quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
laat ze dan wel wat Paraguayanen platrijden
Hoe is dat OFF topic?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:27 schreef mike_hunt het volgende:
off topic: Krijg de vraag voorgeschoteld op forum: Als je mocht kiezen, zou je dan gay blijven? IK moest hier echt even over nadenken. Er gaat zoveel door mijn hoofd dan.
omdat dit topic echt voor bullshit and stuff is. you know, lichte entertainment. Ik heb het meer over de wat zwaardere vragen des levens.quote:
Dat is wel de droomfinalequote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
en hopelijk wat vuvuzela's
Wat hopen we? Nederland - Duitsland..... zou wel leuk zijn.![]()
Denk het welquote:off topic: Krijg de vraag voorgeschoteld op forum: Als je mocht kiezen, zou je dan gay blijven? IK moest hier echt even over nadenken. Er gaat zoveel door mijn hoofd dan.
quote:
ja, vet he?! mag ook wel.quote:
Waarom gaat Brad niet mee?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:56 schreef wonderer het volgende:
Ik ga zo naar Tilton voor een concert van Meat Loaf
Maar ik heb eigenlijk geen zinVeel mensen, ik ga alleen... brr.
uit Glee:"just because you like showtunes doesn't make you gay"quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:36 schreef mike_hunt het volgende:
O, ik hoorde iets vandaag over Showtunes en moest meteen aan Fok! denken. TEnminste, dat denk ik...
Iemand had hier laatst een zin gepost o.i.d. over 'you like showtunes, you're not gay, maar you're hideouso.i.d
waar komt dat vandaan?
Omdat ie niet van Meat Loaf houdt.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Waarom gaat Brad niet mee?
IK ben ook weleens naar Madonna concerten alleen gegaan.![]()
You don't do well in crowded places?
Sucking your own dick doesn't make you gay, it makes you happy. Which is another word for gay.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
uit Glee:"just because you like showtunes doesn't make you gay"
Gewoon gaan. IK bedoel, hoe vaak kan je ze nog live zien?quote:
veel plezier!quote:
o, komt dat daaruit?!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
uit Glee:"just because you like showtunes doesn't make you gay"
who cares, ze zijn doorquote:
worden we oud?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:25 schreef Ang3l het volgende:
Ik werd net wakker op de bank met m'n PS3 controller in m'n hand
En het is dus al 22:24 ineens en ik moet nog eten
Ja of gewoon de uitwerking van een aantal heftige weekenden achter elkaar qua dansquote:
Da's The Hermit van Tarotquote:
Ligt er maar net aan welk tarot je hebt.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's The Hermit van Tarot
Ik blijf OOK een avond thuis zeg
Ja Rider-Waite is wel de bekendste versie. Heb ik idd ook erbij.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn moeder heeft deze kaarten:
[ afbeelding ]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Rider-Waite_Tarot
Ja, maar deze heeft een mooiere mantel enzoquote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:46 schreef Ang3l het volgende:
Dit is ie van de Winged Spirt trouwens:
[ afbeelding ]
Lijkt er wel op toch?
En ook geen Leer Spaans in 1 dag van de TELEACquote:
daarom staat dat ook niet in dit topicquote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En ook geen Leer Spaans in 1 dag van de TELEAC
slaapsequote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga slapen. Trusten moppies!
Niet MEER neequote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:54 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
daarom staat dat ook niet in dit topic
Fun is in the eye of the beholderquote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maarja spaans leren is leuker dan die ruilkaarten onzin
niet?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Fun is in the eye of the beholder
En het zijn geen ruilkaarten pokemonpopje van me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |