Zijn topics zijn niks vergeleken met mensen die niet van roze koeken houdenquote:Op zondag 4 juli 2010 23:56 schreef Bortecinem het volgende:
Topics van polderturk. Wat een ezel is het ook.
Hij is echt irritant.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:56 schreef Bortecinem het volgende:
Topics van polderturk. Wat een ezel is het ook.
Ik heb gelezen dat moslims geen roze koeken mogen etenquote:Op zondag 4 juli 2010 23:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zijn topics zijn niks vergeleken met mensen die niet van roze koeken houden. Dat is pas enige verontwaardiging waard.
Vooral die glazuurlaag is vies.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zijn topics zijn niks vergeleken met mensen die niet van roze koeken houden. Dat is pas enige verontwaardiging waard.
Inderdaad!quote:
Ja want het glazuur wordt gemaakt van luizen, luizen die niet halal zijn geslacht/vermoord!quote:Op maandag 5 juli 2010 00:05 schreef ModernFamily het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat moslims geen roze koeken mogen eten
Volgens mij lag dat eraan in hoeverre je bepaalde E-nummers nog als niet-halal vlees kan zien.... Was een keer een topic over, en volgens mij werd er door (een) imam(s) gezegd dat de structuur zo erg was veranderd o.i.d. dat het gewoon halal was.quote:Op maandag 5 juli 2010 00:05 schreef ModernFamily het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat moslims geen roze koeken mogen eten
Jodekoeken daarentegenquote:
Toen ik nog lief en onschuldig was..quote:Op maandag 5 juli 2010 00:08 schreef Bortecinem het volgende:
Zijn er hier echt mensen die letten op wat wel of niet halal is?
Heerlijk is die glazuurlaag juist, met name in combinatie met de koek zelfquote:
Ik heb ook een tijdje gehad dat ik er echt op ging letten. Mijn moeder kocht toen zelfs speciaal halal vlees voor mij. Toen kon ik thuis ook nooit meer mee eten enzo.quote:
Hihi...Wist ik nietquote:Op maandag 5 juli 2010 00:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja want het glazuur wordt gemaakt van luizen, luizen die niet halal zijn geslacht/vermoord!
Okéquote:Op maandag 5 juli 2010 00:10 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Volgens mij lag dat eraan in hoeverre je bepaalde E-nummers nog als niet-halal vlees kan zien.... Was een keer een topic over, en volgens mij werd er door (een) imam(s) gezegd dat de structuur zo erg was veranderd o.i.d. dat het gewoon halal was.
Ga zo slapen:quote:Op maandag 5 juli 2010 00:12 schreef IHVK het volgende:
Ik slaap gewoon met raam open vannacht. Kom maar muggen vanavond feestmaal!
Wat schattig!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hebben luizen uberhaupt een (met een microscoop) zichtbare keelquote:Op maandag 5 juli 2010 00:13 schreef ModernFamily het volgende:
Well dikke gat in de markt
Roze koeken met luizen die halal geslacht zijn
quote:Op maandag 5 juli 2010 00:13 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wat schattig!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom zou je geen insecten mogen eten?quote:Op maandag 5 juli 2010 00:15 schreef IHVK het volgende:
Volgens mij is het meer dat je geen insecten mag eten.
Één imam is een vrouwenhater, de andere niet. Ik zou hier een passende (matige/kwetsende) grap over kunnen maken, maar ik houd me inquote:Op maandag 5 juli 2010 00:18 schreef IHVK het volgende:
Omdat één van de vier mezheb-imams dat ergens heeft gezegd.
Marokkanen eten trouwens wel kreeft enzo terwijl het van de Hanafi niet mag.
En dan heb je ook nog een mezheb die zegt dat je abdest (reinheid) weg is als je een vrouw aanraakt.
Wat opzich een interessant verhaal is:
De profeet had een puist op zijn hoofd waarna zijn vrouw het uitkneep en er bloed uit kwam. Dus de profeet ging zich wassen.
Nu zegt 1 imam: dat deed hij omdat er bloed kwam
andere zegt: omdat zijn vrouw hem aanraakte.
Dus volgens de ene imam moet je je wassen als je een vrouw aanraakt en niet als je bloed en volgens de andere imam andersom.
Leuk he.
#godsdienstlessen
Bah, vies.quote:Op maandag 5 juli 2010 00:24 schreef Bortecinem het volgende:
Wassen omdat je je vrouw hebt aangeraakt.
quote:Op maandag 5 juli 2010 00:14 schreef IHVK het volgende:
[..]
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Gaat het niet door?quote:Op maandag 5 juli 2010 00:39 schreef ModernFamily het volgende:
Ik ga niet op vakantie
Maar ik heb wel een lekker kop Turkse koffie nu![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |