Die prijzenquote:
Het is wel lekker.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die prijzen
Een voorgerecht van 24 EUR?
Ja maar er zijn grenzen aan wat ik voor een maaltijd wil betalen... het is niet dat ik er een leven lang plezier van hebquote:
Zal vast zijn, maar die prijzen zijn wel echt buiten proportiequote:
Staan geen prijzen bijquote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar er zijn grenzen aan wat ik voor een maaltijd wil betalen... het is niet dat ik er een leven lang plezier van heb
Doe Abdij ziet er geweldig uit Ang3l..... hoe liggen de prijzen?
vanaf 10-10 2010 hebben we in Nuenen in de watermolen een restaurant zitten dat van dat rundvlees serveerd van koeien die aleen bier drinken en gemasseerd wordenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar er zijn grenzen aan wat ik voor een maaltijd wil betalen... het is niet dat ik er een leven lang plezier van heb
Doe Abdij ziet er geweldig uit Ang3l..... hoe liggen de prijzen?
Ik vind dat je hier meer geluk moet hebben dan dat de prijs ene garantie is voor de kwaliteit. Soms eet je ergens achteraf in een piepklein restaurantje voor weinig geld echt superlekker t.o.v. ergens in een duur restaurant inspiratieloos echt slecht. Maar ook andersom natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:16 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik geef toe, ik eet daar ook alleen met mijn ouders.
Hier in Nederland vind de verhouding tussen prijs en kwaliteit sowieso buitenproportioneel, als je het vergelijkt met Frankrijk of Duitsland.
In Amsterdam moet je naar Loetje voor de lekkerste biefstuk van het land.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:19 schreef Great.Expectations het volgende:
Of Prego in A'dam, die is betaalbaar maar erg goed. Alleen niet in de natuur of aan het water. En in Amsterdam.
Ik weet niet hoe ver het weg is voor je, maar mij herinnert 't enorm aan vroegahquote:
Vanaf mijn vriend is het 40 minuten rijden... dus da's te doen...quote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ver het weg is voor je, maar mij herinnert 't enorm aan vroegah
Ik moest e raan denken omdat bij de Villa Volta van de Efteling de abdij ook voorkomt in 't verhaal
Oh dat wist ik niet eensquote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:35 schreef Ang3l het volgende:
Ja en waar gaat Hugo, van de Looooonse Duinen inbreken waardoor hij de banvloek krijgt?
JUIST! De abdij vanPostel
Wel cool dat die plaatsen echt allemaal bestaanquote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:39 schreef Ang3l het volgende:
Het viel me afgelopen woensdag ook pas op
Toen dacht ik: O verrek, daar ben ik wel 's geweest!
Ja die legende enzo die ken ik.. ook dat dat op "waarheid" is gebaseerd.... maar dat ook echt alle details op waarheid en echte locaties berusten wist ik nietquote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:42 schreef Ang3l het volgende:
Het is sowieso een waargebeurd verhaal
Nou ja, de legende bestaat. En de bende.
En vroegah dachten ze ook echt dat ze op bokken vlogen.
Dus er komt echt regen aan en alles..?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:19 schreef TheVulture het volgende:
Zo dat was een flinke wolkbreuk hier in DB
Oh Ang3l.... de abdij moet toch nog even wachten... maar om in de stijl van De Bokkenrijders te blijven ga ik vanavond eten in de Loonsche en Drunense Duinen
Oh ja, dat is waar: hoe heb je dát voor elkaar gekregen met dit weer?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
hier blijft het droog, het is verschrikkelijk, maar goed de tuin is best gevorderd
Alweer?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:56 schreef Waxxer het volgende:
Ik denk dat ik mij dan uitkleed en buiten ga staan dansen en gillen.
je het was zwaarquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh ja, dat is waar: hoe heb je dát voor elkaar gekregen met dit weer?Dat is toch... onmogelijk? Qua energie?
Binnen of buiten?quote:
Hmmmz. Hier is het nog warm op het balkon, kennelijk hangt dat dan ook af van de ligging van het gebouw.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:21 schreef Ang3l het volgende:
Daten met stbabylon werd afspreken met een vriend om een spel te spelen in t park met een fles wijn. Door de dreigende regen werd dat toch naar een film kijken. En mijn serie afkijken met de van werk meegebrachte laptop werd geïrriteerd codecs installeren en nu een beetje verkleumd uiteindelijk toch op t balkon zitten.
Deze dag gaat niet volgens planning!
Het waait fris en ik een hemdje is t koud hier. Net brak 3 sec de zon door en was t meteen weer ff lekker.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:28 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Hmmmz. Hier is het nog warm op het balkon, kennelijk hangt dat dan ook af van de ligging van het gebouw.
Voor mij? Nou, als je erop staat...quote:
Ja ik ookquote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:51 schreef Great.Expectations het volgende:
We hebben hier alle ramen open gezet, en de voordeur ook. Lekker doorwaaien.
Verkouden met dit weer..? Dat lijkt me geen pretje, zacht gezegd. Met die hitte en alles en dan ook nog verstopt zitten...quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik ookAl nies ik me een ongeluk. Verkouden
Internetten, documenten & elektronische boeken lezen, foto's & films kijken, mailen, gamen.quote:
- Je kunt dan ook met je línkerhand wat doen.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:05 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Internetten, documenten & elektronische boeken lezen, foto's & films kijken, mailen, gamen.
Maar ja, wat je er niet goed op kunt:
- office dingen
- dingen met een webcam
Waardoor ik het nog te weinig toegevoegde waarde vind bieden tov een smartphone.
kan je op een laptop ookquote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:05 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Internetten, documenten & elektronische boeken lezen, foto's & films kijken, mailen, gamen.
- office dingen
- dingen met een webcam
Waardoor ik het nog te weinig toegevoegde waarde vind bieden tov een smartphone.
Convertible netbook niks voor jou dan?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:05 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
- office dingen
- dingen met een webcam
Is dat zo eentje waar de kap vanaf kan?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Convertible netbook niks voor jou dan?
Documenten lezen dan weer minder goed. En op een iPad werkt het geiler, en een iPad is compacter.quote:
Zoiets jaquote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Is dat zo eentje waar de kap vanaf kan?
Misschien, maar ik word niet gelukkig van de recensies die ik daarover lees. http://i.engadget.com/2010/04/27/asus-eee-pc-t101mt-review/quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Convertible netbook niks voor jou dan?
Je moet ook geen asus nemen, maar een Gigabyte, geloof ik.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:59 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Misschien, maar ik word niet gelukkig van de recensies die ik daarover lees. http://i.engadget.com/2010/04/27/asus-eee-pc-t101mt-review/
is er nog geen internet is dat huis?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Verhuisd. En daar is het echt geen ideaal weer voor. Maar alle meubels staan en mijn dvd's ook en mijn TV ook. Dus nu zit ik hier op mijn OUDE slaapkamer en kan niet eens The Fall even aanzetten waar ik al wéken zin in heb
!
Maandag wordt het officieel, dan schrijf ik me in in Utrecht. En moet ik even kijken hoe en of ik internet op mijn nieuwe kamer ga krijgen (dat eerst).
Hmzucht.
Er is wel internet, maar ik weet niet of er ook draadloos internet is of dat ik aan een draadje moet. En als het draadloos is moet ik uitvinden hoe ik op het netwerk kan enzo. Maar nu ben ik nog in Eindhoven.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:19 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
is er nog geen internet is dat huis?
gewoon aan je huisgenoten vragenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Er is wel internet, maar ik weet niet of er ook draadloos internet is of dat ik aan een draadje moet. En als het draadloos is moet ik uitvinden hoe ik op het netwerk kan enzo. Maar nu ben ik nog in Eindhoven.
Johquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
gewoon aan je huisgenoten vragen
Ben je bij met Persons Unknown?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:54 schreef Deceit het volgende:
ik verveel me
ik heb geen plannen op een zaterdagnacht..
ik ben maar glee aan het downloaden.. ik ga t volgen!
niet eens party hardy tonight?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:54 schreef Deceit het volgende:
ik verveel me
ik heb geen plannen op een zaterdagnacht..
ik ben maar glee aan het downloaden.. ik ga t volgen!
Double Uquote:
Xie ik daar grote vloei?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
We hebben net 3kg shoarma weg gewerkt!
en Joran van der Sloot zit in mijn huiskamer
http://sphotos.ak.fbcdn.n(...)418491_3617730_n.jpg
tis een redelijk saaie wedstrijd tot nu toequote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:00 schreef mike_hunt het volgende:
Zit iemand ook voetbal te kijken? Spanjewel een half oog, ben net terug van sporten en zit al aan een
[ afbeelding ]
maar die kutvuvuzela's.
quote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:00 schreef mike_hunt het volgende:
Zit iemand ook voetbal te kijken? Spanjewel een half oog, ben net terug van sporten en zit al aan een
[ afbeelding ]
ja zeker, daarom eerst een glaasje prosecco, anders is dit niet aan te zien. Alhoewel er veel lekkers op het veld rondloopt.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
tis een redelijk saaie wedstrijd tot nu toe
jaaaa ofcourse, topic hier op t forum.. mocht je t al volgenquote:
mooie jongen!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Keeper Spanje
[ afbeelding ]
Iker Casillas.
nee Joran is niet mijn typequote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Xie ik daar grote vloei?![]()
Ja, net Joran. Is dit de lekkere versie?
Nee, nog niet gezien. Xag de leader al wel hier op tv destijds. Maar ben druk bezig. Heb back to back concerten en heb geen vrije tijd. o wacht, teveel In bed with Madonna gekeken.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:08 schreef Deceit het volgende:
[..]
jaaaa ofcourse, topic hier op t forum.. mocht je t al volgen
heb gelijk de dinsdag gedownload en gekeken..
hoe is Glee?
ja, wat ís jouw type eigenlijk?quote:
laat ze dan wel wat Paraguayanen platrijdenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:14 schreef mike_hunt het volgende:
Jezus, wat een saaie kutshit.
zal ik twitteren dat ik stiekem hoop een zwarte Suzuki... ?
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
laat ze dan wel wat Paraguayanen platrijden
Hoe is dat OFF topic?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:27 schreef mike_hunt het volgende:
off topic: Krijg de vraag voorgeschoteld op forum: Als je mocht kiezen, zou je dan gay blijven? IK moest hier echt even over nadenken. Er gaat zoveel door mijn hoofd dan.
omdat dit topic echt voor bullshit and stuff is. you know, lichte entertainment. Ik heb het meer over de wat zwaardere vragen des levens.quote:
Dat is wel de droomfinalequote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
en hopelijk wat vuvuzela's
Wat hopen we? Nederland - Duitsland..... zou wel leuk zijn.![]()
Denk het welquote:off topic: Krijg de vraag voorgeschoteld op forum: Als je mocht kiezen, zou je dan gay blijven? IK moest hier echt even over nadenken. Er gaat zoveel door mijn hoofd dan.
quote:
ja, vet he?! mag ook wel.quote:
Waarom gaat Brad niet mee?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:56 schreef wonderer het volgende:
Ik ga zo naar Tilton voor een concert van Meat Loaf
Maar ik heb eigenlijk geen zinVeel mensen, ik ga alleen... brr.
uit Glee:"just because you like showtunes doesn't make you gay"quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:36 schreef mike_hunt het volgende:
O, ik hoorde iets vandaag over Showtunes en moest meteen aan Fok! denken. TEnminste, dat denk ik...
Iemand had hier laatst een zin gepost o.i.d. over 'you like showtunes, you're not gay, maar you're hideouso.i.d
waar komt dat vandaan?
Omdat ie niet van Meat Loaf houdt.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Waarom gaat Brad niet mee?
IK ben ook weleens naar Madonna concerten alleen gegaan.![]()
You don't do well in crowded places?
Sucking your own dick doesn't make you gay, it makes you happy. Which is another word for gay.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
uit Glee:"just because you like showtunes doesn't make you gay"
Gewoon gaan. IK bedoel, hoe vaak kan je ze nog live zien?quote:
veel plezier!quote:
o, komt dat daaruit?!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
uit Glee:"just because you like showtunes doesn't make you gay"
who cares, ze zijn doorquote:
worden we oud?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:25 schreef Ang3l het volgende:
Ik werd net wakker op de bank met m'n PS3 controller in m'n hand
En het is dus al 22:24 ineens en ik moet nog eten
Ja of gewoon de uitwerking van een aantal heftige weekenden achter elkaar qua dansquote:
Da's The Hermit van Tarotquote:
Ligt er maar net aan welk tarot je hebt.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's The Hermit van Tarot
Ik blijf OOK een avond thuis zeg
Ja Rider-Waite is wel de bekendste versie. Heb ik idd ook erbij.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn moeder heeft deze kaarten:
[ afbeelding ]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Rider-Waite_Tarot
Ja, maar deze heeft een mooiere mantel enzoquote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:46 schreef Ang3l het volgende:
Dit is ie van de Winged Spirt trouwens:
[ afbeelding ]
Lijkt er wel op toch?
En ook geen Leer Spaans in 1 dag van de TELEACquote:
daarom staat dat ook niet in dit topicquote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En ook geen Leer Spaans in 1 dag van de TELEAC
slaapsequote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga slapen. Trusten moppies!
Niet MEER neequote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:54 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
daarom staat dat ook niet in dit topic
Fun is in the eye of the beholderquote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maarja spaans leren is leuker dan die ruilkaarten onzin
niet?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Fun is in the eye of the beholder
En het zijn geen ruilkaarten pokemonpopje van me
Zullen we dan maar Magiccen?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:03 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
niet?![]()
heb ik net 4 pakjes gekocht
Tarotkaarten moet je toch krijgen?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:49 schreef Ang3l het volgende:
En hier gekocht:
[ afbeelding ]
That was one scary place
dat had ik 1½ jaar lang gehad. Was geen pretje..quote:
Dat zijn buddha'squote:
Disney?quote:Op zondag 4 juli 2010 01:26 schreef Great.Expectations het volgende:
"In order to find a prince you gotta kiss some toads."
Ja ik heb een bril, en lenzen, en draag ze afwisselendquote:
nee ik heb mijn ogen gelaserdquote:Op zondag 4 juli 2010 00:47 schreef Great.Expectations het volgende:
Poll: Heb jij een bril?Ja, en ik draag hem eigenlijk ook altijd Ja, maar ik draag hem alleen als ik alleen ben Ja, maar ik draag hem nooit Nee, ik draag lenzen Nee, ik heb goede ogen
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
bakken? zo duur is het niet meer hoor en het is de beste investering die je ooit zou kunnen doen..quote:Op zondag 4 juli 2010 02:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
als ik bakken met geld had liet ik het ook doen.
600 piek per oog ofzo? vind ik echt te duur om zomaar gewoon te doenquote:Op zondag 4 juli 2010 02:26 schreef Deceit het volgende:
[..]
bakken? zo duur is het niet meer hoor en het is de beste investering die je ooit zou kunnen doen..
Aja.. had jaren lenzen.. maar mijn adertjes (van mijn oog) waren door het jaren dragen van lenzen in mijn hoornvlies gegroeid.. mocht dus geen lenzen meer dragen.. en een bril wilde ik absoluut niet.. om 24/7 te dragen dan.. dus heb maar meteen ogen gelaserd..
laat? tis pas 9 uur geweest. Heb met jan en alleman ge msn d. was weer erg leuk!!quote:
anders ben je hier nooit op dit tijdstipquote:Op zondag 4 juli 2010 03:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
laat? tis pas 9 uur geweest. Heb met jan en alleman ge msn d. was weer erg leuk!!zelfs Deceit... om te bewijzen dat ik wel besta.
you infidels.
tuurlijk wel! alleen niemand is er.quote:Op zondag 4 juli 2010 03:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
anders ben je hier nooit op dit tijdstip
o jij ook?quote:
ken je deze niet?quote:
ik ben er altijd wel in het weekend en nu elke dag zo'n beetje lang leve vakantiequote:
wanneer vlieg je?quote:zal wel aan tijdverschil liggen. Maar goed. nog een week dan ben ik in NL..
Ik weet het nog steeds niet dat je bestaatquote:Op zondag 4 juli 2010 03:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
laat? tis pas 9 uur geweest. Heb met jan en alleman ge msn d. was weer erg leuk!!zelfs Deceit... om te bewijzen dat ik wel besta.
you infidels.
deze wel? tis wel erg fout! Je kent ze misschien van Coco Jambo..quote:
ja weekenden ben ik euh,.....fucked up..quote:Op zondag 4 juli 2010 03:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik ben er altijd wel in het weekend en nu elke dag zo'n beetje lang leve vakantie![]()
[..]
wanneer vlieg je?
hoelaat kom je aan want dan is ook de WK finale nederland - duitslandquote:Op zondag 4 juli 2010 03:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja weekenden ben ik euh,.....fucked up..![]()
ik vlieg de 10e.
quote:Op zondag 4 juli 2010 03:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik weet het nog steeds niet dat je bestaat
o fuck Jaaaa... hoe laat spelen ze>? ik kom s middags aan....quote:Op zondag 4 juli 2010 03:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hoelaat kom je aan want dan is ook de WK finale nederland - duitsland
Hakkuhquote:Op zondag 4 juli 2010 03:29 schreef mike_hunt het volgende:
aahh vond deze gast echt lekker vroeger... crush..kwam zeker nog uit mijn gabberperiode.
![]()
ah weten we ook direct hoelaat we op schiphol moeten staanquote:Op zondag 4 juli 2010 03:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o fuck Jaaaa... hoe laat spelen ze>? ik kom s middags aan....
ja, hakkuh was toen al op zijn retour. toen die happy hardcore shit uitkwam. en commercieel werd. ik in mijn aussie, nikes, kale kop, grote doppen.quote:
geef mij de muziek maar de rest hoeft niet zoquote:Op zondag 4 juli 2010 03:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, hakkuh was toen al op zijn retour. toen die happy hardcore shit uitkwam. en commercieel werd. ik in mijn aussie, nikes, kale kop, grote doppen.dat ik nog relatief goed uit die tijd ben gekomen is a miracle.
jij komt nooit buiten, remember..quote:Op zondag 4 juli 2010 03:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[quote]
ah weten we ook direct hoelaat we op schiphol moeten staan![]()
quote:Pas om half 9
LOLs grapjasquote:
ja, jij bent een '90s kind, ik een '80s.quote:Op zondag 4 juli 2010 03:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
geef mij de muziek maar de rest hoeft niet zoen nikes
Gelukkig draaien ze dat nog wel eens hierquote:Op zondag 4 juli 2010 03:41 schreef mike_hunt het volgende:
toch weer leuk om te horen! Thank God 4 youtube.
met die goedkope clips.![]()
is dat nu ook veranderd voor studenten aangezien OV-chipkaart overal is...quote:Op zondag 4 juli 2010 03:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
tis dat mijn OV dan niet werkt maar anders
ja, ken die '90s parties in Nederland wel.quote:Op zondag 4 juli 2010 03:44 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Gelukkig draaien ze dat nog wel eens hier
Nu heeft iedereen een chippas met een studenten abonnementquote:Op zondag 4 juli 2010 03:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
is dat nu ook veranderd voor studenten aangezien OV-chipkaart overal is...
dat is nog steeds zo, heb een week dus geen gereis op zondagquote:In mijn tijd kon je kiezen tussen twee kaarten, doordeweeks of een weekendkaart. Oh, wat een gesjoemel was dat..
daar ga ik nooit heen maar in de kroeg/club komt het nog wel eens voorbijquote:Op zondag 4 juli 2010 03:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, ken die '90s parties in Nederland wel.Tis toch anders dan wat ze hier draaien.
Nee, ben er maar 2 keer geweest naar zo'n '80s/'90s party in Nederland. Allemaal van die meezing shit. en van: o jaaaaaaaaaa die ken ik.quote:Op zondag 4 juli 2010 03:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
daar ga ik nooit heen maar in de kroeg/club komt het nog wel eens voorbij
quote:Op zondag 4 juli 2010 03:52 schreef mike_hunt het volgende:
effe kijken of ik mijn dagcijfers heb opgekrikt.
Small words from a small being, trying to attack what it doesn't understandquote:
fuck, ja jij bent eerder begonnen zeker.quote:Op zondag 4 juli 2010 04:03 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
![]()
023. 141 Yurithemaster
066. 072 mike_hunt
vind het dan ook geen leuke nummersquote:Op zondag 4 juli 2010 04:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Small words from a small being, trying to attack what it doesn't understand
jij kan langer door gaan dus das ook onzinquote:Op zondag 4 juli 2010 04:07 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
fuck, ja jij bent eerder begonnen zeker.
het zijn klassiekersquote:Op zondag 4 juli 2010 04:07 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
vind het dan ook geen leuke nummers
jaaa eurodance is ook geweldig! Dat kennen ze hier niet echt.quote:Op zondag 4 juli 2010 04:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
voor jou ja , geef mij maar eurodance
daarom hete het ook eurodancequote:Op zondag 4 juli 2010 04:19 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
jaaa eurodance is ook geweldig! Dat kennen ze hier niet echt.
ja ze verwarden eurodance met rave. maar dat zijn twee verschillende stromingen. Hier was destijds die countryshit. hootie and the blowfish en die bullshit. vreselijk! en/of gangstarap.quote:
blegh country nee een rapquote:Op zondag 4 juli 2010 04:25 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja ze verwarden eurodance met rave. maar dat zijn twee verschillende stromingen. Hier was destijds die countryshit. hootie and the blowfish en die bullshit. vreselijk! en/of gangstarap.
dat was wel weer vet!
Met aan beide kanten min 7.5 is het wel handig er een te hebben.quote:
Mooi geschreven!quote:Op zondag 4 juli 2010 08:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Kellendonk![]()
.
---
Regels maken de ene dag gelijk aan de andere. Mijn hele leven vloeit weg in regelmaat. Mijn dagen zijn sneller dan een weversspoel, en lopen af, bij gebrek aan draad. Ik blader terug in mijn dagboeken en merk dat de chronologie uit mijn geheugen is verdwenen. Wanneer heb ik die vleugellamme spreeuw op mijn stoep gevonden? - het had vanochtend kunnen zijn, maar ik moet er vijf cahiers voor terug, het is jaren geleden. Niets van wat me overkomt heeft een geschiedenis.
Ik doe er inderdaad verslag van, en zeer nauwgezet, van dit experiment in het laboratorium van de eenzaamheid. Alleen mensen als ik, die nooit iets meemaken, die op de asbelt van de geschiedenis liggen, zoals Trotsky ooit zei, hebben de tijd om een dagboek te schrijven. Het gaat over ontmoetingen die niet hebben plaatsgevonden, gemiste kansen, heimwee naar de dagelijkse kwellingen van mijn leraarstijd (leerlingen die ik nu pas begin te zien; een vrachttrein die stapvoets een spoorwegovergang passeerde, voorafgegaan door een man met een rode vlag; de condensadem van de ongeduldig wachtende fietsers; een gezicht op het Centraal Station vanaf Kattenburg, 's ochtends om zeven uur, toen het de eerste zon ving en schitterde als Byzantium). Ik maak voorwerpen van mijn herinneringen, ik vat ze in het amber van mijn gestolde liefde.
(Namen en gezichten, Kellendonk - Buitenlandse Dienst.)
Dat is vast iets Pride-gerelateerdsquote:Op zondag 4 juli 2010 11:14 schreef Stroekie het volgende:
sinds wanneer is het trend geworden dat je gaat stappen in t shirt en boxer ? Is dat ook al in amstderdam waar genomen of toch eerder iets voor dronken duitsers die dachten gisteren al kampioen geworden te zijn
Allemaal zonder bril?quote:Op zondag 4 juli 2010 14:01 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Wat kijk ik toch enorm helder uit m'n ogen
Sta ik toch zomaar tussen ons Happy-Fok!-koppeltje in
Ik wil zeggen dat ik Kellendonk-fan ben, maar ik heb nog maar anderhalf boek van 'm gelezenquote:Op zondag 4 juli 2010 11:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mooi geschreven!
Ik ben net begonnen in:
[ afbeelding ]
Ik had mijn -8 lenzen inquote:
Doet me er we aan denken, zelfde zijige stem. Maar vond aan de Pet Shop Boys nooit zoveel aan. te zoetig slap. Vind dit iets sneller en dus leuker.quote:Op zondag 4 juli 2010 14:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
doet dit jullie ook aan de petshop boys denken?
ben ook druk aan het inventariseren, ben echjter pas bij de E nuquote:Op zondag 4 juli 2010 15:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Doet me er we aan denken, zelfde zijige stem. Maar vond aan de Pet Shop Boys nooit zoveel aan. te zoetig slap. Vind dit iets sneller en dus leuker.
Tot nu toe best ok bandjes voor lowlands ertussen:
Maar wat tegenwoordig de norm is, weet ik eigenlijk niet.quote:
Dus ik moet een dagje Z. doen?quote:Op zondag 4 juli 2010 17:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Maar wat tegenwoordig de norm is, weet ik eigenlijk niet.
Hier is trouwens wel een hele leuke hippe brillenwinkel, waar je echt behandeld wordt zoals een echte Great.Exp[ectations het verwacht (je krijgt koffie en er zijn jonge verkopers die u zeggen). Je zou het niet zeggen van een provinciestad als dit, maar toen ik daar binnenstapte had ik zoiets van, hier vind ik mijn bril.
Ik stond achter de lensquote:Op zondag 4 juli 2010 14:01 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, dan kom je mijn garden en alles bekijken en doe je een combi met de opticien!quote:Op zondag 4 juli 2010 17:58 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Dus ik moet een dagje Z. doen?Mijn G_L vindt dat ik mijn bril in A'dam moet komen, omdat daar een opticien Bas is.
Maar HET probleem is dat ik een relatief smal hoofd heb, dus veel monturen zijn veel te breed.
Maar het is wel een crime idd om een geschikt montuur te vinden. En je hebt ook van die opoticiens, dat als je daar binnenwandelt, dat je dan echt een... unheimisch gefühl krijgt.quote:Op zondag 4 juli 2010 17:58 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Dus ik moet een dagje Z. doen?Mijn G_L vindt dat ik mijn bril in A'dam moet komen, omdat daar een opticien Bas is.
Maar HET probleem is dat ik een relatief smal hoofd heb, dus veel monturen zijn veel te breed.
Oh trouwens zeg TheVulture, wie is die rechtermeneer dan?quote:Op zondag 4 juli 2010 18:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik stond achter de lens
Dat etentje in Loonsche en Drunense Duinen was op papier best romantisch... maar dan moet je restaurant niet tegen een camping aan liggen waar ze in de zaal naast waar je zit te eten een karaoke-avond hebben
Wel gelachen
En stappen in Tilburg was eigenlijk ook best tof
De Lollypop is best te doen voor een gaytent
Een vriend van Vlarpquote:Op zondag 4 juli 2010 18:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh trouwens zeg TheVulture, wie is die rechtermeneer dan?Op die foto?
Oohh ja dus toch, ik dacht al, wat een bekend gezicht.quote:Op zondag 4 juli 2010 18:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Een vriend van Vlarp
Erik en ik ontsprongen de dans
Ik was niet de fotograaf hequote:Op zondag 4 juli 2010 18:10 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oohh ja dus toch, ik dacht al, wat een bekend gezicht.Maar dat zal dan wel roze kermis-technisch zijn. Ze kijken wel lekker die camera in he, met zijn allen.
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Ooohh, op die manier.quote:Op zondag 4 juli 2010 18:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik was niet de fotograaf he
Ik ben gewoon op tijd weggedoken
Jij mag datquote:Op zondag 4 juli 2010 18:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ooohh, op die manier.![]()
Beetje traag van begrip soms, sorry.
quote:
Dat is nogal een aantal inderdaad... Om dat, qua planning, elke dag te moeten halen... Je zult maar een weekje hebben met wat tegenslagen, dat je dan niks doet en vervolgens met een achterstand van 5000 woorden zit.quote:Op zondag 4 juli 2010 18:29 schreef wonderer het volgende:
Z'n gangetje. Vind het moeilijk om elke dag de 1000 woorden te halen maar het schrijven zelf gaat beter dan een poosje terug. Verder weinig nieuws
Yeah, en dat inhalen is best kut, merkte ik twee weken geledenquote:Op zondag 4 juli 2010 18:32 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat is nogal een aantal inderdaad... Om dat, qua planning, elke dag te moeten halen... Je zult maar een weekje hebben met wat tegenslagen, dat je dan niks doet en vervolgens met een achterstand van 5000 woorden zit.
quote:Op zondag 4 juli 2010 18:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, en dat inhalen is best kut, merkte ik twee weken geleden5000 woorden op een warme zondagmiddag... dan is schrijven pas ECHT werken.
Ik moet er overigens niet aan denken om zelf dat soort foto's hier te posten.quote:Op zondag 4 juli 2010 14:01 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, gewoon doorploegen. Over het algemeen, als ik echt bezig heb, haal ik de 1000 woorden per uur wel. En niet alleen dialogenquote:Op zondag 4 juli 2010 18:37 schreef Waxxer het volgende:
[..]Hoe krijg je dat voor elkaar dan?!
Veel conversaties?
"Yeah but, no but, yeah but-no-but-yeah-but..."
Dat zou ook niet lukken, want jij doet niet aan meetsquote:Op zondag 4 juli 2010 18:41 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik moet er overigens niet aan denken om zelf dat soort foto's hier te posten.![]()
![]()
Ik ook nietquote:Op zondag 4 juli 2010 18:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat zou ook niet lukken, want jij doet niet aan meets
Jij staat dan ook niet op die fotoquote:
Het kost wat moeite... volgens mij is er die avond één foto van me genomen... en daar zit embargo opquote:
Hangt af van wat je verstaat onder meets.quote:Op zondag 4 juli 2010 18:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat zou ook niet lukken, want jij doet niet aan meets
Ik ookquote:Op zondag 4 juli 2010 20:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Leuke foto van de meet. Had er best bij willen zijn.
Met twee of meer andere Fokkers afspreken om ergens samen heen te gaan.quote:Op zondag 4 juli 2010 20:02 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Hangt af van wat je verstaat onder meets.
quote:Op zondag 4 juli 2010 14:01 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Oeh... ik was in 2005 in Cancun met 4th of July.... wat een happening was dat daar met al die vakantievierende Amerikanenquote:
Erikquote:
Ga vanavond alvast een tas vullen met dingen die nog mee moeten.quote:Op zondag 4 juli 2010 20:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Erik
Hoe is het... klaar voor morgen?
Wij doen niks, veel te warm.quote:Op zondag 4 juli 2010 20:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oeh... ik was in 2005 in Cancun met 4th of July.... wat een happening was dat daar met al die vakantievierende Amerikanen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |