Ik niet.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:19 schreef gomi het volgende:
[..]
ik had van jou alleen altijd het beeld dat je kort haar had.
pittig en kort?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:19 schreef gomi het volgende:
[..]
Ik lees gril.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:21 schreef tombolafan het volgende:
van deze mensen hebben we de poppetjes al
(geef even een gil als je jezelf mist?)
Nee joh, jacht is niks voor mijquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:19 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe verliefdheid is altijd leuk idd
en waarom jaloers? ga op jacht
Ik zeg: brilquote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nier zeuren... ik heb meerdere pogingen gedaan
hehe, das ook wel makkelijk.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee joh, jacht is niks voor mijIk wacht tot het me overkomt
* lui is*
Nou dat werkt beter, als je zoekt vind je niksquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:25 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, das ook wel makkelijk.
gewoon met je jurkje aan t park in en t overkomt je
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:25 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, das ook wel makkelijk.
gewoon met je jurkje aan t park in en t overkomt je
Nee idd, de leukste dingen overkomen je gewoonquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou dat werkt beter, als je zoekt vind je niks
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:25 schreef Kally het volgende:
[..]
hm true idd denk ikquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:25 schreef Kally het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als ik in een park ben heb ik meestal 2-3 kinderen mee en dan denkt iedereen dat ik moeder (en bezet) ben
hehehehe, ok dan maar gewoon wachten tot t je overkomtquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als ik in een park ben heb ik meestal 2-3 kinderen mee en dan denkt iedereen dat ik moeder (en bezet) ben
[..]
Nee idd, de leukste dingen overkomen je gewoon
Ik heb ze ook bij me maar het is niet dat ze dan niet op je af komenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je kan toch ook zonder kinderen het park in?
hehe nee idd, maar ook toen zocht ik nietquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoax... je hebt vast wel eens gegooglet
Maar jij hoeft ook niet meer te zoeken toch?
zie editquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
echt waar?
Ik niet...
(kleine) kinderen zijn
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:30 schreef PatriQue89 het volgende:
ik haat kinderen
behalve als het rustige, lieve kindjes zijn, dan kan ik er mee leven
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:30 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe nee idd, maar ook toen zocht ik niet
ik wilde toen eigenlijk niet eens serieus. was meer ff voor toen leuk. en duurt nog steeds
Das toch andersquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je kan toch ook zonder kinderen het park in?
zie! Dat wil ik ookquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:30 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe nee idd, maar ook toen zocht ik niet
ik wilde toen eigenlijk niet eens serieus. was meer ff voor toen leuk. en duurt nog steeds
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Das toch anders
En waar ik woon is niet zoveel park
Waar ik oppas dan weer wel
nou, druk mag ook nog wel... maar vervelend nietquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:32 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Dan moet je maar niet bij die van mij in de buurt komen, die zijn niet rustig
Oh dat kan ik wel een keer doen ja...quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
En als je nou eens gewoon eens zelf een goed park opzoekt.. zonder kinderen?
Ik heb ze liever dat is gezondquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
drukke kinderen zijn ook leuk vind ik dan
Ja daar ontkom je soms niet aan, maar dat vind ik ook minderquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
nou, druk mag ook nog wel... maar vervelend niet
kende dr wel al wat langer tbh hoor.quote:
Tot straksquote:
Ik heb keilang haar heurquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:19 schreef gomi het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh dat kan ik wel een keer doen ja...
Das toch alleen maar extra plezier in een waterspeeltuinquote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:23 schreef Koen66 het volgende:
Grrrrrr weggeregend uit waterspeeltuin in Delft
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:23 schreef Koen66 het volgende:
Grrrrrr weggeregend uit waterspeeltuin in Delft
In mn eentje een park in trekt me niet zoquote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
En daar was je nog niet eerder opgekomen?
Was geen stortbui, maar regende even flink door. En met een huilend kind dat bang was dat het ging onweren...quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
is toch wel lekker ff wat regen? of kwam het echt met bakken uit de hemel?
Onweerquote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Was geen stortbui, maar regende even flink door. En met een huilend kind dat bang was dat het ging onweren...
Oh dat is balenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Was geen stortbui, maar regende even flink door. En met een huilend kind dat bang was dat het ging onweren...
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
In mn eentje een park in trekt me niet zo
quote:
In jurkje enquote:
Was ik bijna spuit 11quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:44 schreef Loveless85 het volgende:
Tombo checkt de park
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Is een planMaar het komt wel een keer goed met me hoor
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:51 schreef Kally het volgende:
Ik weet niet maar hier is het nog steeds droog
"vlakbij" jouquote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:52 schreef Loveless85 het volgende:
Benny zit Almere toch?
En waar zit Kally ongeveer?
Beetje vertrouwen hequote:
Schiedamquote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:52 schreef Loveless85 het volgende:
Benny zit Almere toch?
En waar zit Kally ongeveer?
Ik weet het nietquote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waarom heeft ze dan geen regen gehad
quote:
Dat denk ik nu nog steedsquote:
Is je tsjikkie er weerquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er schreeuwt op dit moment iemand keihard in mijn oor..
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er schreeuwt op dit moment iemand keihard in mijn oor..
Ik blijf erbij, het zou me niet verbazen als ze WK wordenquote:
quote:
Nee niemand niet toch? Ze spelen gewoon erg goed. Feit is meer dat niemand ze het hier gunt, maar ze zijn zeker nu Brazilie eruit is (en als ze dit weten te winnen) misschien wel de grootste favorietquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik blijf erbij, het zou me niet verbazen als ze WK worden
Nou ja gunnen, ik vind als je goed voetbalt verdien je het welquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee niemand niet toch? Ze spelen gewoon erg goed. Feit is meer dat niemand ze het hier gunt, maar ze zijn zeker nu Brazilie eruit is (en als ze dit weten te winnen) misschien wel de grootste favoriet
Tja dat is wel zoquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:26 schreef Loveless85 het volgende:
Het blijven Duitsers en ze hebben nog steeds te vaak van ons gewonnen om ze een extra wereldtitel te gunnen
Maar we zijn zo verpest door eerdere zaken dat we het niet meer voetballend kunnen zienquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Tja dat is wel zo![]()
Maar voetballend gezien dit WK....
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:29 schreef Kally het volgende:
Enne wanneer gaat wonderboy Messi zichzelf eens profileren
Ohja hoor ze voetballen leuk, maar ik kom ze gewoon liever niet tegen in de finale. Dus daarom mag Argentinie winnenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Tja dat is wel zo![]()
Maar voetballend gezien dit WK....
Die met die lange haren en die enge keelquote:
Ja dat is waar, maar als wij tegen ze moeten en we spelen de eerste helft als tegen Brazilië kun je wel inpakkenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar we zijn zo verpest door eerdere zaken dat we het niet meer voetballend kunnen zien
Het enige dat wij zien is:![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die met die lange haren en die enge keel
Had hij kunnen doen, hij heeft nog niks laten zien, en dat na de nieuwe Maradonna genoemd te wordenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Who the fuck is Messi?
Die is toch thuisgebleven dit WK?![]()
Oh, ik dacht dat dat Messie wasquote:
Ik weet alleen dat 1 van zijn bijnamen Apache isquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat dat Messie was
Wat is er gebeurt met Tevez dan?
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat 1 van zijn bijnamen Apache is![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Tévez has a distinctive burn scar that runs down his neck from his right ear to his chest. He was accidentally scalded with boiling water as a child, which caused third-degree burns and kept him hospitalised in intensive care for nearly two months.[17] After joining Boca Juniors, Tévez refused an offer from the club to have them cosmetically improved, saying that the scars were a part of who he was in the past and who he is today.[18]
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waarom Kally?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oke weet ik dat ook weer
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Dat vind ik wel weer stoer danquote:
Oh, dat is helemaal niet zo spannendquote:
En Leonardo DiCaprio en Mick Jaggerquote:
Mick had ik eerder gezien, Leo nietquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En Leonardo DiCaprio en Mick Jagger
quote:
Vertel!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:52 schreef iBenny het volgende:
Ik heb zojuist mijn IQ naar een nog lager punt gebracht
Ja Benny vertelquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:52 schreef iBenny het volgende:
Ik heb zojuist mijn IQ naar een nog lager punt gebracht
Pardonquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:55 schreef iBenny het volgende:
Er zat met een kaarsje te spelen, maar het kaarsvet zit nu in mijn navel en ik krijg het er niet uit
OMGquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:55 schreef iBenny het volgende:
Er zat met een kaarsje te spelen, maar het kaarsvet zit nu in mijn navel en ik krijg het er niet uit
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
OMG
En dat was voor de skype?
Wat voor spelletjes doen jullie
Toch cyber-soft-sm-skype-seks?
Doe jij dat nou ook nooit?quote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:55 schreef iBenny het volgende:
Naakt dusquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:58 schreef Loveless85 het volgende:
WTF doe jij voor spelletjes met kaarsen dan. Overdag. In je eentje. Bij je navel in de buurt.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:55 schreef iBenny het volgende:
Nee, al je borsthaar in de fik?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:58 schreef iBenny het volgende:
..en het is blijkbaar ook niet zo slim om er een kaars bij te houden om het te laten smelten (en het er zo uit te halen)
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:58 schreef iBenny het volgende:
..en het is blijkbaar ook niet zo slim om er een kaars bij te houden om het te laten smelten (en het er zo uit te halen)
Nee, das beter met zijn 2enquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:00 schreef Kally het volgende:
Benny met kaarsvet moet je niet alleen spelen
Leg het die jongen even uit ja.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:00 schreef Kally het volgende:
Benny met kaarsvet moet je niet alleen spelen
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:58 schreef Loveless85 het volgende:
WTF doe jij voor spelletjes met kaarsen dan. Overdag. In je eentje. Bij je navel in de buurt.
quote:
Ja maar dan kun je blijven uitleggen aan Bennyquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Leg het die jongen even uit ja.
Sowieso dubieus, met dit weer overdag kaarsen aan, en dan naakt ermee spelen, in je uppie, bij je navel
Da's wel een heel slechte smoesquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit valt denk ik niet meer goed te praten... maar ik probeer het toch
Ik zit hier dus alleen in mijn korte broek, zonder t-shirt. er stond een waxinelichtje en een luciferdoosje op tafel. Ik stak dat ding dus aan, speelde daarmee... dat kaarsvet viel op mijn buik/in mijn navel enz.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:02 schreef iBenny het volgende:
Ik weet niet wat fouter is.. dat ik dat deed of dat ik het hier vertel
Kennelijkquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:02 schreef Kally het volgende:
[..]
[..]
Ja maar dan kun je blijven uitleggen aan Benny
Vertel het in elk geval NIET aan je Duitse schone zou ik zeggenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:02 schreef iBenny het volgende:
Ik weet niet wat fouter is.. dat ik dat deed of dat ik het hier vertel
Misschien had hij Skype / webcam wel aanquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Vertel het in elk geval NIET aan je Duitse schone zou ik zeggen
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Misschien had hij Skype / webcam wel aan
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Misschien had hij Skype / webcam wel aan
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat had/heeft niks met skype te maken
Ik gok dat het haar opdracht was, om te kijken hoe ver ie voor haar durft te gaanquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:05 schreef tombolafan het volgende:
Vertel het in elk geval NIET aan je Duitse schone zou ik zeggen
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:07 schreef Kally het volgende:
Maar Benny dingen uitproberen is echt veel leuker met z'n tweetjes hoor
hahahahahahaquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:07 schreef D. het volgende:
[..]
Ik gok dat het haar opdracht was, om te kijken hoe ver ie voor haar durft te gaan
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:07 schreef D. het volgende:
[..]
Ik gok dat het haar opdracht was, om te kijken hoe ver ie voor haar durft te gaan
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:07 schreef D. het volgende:
[..]
I'll take that as a yesquote:
quote:
Dat heeft hij misschien al gedaan, en nu wil ze wel eens wat andersquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:10 schreef Loveless85 het volgende:
Gewoon snikkel uit je broek en die webcam swaffelen, niks moeilijk doen met kaarsvet enzo
Beetje op de romantische tour ofzo jaquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat heeft hij misschien al gedaan, en nu wil ze wel eens wat anders
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:10 schreef Loveless85 het volgende:
Gewoon snikkel uit je broek en die webcam swaffelen, niks moeilijk doen met kaarsvet enzo
Wat zal de volgende stap zijn!?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat heeft hij misschien al gedaan, en nu wil ze wel eens wat anders
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:10 schreef D. het volgende:
Ik hoop wel dat we van de volgende tests ook weer verslag krijgen
quote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:10 schreef D. het volgende:
Ik hoop wel dat we van de volgende tests ook weer verslag krijgen
Ja bedoel na 1 keer heb je het swaffelen ook wel gezienquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Beetje op de romantische tour ofzo ja
Idd... dan wil je weer eens iets andersquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja bedoel na 1 keer heb je het swaffelen ook wel gezien
Er schiet wel meteen iets in mijn hoofd na jou vraag maar.....quote:
Precies, dan ga je een beetje met olie en/of kaarsvet rommelenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja bedoel na 1 keer heb je het swaffelen ook wel gezien
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Idd... dan wil je weer eens iets anders
Dat hoort niet in je hoofd hoor!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Er schiet wel meteen iets in mijn hoofd na jou vraag maar.....![]()
Buttplug
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies, dan ga je een beetje met olie en/of kaarsvet rommelen
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies, dan ga je een beetje met olie en/of kaarsvet rommelen
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Idd... dan wil je weer eens iets anders
quote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Buttplug
Whyyyyyy een buttplugquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Buttplug
Ik heb volgens mij nog nooit een buttplug gezien zelfsquote:
Ik ook nietquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nog nooit een buttplug gezien zelfs
Omdat ik het tafereel voor me zag, ik bedoel ze is wel een Duitse he, en dan tegen benny zeggen nu die buttplugquote:
UND JETZT DIE BUTTPLUG MEINE BENNIEquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Omdat ik het tafereel voor me zag, ik bedoel ze is wel een Duitse he, en dan tegen benny zeggen nu die buttplug
Ik wel, bij Christine Le Duc maar ik stond in shock en spande mijn billen meteen aanquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nog nooit een buttplug gezien zelfs
Ik ga m ook niet opzoeken op googlequote:
Ik liep gister nog langs christine leducquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wel, bij Christine Le Duc maar ik stond in shock en spande mijn billen meteen aan
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik liep gister nog langs christine leduc
Echt intens grote posters met "vibrator-aanbiedingen" hingen daar voor de ramen
En hoeveel hebbie er gekocht?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik liep gister nog langs christine leduc
Echt intens grote posters met "vibrator-aanbiedingen" hingen daar voor de ramen
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Omdat ik het tafereel voor me zag, ik bedoel ze is wel een Duitse he, en dan tegen benny zeggen nu die buttplug
Z worden blijkbaar verkocht dus er zijn mensen die het lekker vindenquote:
quote:
Misschien beter van wel, dan kom je straks niet voor verrassingen te staan als je ineens iets voelt vanachterquote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]Ik heb getwijfeld om eindelijk eens binnen te kijken maar liep met mn neefje van 3
die vind dat vast prachtig om te zien allemaalquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]Ik heb getwijfeld om eindelijk eens binnen te kijken maar liep met mn neefje van 3
Met je neefje van 3 niet doen neequote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:25 schreef tombolafan het volgende:
quote:
Toen ie 1,5 was en net kon lopen is hij daar wel eens half naar binnen gerend (en ik er achter aan gerend)quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:27 schreef D. het volgende:
[..]
die vind dat vast prachtig om te zien allemaal
En hij onthoudt tegenwoordig ALLES, dus dat zal ie zeker doorvertellenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Met je neefje van 3 niet doen nee![]()
Het staat uitgestald
Nou dan ga je toch een keer zonder. Je gaat ook al niet naar het park zonder die kotersquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Toen ie 1,5 was en net kon lopen is hij daar wel eens half naar binnen gerend (en ik er achter aan gerend)
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En hij onthoudt tegenwoordig ALLES, dus dat zal ie zeker doorvertellen
Misschien doe ik dat wel jaquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou dan ga je toch een keer zonder. Je gaat ook al niet naar het park zonder die koters
Ga ik wel met je meequote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Misschien doe ik dat wel ja![]()
Maar ga er niet van uit dat ik hier dan kom showen wat ik gekocht heb
Oeh gezellig!quote:
quote:
Naaktfoto's van jouquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat ligt er allemaal in jullie nachtkastjes
Aan de ene kant mijn lingerie en de andere kant bodylotions enzoquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat ligt er allemaal in jullie nachtkastjes
Ik denk dat we de grootste lol hebbenquote:
Definieer 'enzo'quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Aan de ene kant mijn lingerie en de andere kant bodylotions enzo
Ja, ik ga natuurlijk niet naar Christine leDuc om terug te komen met lege handenquote:
Ik ook!quote:
quote:
quote:
Oh jullie mannen gaan ook mee!?quote:
Uiteraard nietquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik ga natuurlijk niet naar Christine leDuc om terug te komen met lege handen![]()
[..]
Ik ook!
Nee moet dat?quote:
Nee, met die lege handen moet je het nu al doenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik ga natuurlijk niet naar Christine leDuc om terug te komen met lege handen![]()
[..]
Scherpquote:
Ik ookquote:
Die in de vorm van die handquote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:38 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, met die lege handen moet je het nu al doen
Is dat je verzameling?quote:
Misschien spaart ie ze?quote:
Ja weet ik veelquote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:40 schreef iBenny het volgende:
http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Buttplug-H%C3%B6schen.jpg
wuuuut?
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En is het een vrouw met heel harige benen, of een man met teennagellak?
Ik lust ook wel watquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:43 schreef Kally het volgende:
Ik ga iets aan het eten doen hier, tot laters
Heb je het gecontroleerd?quote:
Waar aan de kust?quote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Alle kusten, ik was even bezig. Maar dan geef ik ook direct veel zekerheid.
Ik heb hier twee keer broem broem gehoord en toen was het weer klaarquote:
quote:
quote:Je mag me trouwens alleen slaan met vuvuzela's.
Broem broem?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:34 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik heb hier twee keer broem broem gehoord en toen was het weer klaar!
Dat maak ik zelf wel uit als jij me valse hoop geeftquote:
Dan heb je het wel verdiend jaquote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:37 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb echt knetterende koppijn van de onweer die in de lucht hangt, maar het komt niet los
Bahquote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:37 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb echt knetterende koppijn van de onweer die in de lucht hangt, maar het komt niet los
Nou het is nog steeds heetquote:
Ja, hier dus ookquote:
Ik wil het, als het keihard waait lekker buiten staanquote:
Mac?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:46 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, hier dus ook
Al scheelt het misschien ietsje
Ik zat daarstraks in de auto en die gaf aan dat het buiten 32 was
Jaaaaaaaaaaaaaaa, en in de warme regen lopenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wil het, als het keihard waait lekker buiten staan
Dat je te vaak bij de Mac eetquote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:48 schreef D. het volgende:
[..]
Wat denk je wel niet van mij
Nee, naar de supermarkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |