Ik ga echt over mijn nek als ik dikke plakken worst of kaas op mijn boterham heb. Dan eet ik nog liever droog brood.quote:
Als je een beetje fatsoenlijke oude kaas koopt, proef je die méér dan genoeg. Als ultrajonge babybel-kaas op je boterham doet, dan.. tsja proef je hem niet.quote:
Worst van 1-2 cm dikquote:Op maandag 5 juli 2010 10:15 schreef Ayca het volgende:
Hoeven ook niet extreem dikke plakken te ziijn, gewoon 1-2cm dik. (die worst dan, kaas is toch al voorgesneden)
Ja maar met die worst kan hetquote:Op maandag 5 juli 2010 10:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Worst van 1-2 cm dik![]()
. Ik ga al over mijn nek als ik er aan denk dat dat op mijn boterham zit
.
2cm is achterlijk dikquote:Op maandag 5 juli 2010 10:15 schreef Ayca het volgende:
Hoeven ook niet extreem dikke plakken te ziijn, gewoon 1-2cm dik. (die worst dan, kaas is toch al voorgesneden)
Niet! Het kan nooit! Tenzij het als vleesgerecht bij het avondeten gegeten wordt! Maar dat doe je niet met salami e.d.quote:
1-2 CM dat is DIK!quote:Op maandag 5 juli 2010 10:15 schreef Ayca het volgende:
Ja oke, max. 1,5 danquote:Op maandag 5 juli 2010 10:19 schreef Rookert het volgende:
[..]
2cm is achterlijk dikHalve cm maximaal
Oude kaas leer je waarderen zodra je ouder wordt. Over een paar jaar vind ook jij oude kaas hartstikke lekker.quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 10:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oude kaas leer je waarderen zodra je ouder wordt. Over een paar jaar vind ook jij oude kaas hartstikke lekker.
Zo OCD ben ik ook weer niet, maar ik snij ze gewoon mooi dun met de kaasschaaf.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:21 schreef Bortecinem het volgende:
Bij mij moet een plak echt max. 1 mm zijn, niet dikker!!
Jij moet gewoon wat smaakstoffen op je brood doen, merk je geen verschilquote:Op maandag 5 juli 2010 10:21 schreef Bortecinem het volgende:
Bij mij moet een plak echt max. 1 mm zijn, niet dikker!!
Dude jawel, heb het net op brood gehad.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:21 schreef Rookert het volgende:
[..]
Pak eens een liniaal, volgens mij weet je niet hoe dik dat is
Of je zoekt een oplossingquote:Op maandag 5 juli 2010 10:25 schreef Bortecinem het volgende:
Youtube filmpjes doet het niet bij mij dus nu ben ik iedere video die ik wil zien aan het downloaden.
quote:Op maandag 5 juli 2010 10:26 schreef Rookert het volgende:
[..]
Eet jij 's ochtends kaas of worst bij ontbijt?
Hoe dan? Ik snap er toch niks van.quote:
Jij ontbijt niet met een broodje kaas?!quote:Op maandag 5 juli 2010 10:26 schreef Rookert het volgende:
[..]
Eet jij 's ochtends kaas of worst bij ontbijt?
Verrijk jezelf met een technische kennisquote:Op maandag 5 juli 2010 10:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
![]()
[..]
Hoe dan? Ik snap er toch niks van.En downloaden duurt maar 1 min.
quote:Op maandag 5 juli 2010 10:28 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hartige dingen bij het ontbijt voor 12 uur![]()
Geroosterd brood met jam of beetje roomboter, hagelslag, chocoladevlokken, vruchtenhagel, chocoladepasta, honing, hééél soms pindakaas.quote:
Oke dat kan wel, zoetquote:Op maandag 5 juli 2010 10:31 schreef Rookert het volgende:
[..]
Geroosterd brood met jam of beetje roomboter, hagelslag, chocoladevlokken, vruchtenhagel, chocoladepasta, honing, hééél soms pindakaas.
En nee, dit niet allemaal bij 1 ontbijt
Pindakaas combineren met zoet op 1 boterhamquote:Op maandag 5 juli 2010 10:34 schreef Ayca het volgende:
[..]
Oke dat kan wel, zoet![]()
Maar toch.
Pindakaas met al het bovenstaande is ook
Pindakaas met choco.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:35 schreef Rookert het volgende:
[..]
Pindakaas combineren met zoet op 1 boterham
Echt hoor.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:58 schreef Rookert het volgende:
........................................................
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |