UND JETZT DIE BUTTPLUG MEINE BENNIEquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Omdat ik het tafereel voor me zag, ik bedoel ze is wel een Duitse he, en dan tegen benny zeggen nu die buttplug
Ik wel, bij Christine Le Duc maar ik stond in shock en spande mijn billen meteen aanquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nog nooit een buttplug gezien zelfs
Ik ga m ook niet opzoeken op googlequote:
Ik liep gister nog langs christine leducquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wel, bij Christine Le Duc maar ik stond in shock en spande mijn billen meteen aan
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik liep gister nog langs christine leduc
Echt intens grote posters met "vibrator-aanbiedingen" hingen daar voor de ramen
En hoeveel hebbie er gekocht?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik liep gister nog langs christine leduc
Echt intens grote posters met "vibrator-aanbiedingen" hingen daar voor de ramen
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Omdat ik het tafereel voor me zag, ik bedoel ze is wel een Duitse he, en dan tegen benny zeggen nu die buttplug
Z worden blijkbaar verkocht dus er zijn mensen die het lekker vindenquote:
quote:
Misschien beter van wel, dan kom je straks niet voor verrassingen te staan als je ineens iets voelt vanachterquote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]Ik heb getwijfeld om eindelijk eens binnen te kijken maar liep met mn neefje van 3
die vind dat vast prachtig om te zien allemaalquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]Ik heb getwijfeld om eindelijk eens binnen te kijken maar liep met mn neefje van 3
Met je neefje van 3 niet doen neequote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:25 schreef tombolafan het volgende:
quote:
Toen ie 1,5 was en net kon lopen is hij daar wel eens half naar binnen gerend (en ik er achter aan gerend)quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:27 schreef D. het volgende:
[..]
die vind dat vast prachtig om te zien allemaal
En hij onthoudt tegenwoordig ALLES, dus dat zal ie zeker doorvertellenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Met je neefje van 3 niet doen nee![]()
Het staat uitgestald
Nou dan ga je toch een keer zonder. Je gaat ook al niet naar het park zonder die kotersquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Toen ie 1,5 was en net kon lopen is hij daar wel eens half naar binnen gerend (en ik er achter aan gerend)
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En hij onthoudt tegenwoordig ALLES, dus dat zal ie zeker doorvertellen
Misschien doe ik dat wel jaquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou dan ga je toch een keer zonder. Je gaat ook al niet naar het park zonder die koters
Ga ik wel met je meequote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Misschien doe ik dat wel ja![]()
Maar ga er niet van uit dat ik hier dan kom showen wat ik gekocht heb
Oeh gezellig!quote:
quote:
Naaktfoto's van jouquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat ligt er allemaal in jullie nachtkastjes
Aan de ene kant mijn lingerie en de andere kant bodylotions enzoquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat ligt er allemaal in jullie nachtkastjes
Ik denk dat we de grootste lol hebbenquote:
Definieer 'enzo'quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Aan de ene kant mijn lingerie en de andere kant bodylotions enzo
Ja, ik ga natuurlijk niet naar Christine leDuc om terug te komen met lege handenquote:
Ik ook!quote:
quote:
quote:
Oh jullie mannen gaan ook mee!?quote:
Uiteraard nietquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik ga natuurlijk niet naar Christine leDuc om terug te komen met lege handen![]()
[..]
Ik ook!
Nee moet dat?quote:
Nee, met die lege handen moet je het nu al doenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik ga natuurlijk niet naar Christine leDuc om terug te komen met lege handen![]()
[..]
Scherpquote:
Ik ookquote:
Die in de vorm van die handquote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:38 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, met die lege handen moet je het nu al doen
Is dat je verzameling?quote:
Misschien spaart ie ze?quote:
Ja weet ik veelquote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:40 schreef iBenny het volgende:
http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Buttplug-H%C3%B6schen.jpg
wuuuut?
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En is het een vrouw met heel harige benen, of een man met teennagellak?
Ik lust ook wel watquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:43 schreef Kally het volgende:
Ik ga iets aan het eten doen hier, tot laters
Heb je het gecontroleerd?quote:
Waar aan de kust?quote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Alle kusten, ik was even bezig. Maar dan geef ik ook direct veel zekerheid.
Ik heb hier twee keer broem broem gehoord en toen was het weer klaarquote:
quote:
quote:Je mag me trouwens alleen slaan met vuvuzela's.
Broem broem?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:34 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik heb hier twee keer broem broem gehoord en toen was het weer klaar!
Dat maak ik zelf wel uit als jij me valse hoop geeftquote:
Dan heb je het wel verdiend jaquote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:37 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb echt knetterende koppijn van de onweer die in de lucht hangt, maar het komt niet los
Bahquote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:37 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb echt knetterende koppijn van de onweer die in de lucht hangt, maar het komt niet los
Nou het is nog steeds heetquote:
Ja, hier dus ookquote:
Ik wil het, als het keihard waait lekker buiten staanquote:
Mac?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:46 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, hier dus ook
Al scheelt het misschien ietsje
Ik zat daarstraks in de auto en die gaf aan dat het buiten 32 was
Jaaaaaaaaaaaaaaa, en in de warme regen lopenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wil het, als het keihard waait lekker buiten staan
Dat je te vaak bij de Mac eetquote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:48 schreef D. het volgende:
[..]
Wat denk je wel niet van mij
Nee, naar de supermarkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |