Ok. Jammer.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:20 schreef borisz het volgende:
Serena Williams pakt haar vierde wimbledon titel. Na de winst in 2002, 2003 en 2009 verslaat ze Vera Zvonareva met 6-3 en 6-2
haha geweldigquote:
Ik weet niet zeker of mijn hart dat wel aan kanquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:17 schreef Againzender het volgende:
Ben wel fan van Duitsland geworden dit WK, goede ploeg! Had alleen nooit verwacht dat we die wel eens in de finale zouden kunnen gaan treffen
Optimistisch dat ik ben denk ik dat we gewoon van Uruguay verliezen, dus trauma kans is klein.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:21 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of mijn hart dat wel aan kan
Jezelf indekken door zulke uitspraken is zooo 2002.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
Optimistisch dat ik ben denk ik dat we gewoon van Uruguay verliezen, dus trauma kans is klein.
Pfffffff iedereen zei ook dat we van Brasil zouden verliezen...quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
Optimistisch dat ik ben denk ik dat we gewoon van Uruguay verliezen, dus trauma kans is klein.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
Is een beetje langs me heen gegaan door her WK helaasquote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:03 schreef rubbereend het volgende:oi
terug uit Rotterdam, de Tour was erg leuk
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is een beetje langs me heen gegaan door her WK helaas
quote:Op zondag 4 juli 2010 00:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Als het een beetje meezit komen er nog wel wat foto's van me op FOK!sport dus dan kan je er alsnog een beetje van genieten
rubber die Lance van z'n fiets af beukt. Posten.quote:
Gelukkig is de ergste pijn verdwenen.Ik sta niet meer als een oude man op uit de stoel. Moet nog wel paracetemol slikken. Want pijn doet het nog wel. Maar het is nu uit te houden.quote:Op zondag 4 juli 2010 19:20 schreef borisz het volgende:
Ha die tong. ZIjn de ribben van jouw al in orde?
woensdag pasquote:
Met geluid uit en dan heeft Tong de radio aan omdat Dione Radio Tour presenteertquote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 15:35 schreef borisz het volgende:
[..]
Met geluid uit en dan heeft Tong de radio aan omdat Dione Radio Tour presenteert.
Dat is al een knappe meidquote:Op maandag 5 juli 2010 14:33 schreef Bjoro het volgende:
gisteren partijtje gevierd van Maudje, die woensdag 5 hoopt te worden.
Met 9 meiden in het zwembad spelletjes gedaan....prachtig, maar dodelijk vermoeiend.
Hier het feestvarken:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 juli 2010 00:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Als het een beetje meezit komen er nog wel wat foto's van me op FOK!sport dus dan kan je er alsnog een beetje van genieten
Ik wacht tot woensdagquote:
Ik ookquote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 23:39 schreef Bos81 het volgende:
* Bos81 gaat waarschijnlijk over ca 2 maanden verhuizen
Hopelijk knap ik daar een beetje van op. Er zijn nog een paar factoren waar het nog op mis kan gaan, maar ik heb wel goede hoop dat het goed komt. Ik moet gewoon weg hier..quote:
Vanop hoop ik voor jequote:Op maandag 5 juli 2010 23:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hopelijk knap ik daar een beetje vanaf. Er zijn nog een paar factoren waar het nog op mis kan gaan, maar ik heb wel goede hoop dat het goed komt. Ik moet gewoon weg hier..
hoop ook mee, Bossiequote:
Ik heb per abuis een lichtblauwe aangedaanquote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:17 schreef appelsientje het volgende:
Mijn oranje onderbroek heb ik weer aan
Zeker, het kriebelt zoals ze dat zeggen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:33 schreef Ole het volgende:
Al zenuwachtig? Ga vanavond bij een vriend kijken. Vorige keer was hij zo nerveus dat ie ondertussen zijn hele huis had schoongemaakt.
quote:
Go Holland !quote:
Met de vrouw en Owen. Even rust.quote:
Ok ik kijk lekker alleen.quote:
Ik ga mits niet te druk, met huisgenoten kijkenquote:
Ja echt kutquote:
Is het geen lokale storing, misschien?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja echt kut
Batterijen vervangen helpt ook niet.
Het lampje brand. Zal de storingscentrale eens bellen.quote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het lampje brand. Zal de storingscentrale eens bellen.
Oh wacht
hey.... jij dacht toch dat we gingen verliezenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:59 schreef Againzender het volgende:
tering, finale
1988 staat mij nog goed bij ,. maar WK finale is niwue voor mij!
Overigens is het morgen 36 jaar geleden dat Nederland de finale tegen West Duitsland verloor.Mijn vrouw werd geboren tijdens de finale
ik ben akltijd pessinistsisch, Duitsland gfaat winnenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:18 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hey.... jij dacht toch dat we gingen verliezen![]()
![]()
![]()
wat een spanning allemaal!
Vriendin van Paris H. Schijnt ook nog te acteren en zingen maar dat is bijzaak.quote:
zou zo geweldig zijn als Spanje wintquote:
Ik heb een prijs gewonnenquote:Op woensdag 7 juli 2010 00:42 schreef borisz het volgende:
Ole-nieuwsbuilletin![]()
Lindsay Lohan 90 dagen de gevangenis is.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:48 schreef borisz het volgende:
[..]
Vriendin van Paris H. Schijnt ook nog te acteren en zingen maar dat is bijzaak.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:35 schreef appelsientje het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)d_uru_met_jack_.html
Heerlijk
quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:46 schreef Bos81 het volgende:
Heeft TOng weer internet/pc problemenZijn MSN staat op offline namelijk..
Top bedankt!quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Giel maakt van elke WK wedstrijd een Jack van Gelder samenvatting op muziek van Focus. Heel tof, hier zijn ze allemaal down te loaden: klik hier
Viel mij ook al opquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:46 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb een paar weken terug hier in Amsterdam een Duitse auto met Duitse vlaggen zien rijden, gewoon doen dusquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:14 schreef appelsientje het volgende:
We gaan zaterdag op vakantie naar Tsjechie ... dan moeten we door Duitsland.. ik denk dat ik de Nederlandse vlag op de auto plak
Redelijk wat bekende namen jaquote:Op donderdag 8 juli 2010 04:19 schreef popolon het volgende:
Wat is dit nou joh?
http://www.dutchlionsfc.c(...)utch-lions-fc/roster
Kijk eens naar die selectie en trainer.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 04:19 schreef popolon het volgende:
Wat is dit nou joh?
http://www.dutchlionsfc.c(...)utch-lions-fc/roster
Kijk eens naar die selectie en trainer.
Oh ja? Grappig.quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Kende je dat niet? Is wel uitgebreid op tv geweest hier. Eric Tammer zit er met centen in volgens mij
quote:
quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:04 schreef popolon het volgende:
Ze hebben best een gaaf logo.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:36 schreef popolon het volgende:
Ik heb er nog nooit wat van vernomen maar wat ik zo lees hebben ze veel enthousiaste mensen in dienst, da's een hele dikke plus. Nu op naar de MLS, komen ze ook nog eens op tv.
Goeiemorgenquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:46 schreef Bos81 het volgende:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:27 schreef Bluezz het volgende:
Tongie weer online, voeding doorgebrand, arme PC had dus een inwendige BBQ
En je hebt weer geluid, kan je mijn optreden luisteren![]()
Ja of je digitenne, analoge kabel, digitale kabel of satelliet hebt. Tegenwoordig heeft niemand meer standaard analoge kabel en dus verschillende ontvangsten.quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:39 schreef tong80 het volgende:
Leuk item nu in één vandaag.
Bij de buren van iemand komt het geluid 15 seconden eerder door dan bij hem. Zit ie voetbal te kijken. Keeper van Nederland heeft de bal en die anderen staan in de tuin te springen en te juichen.
Het juichen wordt voor hem verpest
Ik hoor het net. Goeie scheids. Hoop niet dat ik op mijn woorden moet terugkomen.quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:05 schreef tong80 het volgende:
Ik baal ook dat ik niet naar Jack van Gelder kan luisteren tijdens de wedstrijd. Radio-geluid loopt ook niet gelijk met het beeld.
Ja manquote:
Dan kan ik niet fokkenquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dan moet je op je PC kijken, daar hebben ze het gelijk gezet.
Waar kan ik de radio-fragmenten vinden van van Gelder ?quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dan moet je op je PC kijken, daar hebben ze het gelijk gezet.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waar kan ik de radio-fragmenten vinden van van Gelder ?
quote:
Linkhequote:Op donderdag 8 juli 2010 21:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
samenvattingen van de wedstrijden?
Giel heeft namelijk van elke wedstrijd een mooie samenvatting gemaakt
quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Giel maakt van elke WK wedstrijd een Jack van Gelder samenvatting op muziek van Focus. Heel tof, hier zijn ze allemaal down te loaden: klik hier
Ok even luisterenquote:
quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:49 schreef tong80 het volgende:
Ben al een kwartier aan het wachten hij opent niet. Duurt wel erg lang
quote:
http://nos.nl/wk2010/vide(...)/1/datum/2010-07-07/quote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:15 schreef borisz het volgende:
http://nos.nl/wk2010/audio/170156-radioverslag-31-robben.html
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:34 schreef tong80 het volgende:
Trussen Bossie
En Rubber
Organon nieuwe hoofdsponsor Sven Kramer.
quote:
Ha Popolon.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:38 schreef popolon het volgende:
Is er een echte nieuwe? Ik zit nog steeds op de oude oude.
Welkom terug tongermans.
Die nieuwe lay out was pas baggerquote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:39 schreef borisz het volgende:
Net als sneak preview. Inmiddels is het weer de normale bagger layout
Begrijpen je vrienden de impact wat het heeft in de voetballanden en dan speciaal nederland momenteel ?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:47 schreef popolon het volgende:
Ik ga kijken thuis met vrienden, de bbq aan en pils!
Niet zoals in NL maar wel degelijk.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 00:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Begrijpen je vrienden de impact wat het heeft in de voetballanden en dan speciaal nederland momenteel ?
Waar is het mee te vergelijken als Nederland wint ?quote:
Ik heb al 22 jaar een omgebruikt oranje sjaalte in mijn kast liggen.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:02 schreef popolon het volgende:
Maar ik wel enige versiering in/op het huis.
Oe gewaagd hoorquote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:02 schreef popolon het volgende:
Dat hangt per staat af. Als de Red Wings de Stanley winnen kun je er donder op zeggen dat 't feest is. Maar ik had er graag bij geweest in NL.
Maar ik wel enige versiering in/op het huis.
Gelukkig leest Golfer niet meer mee op Fokquote:
Klopt, maar klein is wel eeen leuke woordgrap qua Golfer. En nu branden zijn vingers. Maar hij houdt zich in.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 02:14 schreef popolon het volgende:
Jawel, hij leest hier wel mee maar post niet meer. Klein verschil.
Misschien moeten we Hools maar sluiten dan?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 02:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt, maar klein is wel eeen leuke woordgrap qua Golfer. En nu branden zijn vingers. Maar hij houdt zich in.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 02:38 schreef popolon het volgende:
Misschien moeten we Hools maar sluiten dan?
Ik ben wel gestopt met het posten in de SC van dat andere forum.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 02:38 schreef popolon het volgende:
[..]
Misschien moeten we Hools maar sluiten dan?
Ik heb vakantiequote:
Tsjechië (plaats heet Hayanja)quote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:20 schreef appelsientje het volgende:
Tsjechië (plaats heet Hayanja)
Zitten in een huis met zwembed (gaan samen met vrienden)
Finn heeft er ook veel zin in!
quote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:20 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Tsjechië (plaats heet Hayanja)
Zitten in een huis met zwembed (gaan samen met vrienden)
Finn heeft er ook veel zin in!
Ach, al die zgn. 'goodies' hebben veel mensen niet nodig. Zolang ik kan lezen en het 'invoeren' knopje heb ben ik al tevreden.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach dat zei iedereen bij elke nieuwe lay outna een paar dagen bevalt de nieuwe uitstekend. Werkt allemaal een stuk makkelijker
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:23 schreef popolon het volgende:
[..]
Ach, al die zgn. 'goodies' hebben veel mensen niet nodig. Zolang ik kan lezen en het 'invoeren' knopje heb ben ik al tevreden.
Veel plezier sienemans, een zwembad bij je huis, wat een luxe.
Niet nodig. Ongewenst.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 14:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je eigen bericht editten is een stuk makkelijker en de auto refresh scheelt een hoop F5en
quote:
We zijn al eerder een weekje weg geweest.. maar die is de eerste echte zomervakantiequote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
Zijn eerste vakantie
Gaan jullie met de auto?
Ik werk gewoon lekker door tot eind aug
Waarom is Zaltbommel zo ver weg. Ik wil ook een mooie tandartsassistente. Ik moet het altijd doen met vrouwen van boven de 50quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:26 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Geen gaatjes volgens de tandarts.
En waarom zijn tandartsassistentes vrijwel altijd lekkere wijven ?
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Waarom is Zaltbommel zo ver weg. Ik wil ook een mooie tandartsassistente. Ik moet het altijd doen met vrouwen van boven de 50
En wat is daar nou weer mis meequote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:54 schreef Bos81 het volgende:
Ik moet het altijd doen met vrouwen van boven de 50
Neuken ?quote:
Ik gewoon op m'n rug.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 16:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als het niet te veel plakt![]()
Kan het wel met je ribbetjes
O jee, golfer straks met baard, en hoe worden de planten nu opgebonden?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:01 schreef tong80 het volgende:
Net Golfer aan de telefoon gehad. Klonk niet best.
Hij zei dat Bluezz alle scheermesjes en touwen heeft weggedaan.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 15:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Waarom is Zaltbommel zo ver weg. Ik wil ook een mooie tandartsassistente. Ik moet het altijd doen met vrouwen van boven de 50
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:11 schreef rubbereend het volgende:
Er zijn genoeg lekkere vrouwen van boven de 50
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:52 schreef appelsientje het volgende:
Zo de auto is ingepakt.. we zijn er klaar voor.. morgen ochtend om 4 uur vertrekken we
Heb er zin in
Gaan jullie me nog een beetje missen ?![]()
Maar die zijn geen assistente van mijn tandartsquote:Op vrijdag 9 juli 2010 19:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Er zijn genoeg lekkere vrouwen van boven de 50
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:06 schreef Bos81 het volgende:
Net overigens naar het VOlleyballen geweest hier in de sporthal (Nederlnad - Korea, mannen) 3-1 winst. Was wel leuk om een keer mee te maken.
quote:
Coolquote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:06 schreef Bos81 het volgende:
Net overigens naar het VOlleyballen geweest hier in de sporthal (Nederlnad - Korea, mannen) 3-1 winst. Was wel leuk om een keer mee te maken.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:08 schreef borisz het volgende:
[..]
Nederland 1x Brazilie verslagen en vier keer Zuid-Korea. Daarnaast 3x van Brazilie verloren en 4x van Bulgarije. Maar goed Brazilie en Bulgarije is ook wereldtop.
Wordt nog wel lastig om Londen te halen. WK dit jaar en EK volgend jaar zijn ze er niet bij. Maar goed er zijn nog wel OKT's. Maar dat wordt een flinke klus.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Bovendien speelden ze ook niet slecht in de verloren wedstrijden, er is wel weer aardig wat talent in de nieuwe generatie.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:24 schreef borisz het volgende:
[..]
Wordt nog wel lastig om Londen te halen. WK dit jaar en EK volgend jaar zijn ze er niet bij. Maar goed er zijn nog wel OKT's. Maar dat wordt een flinke klus.
we hebben tv daarquote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
betere vraag is ga je het oranje feest hier missen
quote:
die heeft helemaal door hoe het moet met warm weer: goed drinken, en verder rust nemenquote:Op vrijdag 9 juli 2010 17:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de babi? Heeft ie er geen last van
Als we winnen, dan gaat die rondvaart langs het huis van mijn schoonouders (we hebben al geinformeerd wat ze dinsdag doen, Axel heeft vakantie en gaat uit zn dak als hij dit zou kunnen zien)quote:Op vrijdag 9 juli 2010 21:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
betere vraag is ga je het oranje feest hier missen ze doen dinsd
Hangt de Nederlandse vlag al buiten bij je?quote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:40 schreef popolon het volgende:
Tja eigenlijk is het al mooi maar nu moeten we verdimme winnen ook. Zo zijn we ook wel weer.
Okeequote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:44 schreef popolon het volgende:
Oranje shirt voor de ramen, da's mooi zat.
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:58 schreef Againzender het volgende:
die heeft helemaal door hoe het moet met warm weer: goed drinken, en verder rust nemen
het is hier heel veel oranje zooi (vanaf het begin al) maar wel geinig dat er wat Turkse en Marokkaanse vlaggen tussen hangen. Je hebt een dubbele nationaliteit of niet natuurlijkquote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee![]()
Hier hangen sinds gisteren Beessies voor de ramen bij de hal van het pand
voor mij is alles onduidelik op dit tijdstip, geeft nietquote:Op vrijdag 9 juli 2010 23:55 schreef Bos81 het volgende:
Okee
En met Beesies bedoelde ik grote stickers met zon ding er op. Niet de beessies zelfs. Sorry voor de onduidelijkheid dit late tijdstip
hij weet nu al dat ik geen nachtrust ga krijgenquote:
Alleen slaat ie mij weer overquote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:10 schreef borisz het volgende:
Trusten tong, bos, AZ.
*Stuurt Klaas vaak met een driedubbele portie langs.
Misschien komt het door het eten van gisteren. Gewoon even in de gaten houden, hoeft niks ergs te zijn, lijkt me.quote:
Ja dat was de reden dat Duitsland geen wereldkampioen is geworden. Ze hadden ESF al gewonnen.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:08 schreef Ole het volgende:
Heb mijn Duitse vrienden getroost met het feit dat ze wel het songfestival hebben gewonnen. Hebben ze toch nog wat
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:22 schreef popolon het volgende:
Play off beard? Dat doet bijna iedere speler in de NHL.
quote:Zoekactie in Waal naar vermiste man
10.7.2010 - 19:28
ZALTBOMMEL (ANP) - Hulpdiensten zijn zaterdagmiddag in de Waal bij Zaltbommel een zoekactie gestart naar een man die na een duik in het water is verdwenen. Dat heeft de politie gemeld.
De man was zaterdag op een recreatiestrandje aan de rivier. Omstanders zagen dat de man niet meer bovenkwam en waarschuwden de politie. Deze houdt er rekening mee dat de man tijdens het zwemmen is meegenomen door de stroming. Duikers van de brandweer zijn ingezet om de man te vinden. Er is ook een tijdlang gezocht met een helikopter. Het strand is wegens de zoekactie ontruimd.
De vraag is gaat het het concert van Anouk in het Westerpark nog verpesten?quote:
Het onweert hierquote:
Dat is niet te zuipen.Heb het ooit geprobeerd omdat het in Amerika het meest gedronken bier is.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:26 schreef borisz het volgende:
Ik heb eens een budweiser uit Tsjechie open getrokken.
Amerikaans bud is anders dan Tsjechisch budquote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is niet te zuipen.Heb het ooit geprobeerd omdat het in Amerika het meest gedronken bier is.
Ok wist ik niet.Dacht dat de Tshechen de grootste bierdrinkers van de wereldzijnquote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:31 schreef borisz het volgende:
[..]
Amerikaans bud is anders dan Tsjechisch bud
Op een schaal van 5 heeft op ratebeer.com De Amerikaanse budweiser een 1,4 en de Budweiser Budvar een 3,2![]()
Budvar is best goed idd. Jammer dat ze jaren geleden de houten vaten vervangen hebben door RVS...quote:Op zaterdag 10 juli 2010 21:31 schreef borisz het volgende:
[..]
Amerikaans bud is anders dan Tsjechisch bud
Op een schaal van 5 heeft op ratebeer.com De Amerikaanse budweiser een 1,4 en de Budweiser Budvar een 3,2![]()
Gepostquote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:26 schreef borisz het volgende:
Tong je mag weer los --> Sylvana Simons die commentaar geeft bij NSJF
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |