Zullen we dan maar Magiccen?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:03 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
niet?![]()
heb ik net 4 pakjes gekocht
Tarotkaarten moet je toch krijgen?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:49 schreef Ang3l het volgende:
En hier gekocht:
[ afbeelding ]
That was one scary place
dat had ik 1½ jaar lang gehad. Was geen pretje..quote:
Dat zijn buddha'squote:
Disney?quote:Op zondag 4 juli 2010 01:26 schreef Great.Expectations het volgende:
"In order to find a prince you gotta kiss some toads."
Ja ik heb een bril, en lenzen, en draag ze afwisselendquote:
nee ik heb mijn ogen gelaserdquote:Op zondag 4 juli 2010 00:47 schreef Great.Expectations het volgende:
Poll: Heb jij een bril?Ja, en ik draag hem eigenlijk ook altijd Ja, maar ik draag hem alleen als ik alleen ben Ja, maar ik draag hem nooit Nee, ik draag lenzen Nee, ik heb goede ogen
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
bakken? zo duur is het niet meer hoor en het is de beste investering die je ooit zou kunnen doen..quote:Op zondag 4 juli 2010 02:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
als ik bakken met geld had liet ik het ook doen.
600 piek per oog ofzo? vind ik echt te duur om zomaar gewoon te doenquote:Op zondag 4 juli 2010 02:26 schreef Deceit het volgende:
[..]
bakken? zo duur is het niet meer hoor en het is de beste investering die je ooit zou kunnen doen..
Aja.. had jaren lenzen.. maar mijn adertjes (van mijn oog) waren door het jaren dragen van lenzen in mijn hoornvlies gegroeid.. mocht dus geen lenzen meer dragen.. en een bril wilde ik absoluut niet.. om 24/7 te dragen dan.. dus heb maar meteen ogen gelaserd..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |