Ah okequote:Op maandag 5 juli 2010 00:41 schreef ModernFamily het volgende:
[..]
Nee ik moet rond 26 augustus al weer in Nederland zijn en mijn ouders willen langer gaan, dus ik blijf hier.
Ik heb wel het huis 5-6 weken voor mezelf
Alleen thuis is:quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 00:47 schreef ModernFamily het volgende:
[..]
Alleen thuis is:
-Geen ouders die er zijn
-Bier zuipen met vrienden
-Misschien zelfs chicks meenemen naar m'n "eigen" huis(Ik haal gewoon alle foto's van de muur en hang ze weer op als m'n ouders terug zijn
! )
-Naakt rondlopen in huis
Het valt uiteindelijk altijd mee.quote:Op maandag 5 juli 2010 00:46 schreef Bortecinem het volgende:
Turkije dit jaar. Helemaal geen zin. Zit ik daar 4 weken met mijn ouders opgescheept.
Hahaquote:Op maandag 5 juli 2010 00:49 schreef ModernFamily het volgende:
[..]
Echt een once-in-a-lifetime kans voor mij om dat in dit huis te doen![]()
Misschien als ik een stageplek kan vinden binnen een week, maar anders moet ik gewoon mee.quote:Op maandag 5 juli 2010 00:51 schreef Ayca het volgende:
[..]
Zeg dat je wilt werken en blijf thuis?
Maar ik denk niet dat dat een optie is.
Dit jaar nog niet (Denk ik, misschien dat dat veranderd in de loop van het jaar).quote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 21:11 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik weet dat mensen van FOK! weinig buiten komen, maar dat je dit pas op jouw leeftijd ontdekt![]()
Neem een hete douche
Ik had gehoopt dat je je blonde haartjes eer aan zou doenquote:Op maandag 5 juli 2010 09:10 schreef maartjeh het volgende:
[..]
![]()
hete douche?! are you out of your mind? Ik vraag me nu ernstig af of je zelf wel eens verbrand bent Rook?
quote:Op maandag 5 juli 2010 09:59 schreef Ayca het volgende:
Dit is af en toe zo lekker [ afbeelding ] lekkere dikke plakken
jukquote:Op maandag 5 juli 2010 10:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een lekker dik plakje geworstificeerde Ebru Umar?
OMG ja!!! Mijn plakken kaas zijn altijd zo dun dat je er doorheen kan kijken.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:05 schreef wikwakka2 het volgende:
Het is net als met kaasplakken en eigen alle plakken, ze moeten dun gesneden zijn.
En zonder boter. Boter bij je worst/kaas
![]()
.
quote:Op maandag 5 juli 2010 10:05 schreef wikwakka2 het volgende:
Het is net als met kaasplakken en eigen alle plakken, ze moeten dun gesneden zijn.
En zonder boter. Boter bij je worst/kaas
![]()
.
Zie Wik zijn post.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:06 schreef Ayca het volgende:
[..]
Is wel lekker hoorGewoon op brood met kaas en boter ofzo
Zo blond ben ik ook weer niet hoor.quote:Op maandag 5 juli 2010 09:16 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat je je blonde haartjes eer aan zou doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |