Is je tsjikkie er weerquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er schreeuwt op dit moment iemand keihard in mijn oor..
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er schreeuwt op dit moment iemand keihard in mijn oor..
Ik blijf erbij, het zou me niet verbazen als ze WK wordenquote:
quote:
Nee niemand niet toch? Ze spelen gewoon erg goed. Feit is meer dat niemand ze het hier gunt, maar ze zijn zeker nu Brazilie eruit is (en als ze dit weten te winnen) misschien wel de grootste favorietquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik blijf erbij, het zou me niet verbazen als ze WK worden
Nou ja gunnen, ik vind als je goed voetbalt verdien je het welquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee niemand niet toch? Ze spelen gewoon erg goed. Feit is meer dat niemand ze het hier gunt, maar ze zijn zeker nu Brazilie eruit is (en als ze dit weten te winnen) misschien wel de grootste favoriet
Tja dat is wel zoquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:26 schreef Loveless85 het volgende:
Het blijven Duitsers en ze hebben nog steeds te vaak van ons gewonnen om ze een extra wereldtitel te gunnen
Maar we zijn zo verpest door eerdere zaken dat we het niet meer voetballend kunnen zienquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Tja dat is wel zo![]()
Maar voetballend gezien dit WK....
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:29 schreef Kally het volgende:
Enne wanneer gaat wonderboy Messi zichzelf eens profileren
Ohja hoor ze voetballen leuk, maar ik kom ze gewoon liever niet tegen in de finale. Dus daarom mag Argentinie winnenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Tja dat is wel zo![]()
Maar voetballend gezien dit WK....
Die met die lange haren en die enge keelquote:
Ja dat is waar, maar als wij tegen ze moeten en we spelen de eerste helft als tegen Brazilië kun je wel inpakkenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar we zijn zo verpest door eerdere zaken dat we het niet meer voetballend kunnen zien
Het enige dat wij zien is:![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die met die lange haren en die enge keel
Had hij kunnen doen, hij heeft nog niks laten zien, en dat na de nieuwe Maradonna genoemd te wordenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Who the fuck is Messi?
Die is toch thuisgebleven dit WK?![]()
Oh, ik dacht dat dat Messie wasquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |