laat? tis pas 9 uur geweest. Heb met jan en alleman ge msn d. was weer erg leuk!!quote:
anders ben je hier nooit op dit tijdstipquote:Op zondag 4 juli 2010 03:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
laat? tis pas 9 uur geweest. Heb met jan en alleman ge msn d. was weer erg leuk!!zelfs Deceit... om te bewijzen dat ik wel besta.
you infidels.
tuurlijk wel! alleen niemand is er.quote:Op zondag 4 juli 2010 03:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
anders ben je hier nooit op dit tijdstip
o jij ook?quote:
ken je deze niet?quote:
ik ben er altijd wel in het weekend en nu elke dag zo'n beetje lang leve vakantiequote:
wanneer vlieg je?quote:zal wel aan tijdverschil liggen. Maar goed. nog een week dan ben ik in NL..
Ik weet het nog steeds niet dat je bestaatquote:Op zondag 4 juli 2010 03:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
laat? tis pas 9 uur geweest. Heb met jan en alleman ge msn d. was weer erg leuk!!zelfs Deceit... om te bewijzen dat ik wel besta.
you infidels.
deze wel? tis wel erg fout! Je kent ze misschien van Coco Jambo..quote:
ja weekenden ben ik euh,.....fucked up..quote:Op zondag 4 juli 2010 03:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik ben er altijd wel in het weekend en nu elke dag zo'n beetje lang leve vakantie![]()
[..]
wanneer vlieg je?
hoelaat kom je aan want dan is ook de WK finale nederland - duitslandquote:Op zondag 4 juli 2010 03:27 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja weekenden ben ik euh,.....fucked up..![]()
ik vlieg de 10e.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |