Ik weet alleen dat 1 van zijn bijnamen Apache isquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat dat Messie was
Wat is er gebeurt met Tevez dan?
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat 1 van zijn bijnamen Apache is![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Tévez has a distinctive burn scar that runs down his neck from his right ear to his chest. He was accidentally scalded with boiling water as a child, which caused third-degree burns and kept him hospitalised in intensive care for nearly two months.[17] After joining Boca Juniors, Tévez refused an offer from the club to have them cosmetically improved, saying that the scars were a part of who he was in the past and who he is today.[18]
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waarom Kally?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oke weet ik dat ook weer
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Dat vind ik wel weer stoer danquote:
Oh, dat is helemaal niet zo spannendquote:
En Leonardo DiCaprio en Mick Jaggerquote:
Mick had ik eerder gezien, Leo nietquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En Leonardo DiCaprio en Mick Jagger
quote:
Vertel!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:52 schreef iBenny het volgende:
Ik heb zojuist mijn IQ naar een nog lager punt gebracht
Ja Benny vertelquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:52 schreef iBenny het volgende:
Ik heb zojuist mijn IQ naar een nog lager punt gebracht
Pardonquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:55 schreef iBenny het volgende:
Er zat met een kaarsje te spelen, maar het kaarsvet zit nu in mijn navel en ik krijg het er niet uit
OMGquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:55 schreef iBenny het volgende:
Er zat met een kaarsje te spelen, maar het kaarsvet zit nu in mijn navel en ik krijg het er niet uit
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
OMG
En dat was voor de skype?
Wat voor spelletjes doen jullie
Toch cyber-soft-sm-skype-seks?
Doe jij dat nou ook nooit?quote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:55 schreef iBenny het volgende:
Naakt dusquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:58 schreef Loveless85 het volgende:
WTF doe jij voor spelletjes met kaarsen dan. Overdag. In je eentje. Bij je navel in de buurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |