geen idee, die oude houten is afgebroken (of zijn ze mee bezig), en dit is de nieuwe, maar het hoort wel over de kop te gaanquote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:56 schreef gomi het volgende:
[..]
maar die gaat niet over de kop ofzo toch?
die oude zou idd weg gaan voor deze, en die oude ging niet over e kop dus ik dacht deze ook nietquote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:58 schreef Kally het volgende:
[..]
geen idee, die oude houten is afgebroken (of zijn ze mee bezig), en dit is de nieuwe, maar het hoort wel over de kop te gaan
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:59 schreef gomi het volgende:
[..]
die oude zou idd weg gaan voor deze, en die oude ging niet over e kop dus ik dacht deze ook niet
ik ga niet in dingen die over de kop gaan.
althans niet vrijwillig
Hoeveelste is het vandaag Benny?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:02 schreef Kally het volgende:
Het wordt iets donkerder hier en het gaat iets meer waaien
ik ben eens schijterd met die dingenquote:
Ah zo, er is al een week of 4 reclame op tv en radio dat hij 1 juli open ging, en 1 juli kreeg je de reclame dat hij open wasquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
De derde ja...
maar ik dacht dat het veel langer zou duren en dat die nog lang niet klaar was
Prrrrrrrrr, ik was je weer vergeten vannacht hequote:
Ja, het zijn 2 achtbanen naast elkaar in een "race"quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ah zo, er is al een week of 4 reclame op tv en radio dat hij 1 juli open ging, en 1 juli kreeg je de reclame dat hij open was
Ik heb wel eens in iets op de kermis gezeten wat op zijn kop hing en bleef hangen dat vind ik doodeng maar als je blijft bewegen zoals met een achtbaan vind ik het wel leukquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:02 schreef gomi het volgende:
[..]
ik ben eens schijterd met die dingen
ben er weleens ingegaan hoor.
ook voor reportage moet ik aantal van die dingen testen. fotograaf kwam niet bij van t lachen bij de eerste paar
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, het zijn 2 achtbanen naast elkaar in een "race"![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ah zo, er is al een week of 4 reclame op tv en radio dat hij 1 juli open ging, en 1 juli kreeg je de reclame dat hij open was
Spannend, als jij 's nachts aan mij gaat denkenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Prrrrrrrrr, ik was je weer vergeten vannacht he
We weten hoe het komtquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ah oke... ik ben dus weer lekker op de hoogte
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:05 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Spannend, als jij 's nachts aan mij gaat denken
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
We weten hoe het komt
Wanneer zie je haar weer?
yeah zo een schip ofzo. en dan gewoon ff stil hangen als je op je kop hangtquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb wel eens in iets op de kermis gezeten wat op zijn kop hing en bleef hangen dat vind ik doodeng maar als je blijft bewegen zoals met een achtbaan vind ik het wel leuk
Ik ga 17 juli naar de beftelingquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Waar anders vanquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet niet of het daarvan komt, maar zou best kunnen..
JEEEEEJ!quote:Misschien de 13de alweer
ze heeft volgens mij al een verblijf geboektquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:07 schreef tombolafan het volgende:
Oeh Kally, ik heb een mail over Joris en de Draak, en je kan kaartjes bestellen met 2 euro korting
Geen idee of je al kaartjes hebt of al korting hebt?
in ketsheuvelquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga 17 juli naar de befteling
En waarom is datquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:09 schreef PatriQue89 het volgende:
ik denk dat ik zo mn scharrel maar eens ga bellen![]()
![]()
nja, ik weet niet... normaal gesproken hield ik dat allemaal wel bij.quote:
quote:[..]
JEEEEEJ!![]()
![]()
![]()
quote:
must be love, love, lovequote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
nja, ik weet niet... normaal gesproken hield ik dat allemaal wel bij.
maar ben siewosie de weg een beetje kwijt
Leuk hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |