Ok. Jammer.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:20 schreef borisz het volgende:
Serena Williams pakt haar vierde wimbledon titel. Na de winst in 2002, 2003 en 2009 verslaat ze Vera Zvonareva met 6-3 en 6-2
haha geweldigquote:
Ik weet niet zeker of mijn hart dat wel aan kanquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:17 schreef Againzender het volgende:
Ben wel fan van Duitsland geworden dit WK, goede ploeg! Had alleen nooit verwacht dat we die wel eens in de finale zouden kunnen gaan treffen
Optimistisch dat ik ben denk ik dat we gewoon van Uruguay verliezen, dus trauma kans is klein.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:21 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of mijn hart dat wel aan kan
Jezelf indekken door zulke uitspraken is zooo 2002.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
Optimistisch dat ik ben denk ik dat we gewoon van Uruguay verliezen, dus trauma kans is klein.
Pfffffff iedereen zei ook dat we van Brasil zouden verliezen...quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
Optimistisch dat ik ben denk ik dat we gewoon van Uruguay verliezen, dus trauma kans is klein.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
Is een beetje langs me heen gegaan door her WK helaasquote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:03 schreef rubbereend het volgende:oi
terug uit Rotterdam, de Tour was erg leuk
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is een beetje langs me heen gegaan door her WK helaas
quote:Op zondag 4 juli 2010 00:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Als het een beetje meezit komen er nog wel wat foto's van me op FOK!sport dus dan kan je er alsnog een beetje van genieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |