Je weet toch dat ik nooit bitchy doe?quote:
Ze hadden als titel Uçan Hollandalılar (vliegende Nederlanders). Ze hadden het over de gezelligheid daar in Bodrum en waarom ze feesttenquote:
Die Koreaan krijgt instructies van zijn coach, maar de vraag is: wat doet die Ivoriaan daarquote:
HAHAHA, die neger is echt baasquote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:16 schreef Julis het volgende:
[..]
Die Koreaan krijgt instructies van zijn coach, maar de vraag is: wat doet die Ivoriaan daar? Hij knikt daarna nog naar de coach, alsof hij er wat van heeft verstaan.
Het is een afluisterspion.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:16 schreef Julis het volgende:
[..]
Die Koreaan krijgt instructies van zijn coach, maar de vraag is: wat doet die Ivoriaan daar? Hij knikt daarna nog naar de coach, alsof hij er wat van heeft verstaan.
wat houdt dat in dan?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jij wel? Gaan dan, naar die manifestatie.
Klopt.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:37 schreef wikwakka2 het volgende:
Eigenlijk is het maar goed dat ik nu niet in R'dam ben. Het zal wel absurd druk zijn, en alles afgesloten en zo.
Zooo, zijn we nu opeens van adel?quote:Op zondag 4 juli 2010 20:27 schreef maartjeh het volgende:
OHHHHH wij zijn verbrand.het doet ECHT pijn ahahha.
Mensen van adel en de koningin spreken altijd over zichzelf in de derde persoon...quote:
Joh, als er iemand naast jou zit, en diegene is ook verbrand, wat zeg je dan?quote:Op zondag 4 juli 2010 20:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mensen van adel en de koningin spreken altijd over zichzelf in de derde persoon...
Insmerenquote:Op zondag 4 juli 2010 20:27 schreef maartjeh het volgende:
OHHHHH wij zijn verbrand.het doet ECHT pijn ahahha.
Ik weet dat mensen van FOK! weinig buiten komen, maar dat je dit pas op jouw leeftijd ontdektquote:Op zondag 4 juli 2010 21:01 schreef maartjeh het volgende:
[..]
te laat'ik verbrand nooooit.' 'ik ook niet'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
Neuh.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:39 schreef wikwakka2 het volgende:
Word ik dan een Turk? Dan doe'k het niet hoor!!!
Oh.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:40 schreef wikwakka2 het volgende:
"Levensjaar" is trouwens een 'het'-woord.
Nee, gewoon doen hoor.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:44 schreef wikwakka2 het volgende:
Maar als je het stom vindt als ik/mensen je verbeter, dan doe ik het niet hoor. Ik ben gewoon een taal-Nazi, vandaar. Die IHVK, die wordt bijvoorbeeld woedend als ik het doe, dan krijg ik dreig-PM's in mijn inbox.
Een van mijn Favos.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:38 schreef Bortecinem het volgende:
Stom.
Dan moeten jullie maar naar dit lied luisteren:
Ik Halverwege seizoen 1.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:59 schreef Rookert het volgende:
Ik zeg doen hihi grap
How I Met Your Mother, halverwege seizoen 3 nu
Ik weet waar je huis woont!quote:Op zondag 4 juli 2010 21:44 schreef wikwakka2 het volgende:
Maar als je het stom vindt als ik/mensen je verbeter, dan doe ik het niet hoor. Ik ben gewoon een taal-Nazi, vandaar. Die IHVK, die wordt bijvoorbeeld woedend als ik het doe, dan krijg ik dreig-PM's in mijn inbox.
quote:Op zondag 4 juli 2010 21:38 schreef Bortecinem het volgende:
Stom.
Dan moeten jullie maar naar dit lied luisteren:
Thanks, heb nu toch niets te doenquote:Op zondag 4 juli 2010 15:05 schreef ModernFamily het volgende:
Ayca "Community" is ook een leuke comedy serie
Legendairy? Die ken ik nog niet. Legenzuivel? Wat beteken da.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:55 schreef IHVK het volgende:
[..]
Have you met Ted?
Le-gen-dairy!!
ik ken deze grapjes al.
Je was me voorquote:Op zondag 4 juli 2010 22:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Legendairy? Die ken ik nog niet. Legenzuivel? Wat beteken da.
De Mendoza Diagnonalquote:Op zondag 4 juli 2010 22:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Legendairy? Die ken ik nog niet. Legenzuivel? Wat beteken da.
Inderdaad check die bloopers van How I met Your Mother eensquote:
Neil Patrick Harrisquote:Op zondag 4 juli 2010 23:28 schreef Ayca het volgende:
Maar ik deed ook Barneyniet Neil Patrick Harris
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |