch al voorgesneden)
Ja maar met die worst kan hetquote:Op maandag 5 juli 2010 10:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Worst van 1-2 cm dik![]()
. Ik ga al over mijn nek als ik er aan denk dat dat op mijn boterham zit
.
2cm is achterlijk dikquote:Op maandag 5 juli 2010 10:15 schreef Ayca het volgende:
Hoeven ook niet extreem dikke plakken te ziijn, gewoon 1-2cm dik. (die worst dan, kaas is toch al voorgesneden)
Niet! Het kan nooit! Tenzij het als vleesgerecht bij het avondeten gegeten wordt! Maar dat doe je niet met salami e.d.quote:
1-2 CM dat is DIK!quote:Op maandag 5 juli 2010 10:15 schreef Ayca het volgende:
Ja oke, max. 1,5 danquote:Op maandag 5 juli 2010 10:19 schreef Rookert het volgende:
[..]
2cm is achterlijk dikHalve cm maximaal
Oude kaas leer je waarderen zodra je ouder wordt. Over een paar jaar vind ook jij oude kaas hartstikke lekker.quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 10:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oude kaas leer je waarderen zodra je ouder wordt. Over een paar jaar vind ook jij oude kaas hartstikke lekker.
Zo OCD ben ik ook weer niet, maar ik snij ze gewoon mooi dun met de kaasschaaf.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:21 schreef Bortecinem het volgende:
Bij mij moet een plak echt max. 1 mm zijn, niet dikker!!
Jij moet gewoon wat smaakstoffen op je brood doen, merk je geen verschilquote:Op maandag 5 juli 2010 10:21 schreef Bortecinem het volgende:
Bij mij moet een plak echt max. 1 mm zijn, niet dikker!!
Dude jawel, heb het net op brood gehad.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:21 schreef Rookert het volgende:
[..]
Pak eens een liniaal, volgens mij weet je niet hoe dik dat is
Of je zoekt een oplossingquote:Op maandag 5 juli 2010 10:25 schreef Bortecinem het volgende:
Youtube filmpjes doet het niet bij mij dus nu ben ik iedere video die ik wil zien aan het downloaden.
quote:Op maandag 5 juli 2010 10:26 schreef Rookert het volgende:
[..]
Eet jij 's ochtends kaas of worst bij ontbijt?
Hoe dan? Ik snap er toch niks van.quote:
Jij ontbijt niet met een broodje kaas?!quote:Op maandag 5 juli 2010 10:26 schreef Rookert het volgende:
[..]
Eet jij 's ochtends kaas of worst bij ontbijt?
Verrijk jezelf met een technische kennisquote:Op maandag 5 juli 2010 10:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
![]()
[..]
Hoe dan? Ik snap er toch niks van.En downloaden duurt maar 1 min.
quote:Op maandag 5 juli 2010 10:28 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hartige dingen bij het ontbijt voor 12 uur![]()
Geroosterd brood met jam of beetje roomboter, hagelslag, chocoladevlokken, vruchtenhagel, chocoladepasta, honing, hééél soms pindakaas.quote:
Oke dat kan wel, zoetquote:Op maandag 5 juli 2010 10:31 schreef Rookert het volgende:
[..]
Geroosterd brood met jam of beetje roomboter, hagelslag, chocoladevlokken, vruchtenhagel, chocoladepasta, honing, hééél soms pindakaas.
En nee, dit niet allemaal bij 1 ontbijt
Pindakaas combineren met zoet op 1 boterhamquote:Op maandag 5 juli 2010 10:34 schreef Ayca het volgende:
[..]
Oke dat kan wel, zoet![]()
Maar toch.
Pindakaas met al het bovenstaande is ook
Pindakaas met choco.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:35 schreef Rookert het volgende:
[..]
Pindakaas combineren met zoet op 1 boterham
Echt hoor.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:58 schreef Rookert het volgende:
........................................................
Nee.quote:Op maandag 5 juli 2010 11:01 schreef Rookert het volgende:
Hoe zit het met je streefgewicht, kan je al bikini aan?
Neequote:Op maandag 5 juli 2010 11:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee.
Wil je dat ik boulimia krijg ofzo?
quote:Op maandag 5 juli 2010 11:10 schreef Bortecinem het volgende:
Te laat.
Btw, er vliegen steeds twee vliegen boven mijn hoofd.Echt irritant.
Ze houden van je![]()
De vader van de vriend van mijn zus (volg je het nog?) Heet ook wolfgangquote:Op maandag 5 juli 2010 10:45 schreef Bortecinem het volgende:
[coolstorybro]
Toen ik op de basisschool zat hadden we een concierge die Wolfgang heette. Tof he.
[/coolstorybro]
Tof toch. Meneer Wolfgang was altijd super aardig, is de schoonvader van je zus dat ook?quote:Op maandag 5 juli 2010 11:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De vader van de vriend van mijn zus (volg je het nog?) Heet ook wolfgang
Volgens mijn zus wel, ik ken hem verder nietquote:Op maandag 5 juli 2010 11:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Tof toch. Meneer Wolfgang was altijd super aardig, is de schoonvader van je zus dat ook?
quote:Op maandag 5 juli 2010 17:22 schreef Ayca het volgende:
Die goedkope cornetto's van de ah zijn best lekker trouwens.
Ik weet niet wat de link is, maar ik breek mijn hoofd er al de afgelopen 6,87 seconden over, dus vertelquote:
Pics?quote:Op maandag 5 juli 2010 18:02 schreef Rookert het volgende:
[..]
Halfnette soort van sneakers van Manfield
[ Bericht 38% gewijzigd door #ANONIEM op 05-07-2010 18:43:42 ]
Er is geen link.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:02 schreef Rookert het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet wat de link is, maar ik breek mijn hoofd er al de afgelopen 6,87 seconden over, dus vertel
quote:
Is het verschil in smaak bij jou zo doorslaggevend?quote:Bronwater moet in Nederland voldoen aan de drinkwaternorm. Het bevat in het algemeen iets minder chloride dan drinkwater en is, hoewel soms gewonnen uit dezelfde watervoerende laag als drinkwater, vijfhonderd tot duizend keer duurder
Het gaat mij om de prik, niet zozeer om de water 'smaak'.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]....
[..]
Is het verschil in smaak bij jou zo doorslaggevend?
En ze weigert het te drinken, of is het meer in de trant van 'ik vind het niet lekker smaken'?quote:
Doen ze er bij de Turk daarom altijd zo veel sambal, knoflooksaus en zout op hun dönerbroodjes.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:16 schreef IHVK het volgende:
Prik maskert de onprettige smaken. Net als zout en sambal.
En Prik geeft ook een licht pijngevoel dat de meeste mensen fijn vinden. Prik is voor masochisten.
Je hebt ze door.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Doen ze er bij de Turk daarom altijd zo veel sambal, knoflooksaus en zout op hun dönerbroodjes.
Kijk m dan stoer doenquote:Op maandag 5 juli 2010 19:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Kraanwater is voor sloebers die geen Perrier kunnen betalen.
Kan je dat sowieso wel in Nederland krijgen? Nog nooit gezien.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Kraanwater is voor sloebers die geen Perrier kunnen betalen.
Geen idee, maar je kan het ook verwisselen voor elk willekeurig niet-huismerk flesje waterquote:Op maandag 5 juli 2010 19:28 schreef Ayca het volgende:
[..]
Kan je dat sowieso wel in Nederland krijgen? Nog nooit gezien.
Maar ik vind het gewoon niet lekker.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Geen idee, maar je kan het ook verwisselen voor elk willekeurig niet-huismerk flesje water.
Priksmaak.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:05 schreef Rookert het volgende:
Spa rood![]()
![]()
Vieze priksmaak die je doet verlangen naar smaak van water die er eigenlijk niet eens is
Pics van schoenen komen volgend topic, ik ga geen lapo maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |