Voor mij? Nou, als je erop staat...quote:
Ja ik ookquote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:51 schreef Great.Expectations het volgende:
We hebben hier alle ramen open gezet, en de voordeur ook. Lekker doorwaaien.
Verkouden met dit weer..? Dat lijkt me geen pretje, zacht gezegd. Met die hitte en alles en dan ook nog verstopt zitten...quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik ookAl nies ik me een ongeluk. Verkouden
Internetten, documenten & elektronische boeken lezen, foto's & films kijken, mailen, gamen.quote:
- Je kunt dan ook met je línkerhand wat doen.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:05 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Internetten, documenten & elektronische boeken lezen, foto's & films kijken, mailen, gamen.
Maar ja, wat je er niet goed op kunt:
- office dingen
- dingen met een webcam
Waardoor ik het nog te weinig toegevoegde waarde vind bieden tov een smartphone.
kan je op een laptop ookquote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:05 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Internetten, documenten & elektronische boeken lezen, foto's & films kijken, mailen, gamen.
- office dingen
- dingen met een webcam
Waardoor ik het nog te weinig toegevoegde waarde vind bieden tov een smartphone.
Convertible netbook niks voor jou dan?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:05 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
- office dingen
- dingen met een webcam
Is dat zo eentje waar de kap vanaf kan?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Convertible netbook niks voor jou dan?
Documenten lezen dan weer minder goed. En op een iPad werkt het geiler, en een iPad is compacter.quote:
Zoiets jaquote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Is dat zo eentje waar de kap vanaf kan?
Misschien, maar ik word niet gelukkig van de recensies die ik daarover lees. http://i.engadget.com/2010/04/27/asus-eee-pc-t101mt-review/quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Convertible netbook niks voor jou dan?
Je moet ook geen asus nemen, maar een Gigabyte, geloof ik.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:59 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Misschien, maar ik word niet gelukkig van de recensies die ik daarover lees. http://i.engadget.com/2010/04/27/asus-eee-pc-t101mt-review/
is er nog geen internet is dat huis?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Verhuisd. En daar is het echt geen ideaal weer voor. Maar alle meubels staan en mijn dvd's ook en mijn TV ook. Dus nu zit ik hier op mijn OUDE slaapkamer en kan niet eens The Fall even aanzetten waar ik al wéken zin in heb
!
Maandag wordt het officieel, dan schrijf ik me in in Utrecht. En moet ik even kijken hoe en of ik internet op mijn nieuwe kamer ga krijgen (dat eerst).
Hmzucht.
Er is wel internet, maar ik weet niet of er ook draadloos internet is of dat ik aan een draadje moet. En als het draadloos is moet ik uitvinden hoe ik op het netwerk kan enzo. Maar nu ben ik nog in Eindhoven.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:19 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
is er nog geen internet is dat huis?
gewoon aan je huisgenoten vragenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Er is wel internet, maar ik weet niet of er ook draadloos internet is of dat ik aan een draadje moet. En als het draadloos is moet ik uitvinden hoe ik op het netwerk kan enzo. Maar nu ben ik nog in Eindhoven.
Johquote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:29 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
gewoon aan je huisgenoten vragen
Ben je bij met Persons Unknown?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:54 schreef Deceit het volgende:
ik verveel me
ik heb geen plannen op een zaterdagnacht..
ik ben maar glee aan het downloaden.. ik ga t volgen!
niet eens party hardy tonight?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:54 schreef Deceit het volgende:
ik verveel me
ik heb geen plannen op een zaterdagnacht..
ik ben maar glee aan het downloaden.. ik ga t volgen!
Double Uquote:
Xie ik daar grote vloei?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:59 schreef TheaterMaMa het volgende:
We hebben net 3kg shoarma weg gewerkt!
en Joran van der Sloot zit in mijn huiskamer
http://sphotos.ak.fbcdn.n(...)418491_3617730_n.jpg
tis een redelijk saaie wedstrijd tot nu toequote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:00 schreef mike_hunt het volgende:
Zit iemand ook voetbal te kijken? Spanjewel een half oog, ben net terug van sporten en zit al aan een
[ afbeelding ]
maar die kutvuvuzela's.
quote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:00 schreef mike_hunt het volgende:
Zit iemand ook voetbal te kijken? Spanjewel een half oog, ben net terug van sporten en zit al aan een
[ afbeelding ]
ja zeker, daarom eerst een glaasje prosecco, anders is dit niet aan te zien. Alhoewel er veel lekkers op het veld rondloopt.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
tis een redelijk saaie wedstrijd tot nu toe
jaaaa ofcourse, topic hier op t forum.. mocht je t al volgenquote:
mooie jongen!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Keeper Spanje
[ afbeelding ]
Iker Casillas.
nee Joran is niet mijn typequote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:02 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Xie ik daar grote vloei?![]()
Ja, net Joran. Is dit de lekkere versie?
Nee, nog niet gezien. Xag de leader al wel hier op tv destijds. Maar ben druk bezig. Heb back to back concerten en heb geen vrije tijd. o wacht, teveel In bed with Madonna gekeken.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:08 schreef Deceit het volgende:
[..]
jaaaa ofcourse, topic hier op t forum.. mocht je t al volgen
heb gelijk de dinsdag gedownload en gekeken..
hoe is Glee?
ja, wat ís jouw type eigenlijk?quote:
laat ze dan wel wat Paraguayanen platrijdenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:14 schreef mike_hunt het volgende:
Jezus, wat een saaie kutshit.
zal ik twitteren dat ik stiekem hoop een zwarte Suzuki... ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |