anders een toffe glitter?quote:Op zondag 4 juli 2010 11:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik ook, maar ik heb aaaaaltijd rood op mijn renen dus ik dacht probeer eens wat anders, wrong choice
ja maar, jij rooktquote:Op zondag 4 juli 2010 11:25 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en ik gebruik ook al-tijd een basecoat, maar mijn nagels zijn toch wel lichtelijk geel te noemen...
Ja, maar niet met links, en die hand is ook echt geel....quote:Op zondag 4 juli 2010 11:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar, jij rooktSinds ik niet meer rook is het bij mij ook nogal verbeterd
Oeh, gaaf!!!quote:Op zondag 4 juli 2010 11:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Woehoe ik krijg de nieuwe claire's moodpolish in mn swap (die peachy rode!)
daar zat ik ook al aan te denken maar ben bang dat ik het weer zat ben morgen en weer die stomme nagels moet doenquote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 11:46 schreef Puckzzz het volgende:
Faalfoto's
Allemaal decals. * Puckzzz loves decals
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en voor Melanie_the_Miss:
[ afbeelding ]
en twee lakjes, die blauwe van 2True lakt best fijn
[ afbeelding ]
En natuurlijk meteen een nieuwe mani:
[ afbeelding ]
Uut ons durrepquote:Op zondag 4 juli 2010 11:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Die decals!!!! Wat gaaaaafff!!! Waar heb je ze vandaan? me wants!!
Ohhhhhhh!!! *jaloers is*quote:Op zondag 4 juli 2010 11:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Uut ons durrep
ik heb een nagelsalon ontdekt
ja, blijkbaarquote:Op zondag 4 juli 2010 10:50 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Jij hebt mijn blauwe gestainede nagel-foto dus gemist
super mooi puckzzzquote:Op zondag 4 juli 2010 11:46 schreef Puckzzz het volgende:
Faalfoto's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op youtube staan veel filmpjes met uitleg.. ik deed het namelijk na het lezen van de uitleg op de verpakking verkeerd..quote:Op zondag 4 juli 2010 12:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Hoe werken die decals, zijn dat stickers?
* miss_dynastie = decal noob
been there done that, 1x knalgeel 1x blauwquote:Op zondag 4 juli 2010 11:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zodra je een keer ranzig-gele nagels overhoudt aan een lakje ga je dat vanzelf heel trouw doen, geloof me
oh flieftquote:Op zondag 4 juli 2010 11:46 schreef Puckzzz het volgende:
Faalfoto's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 juli 2010 11:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
of jouw nagels zijn minder poreus. Wel prettig iig
quote:Op zondag 4 juli 2010 12:43 schreef AmyGrace het volgende:
Hier altijd basecoat hoor! Heb heul geen zin in gele, blauwe of watvoorkleurdanook nagels![]()
@Delta, ik heb die gestainde nagelfoto ook gemist denk ik? Kun je em nog een x plaatsen? Ben wel benieuwd![]()
Orly Razzle
[ link | afbeelding ]
Check die shimmer![]()
[ link | afbeelding ]
No problemoquote:Op zondag 4 juli 2010 11:55 schreef Lindytje het volgende:
Of wacht, gingen we bij jou geen tuinmeet doen??
ZOMG wat mooiquote:Op zondag 4 juli 2010 11:46 schreef Puckzzz het volgende:
Faalfoto's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
PRACHTIG kleurtje!quote:Op zondag 4 juli 2010 12:43 schreef AmyGrace het volgende:
Hier altijd basecoat hoor! Heb heul geen zin in gele, blauwe of watvoorkleurdanook nagels![]()
@Delta, ik heb die gestainde nagelfoto ook gemist denk ik? Kun je em nog een x plaatsen? Ben wel benieuwd![]()
Orly Razzle
[ link | afbeelding ]
Check die shimmer![]()
[ link | afbeelding ]
Wat een briljante tuin is dat!! Ik reserveer een plekje in het bubbelbadquote:
Wauw, mooi kleurtje!!quote:Op zondag 4 juli 2010 12:43 schreef AmyGrace het volgende:
Orly Razzle
[ link | afbeelding ]
Check die shimmer![]()
[ link | afbeelding ]
Die is tofquote:Op zondag 4 juli 2010 13:15 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Nfu Oh #71. Een raar kleurtje, maar daarom heb ik 'm ook gekocht. Een groenig gele foil finish lak. Ik vind 'm tof!
Mooi zegquote:Op zondag 4 juli 2010 13:15 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Nfu Oh #71. Een raar kleurtje, maar daarom heb ik 'm ook gekocht. Een groenig gele foil finish lak. Ik vind 'm tof!
Hmmm nee, ik vind het niet zo'n mooi kleurtje.quote:Op zondag 4 juli 2010 13:15 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
hijs vetquote:Op zondag 4 juli 2010 13:15 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Hahahahaquote:Op zondag 4 juli 2010 13:50 schreef princess-a het volgende:
Oeps, ik kom even bekennen dat ik een asociale nagellak verslaafde ben! Moet vandaag 5 uren treinen dus ik dacht hoppa, dv8 in mn tas en snel in de trein lakken. Was binnen 2 minuutjes klaar (asociaal maar wel snel) toen gingen mensen tegen elkaar zeggen dat die lak zo stinkt. Omdat de trein even stilstond en de airco dus niet doorging. Ja oke, SORRY mensenairco is weer aan en de lucht is nu weg gelukkig
Mja, da's wel een klein btje asociaal jaquote:Op zondag 4 juli 2010 13:50 schreef princess-a het volgende:
Oeps, ik kom even bekennen dat ik een asociale nagellak verslaafde ben! Moet vandaag 5 uren treinen dus ik dacht hoppa, dv8 in mn tas en snel in de trein lakken. Was binnen 2 minuutjes klaar (asociaal maar wel snel) toen gingen mensen tegen elkaar zeggen dat die lak zo stinkt. Omdat de trein even stilstond en de airco dus niet doorging. Ja oke, SORRY mensenairco is weer aan en de lucht is nu weg gelukkig
Ik heb 'm ook. Hij is echtquote:Op zondag 4 juli 2010 13:15 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hou van rare twijfelkleurtjesquote:Op zondag 4 juli 2010 13:58 schreef AmyGrace het volgende:
Thanks all!
@SQ, t'is een btje een twijfelkleurtje. Hij is raar, maar heeft wel wat..ofzo![]()
@Sharana, jee zeg..je foto is zo groot dat ik em niet eens normaal kan bekijken
*proest*quote:Op zondag 4 juli 2010 14:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik hou van rare twijfelkleurtjesVooral op dagen dat ik mijn schoonouders zie
![]()
* Stormqueen bereidt zich alvast voor op veul opmerkingen vanmiddag
Ik ga 'm zoekenquote:Op zondag 4 juli 2010 12:43 schreef AmyGrace het volgende:
Tof!quote:Op zondag 4 juli 2010 13:15 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Is het ook, had het alleen niet door. Asociaal vind ik ook met mensen die een uur in de wind naar zweet stinken of die zoveel roken dat er rook uit hun porien komt, maar daar zegt niemand wat van hahaquote:Op zondag 4 juli 2010 14:00 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Mja, da's wel een klein btje asociaal ja
Oh, dat is wel duidelijk te zien jaquote:Op zondag 4 juli 2010 14:21 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik ga 'm zoeken
Heb trouwens geen last van je enorme foto
EDIT: Hij stond hier Show hier je nagels #166 maar ik heb pas mijn hele photobucket schoongemaakt![]()
EDIT2: Gevonden!
[ afbeelding ]
[..]
Tof!
Ja, dat vind ik ook asociaalquote:Op zondag 4 juli 2010 14:23 schreef princess-a het volgende:
[..]
Is het ook, had het alleen niet door. Asociaal vind ik ook met mensen die een uur in de wind naar zweet stinken of die zoveel roken dat er rook uit hun porien komt, maar daar zegt niemand wat van haha
SQ; leuk he, klieren
SORRY MENSEN!quote:Op zondag 4 juli 2010 13:53 schreef Stormqueen het volgende:
Sharana, mooi kleurtje, maar wil je alsjeblieft je foto verkleinen? Zelfs mijn relatief nieuwe snelle laptop gaat er van over de flos
mooi!!quote:Op zondag 4 juli 2010 14:42 schreef AmyGrace het volgende:
En met een beetje Konad:
[ link | afbeelding ]
Nee, was zo weg gelukkig!quote:Op zondag 4 juli 2010 14:41 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Oh, dat is wel duidelijk te zien jaZijn ze nu nog gestained?
Zo erg is die lucht toch niet? Sommige mensen moeten gewoon altijd zeiken in een trein.quote:Op zondag 4 juli 2010 13:50 schreef princess-a het volgende:
Ah oke, ja je hebt gelijk. Dan kan hij zeker ook niet tegen wc-spray en deo? Ik heb echt een hekel aan meiden in de sportschool die een halve bus per oksel gebruiken maar goed ik ga offtopic.quote:Op zondag 4 juli 2010 15:07 schreef Dzjonka het volgende:
Dat lakken in de trein: echt niet doen. Mijn vriend met astma kan echt niet tegen lakgeurtjes en remover (helaas) Het slaat echt op zijn longen en hij wordt benauwd. Kna dus niet in de woonkamer nast hem op de bank lakken.
Gelukkig gaat ie normaal gesproken vroeger naar bed dan ik, dus lak ik dan
Mooi zegquote:Op zondag 4 juli 2010 14:55 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Nee, was zo weg gelukkig!
Franken: Absinthe!
[ afbeelding ]
Mwah, als het rustig is moet het kunnen, als er niemand naast of tegenover je zit.quote:Op zondag 4 juli 2010 15:07 schreef Dzjonka het volgende:
Dat lakken in de trein: echt niet doen. Mijn vriend met astma kan echt niet tegen lakgeurtjes en remover (helaas) Het slaat echt op zijn longen en hij wordt benauwd. Kna dus niet in de woonkamer nast hem op de bank lakken.
Gelukkig gaat ie normaal gesproken vroeger naar bed dan ik, dus lak ik dan of als ik overdag vrij ben ivm diensten
Mooi gedaan!quote:Op zondag 4 juli 2010 14:42 schreef AmyGrace het volgende:
En met een beetje Konad:
[ link | afbeelding ]
lovelyquote:Op zondag 4 juli 2010 14:42 schreef AmyGrace het volgende:
En met een beetje Konad:
[ link | afbeelding ]
Ziet er zo wel tof uit!quote:Op zondag 4 juli 2010 14:55 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Nee, was zo weg gelukkig!
Franken: Absinthe!
[ afbeelding ]
Heel tof!quote:Op zondag 4 juli 2010 14:42 schreef AmyGrace het volgende:
En met een beetje Konad:
[ link | afbeelding ]
Oh MOOIquote:Op zondag 4 juli 2010 14:42 schreef AmyGrace het volgende:
En met een beetje Konad:
[ link | afbeelding ]
Jeej!!quote:Op zondag 4 juli 2010 11:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Woehoe ik krijg de nieuwe claire's moodpolish in mn swap (die peachy rode!)
Gave mani zo!! Ben verder niet zo van de decals, omdat je meestal W the Pooh ziet of Hello Kitty en dat vind ik maar kinderachtig, maar dit is leuk!!quote:Op zondag 4 juli 2010 11:46 schreef Puckzzz het volgende:
Faalfoto's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet mijn kleur, maar de shimmer is mooi!!quote:Op zondag 4 juli 2010 12:43 schreef AmyGrace het volgende:
Orly Razzle
[ link | afbeelding ]
Check die shimmer![]()
[ link | afbeelding ]
Apart kleurtje, maar eigenlijk best leukquote:Op zondag 4 juli 2010 13:15 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Nicequote:Op zondag 4 juli 2010 14:42 schreef AmyGrace het volgende:
En met een beetje Konad:
[ link | afbeelding ]
Leuke franken, hij oogt alleen wel vrij chunky, klopt dat?quote:
Staat leuk bij je flipfloppersquote:Op zondag 4 juli 2010 18:05 schreef Misstique het volgende:
En OPI Louvre me Louvre Me Not op mn teentjes.
[ afbeelding ]
Leuk kleurtje welquote:Op zondag 4 juli 2010 18:05 schreef Misstique het volgende:
[ afbeelding ]
57 Dollar.. staat gewoon in de FAQ, die we niet voor niks hebbenquote:Op zondag 4 juli 2010 19:10 schreef -ladybird- het volgende:
Weten jullie wat de verzendkosten bij TD zijn als je meer dan 9 lakjes besteld?
Staat je leuk, maar vooral ook mooie nagels!quote:Op zondag 4 juli 2010 18:01 schreef Misstique het volgende:
OPI Wing It vandaag getest:
[ afbeelding ].
Staat ook in FAQquote:Op zondag 4 juli 2010 19:24 schreef Mirjam het volgende:
kun je beter 2 aparte bestellingen van 9 doen, ben je alsnog goedkoper uit dan in 1 x bijv. 18
Komt door de mucho glitters iddquote:Op zondag 4 juli 2010 18:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Leuke franken, hij oogt alleen wel vrij chunky, klopt dat?
Dat wordt nog wel eens wat met jouquote:Op zondag 4 juli 2010 20:00 schreef Debsterr het volgende:
Net gelakt met OPI Here Today Aragon Tomorrow, wel erg donker haha!
Oh en had ik hier al verteld dat m'n gare oude auto dinsdag/woensdag vervangen wordt? Eindelijk een grote mensen auto
!!!
Mooie teennagels heb je. Sowieso mooie nette verzorgde voetjes!quote:Op zondag 4 juli 2010 18:05 schreef Misstique het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 juli 2010 20:00 schreef Debsterr het volgende:
Net gelakt met OPI Here Today Aragon Tomorrow, wel erg donker haha!
Oh en had ik hier al verteld dat m'n gare oude auto dinsdag/woensdag vervangen wordt? Eindelijk een grote mensen auto
!!!
Zal ik morgen ff maken, nu geen zin meer en goed licht nodig anders lijkt 'ie zwartquote:Op zondag 4 juli 2010 20:10 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
voor grote-mensen-auto's! En fotooo van je nagels
Pwettyquote:Op zondag 4 juli 2010 20:48 schreef PaarsBeestje het volgende:
Wat is OPI DS Extravagance een prachtige kleur
[ afbeelding ]
Niet mijn foto.. wel dezelfde kleur.. krijg 'm zelf niet zo goed op de foto..
Zeker een mooie kleur zeg!quote:Op zondag 4 juli 2010 20:48 schreef PaarsBeestje het volgende:
Wat is OPI DS Extravagance een prachtige kleur
[ afbeelding ]
Niet mijn foto.. wel dezelfde kleur.. krijg 'm zelf niet zo goed op de foto..
Even gekeken. Sylvester is een erg grote babyquote:Op zondag 4 juli 2010 21:03 schreef Joysa het volgende:
Voor de nieuwsgierigen onder ons, er staan in OUD in het geboorte/zwangerschaps topic foto's van de kleine van Guess
Die slippers van Gisele heb ik ookquote:Op zondag 4 juli 2010 18:05 schreef Misstique het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ook toevallig als zijn mijn voeten er nu iets te dik voorquote:Op zondag 4 juli 2010 21:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Die slippers van Gisele heb ik ookmooi lakje ook
quote:Op zondag 4 juli 2010 20:10 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Mooie teennagels heb je. Sowieso mooie nette verzorgde voetjes!
Ik doe 2, 3 lagen lak en dan een topcoatje. Je voelt en ziet het dan wel een beetje maarjaquote:Op zondag 4 juli 2010 12:55 schreef AmyGrace het volgende:
@Linnie20v, bijzonder kleurtje is dat! Ik heb wel meerdere keren gelezen dat je de glitters blijft voelen, is dat zonder te veel lagen topcoat op te lossen?
mooiquote:Op zondag 4 juli 2010 22:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
What's with the cattitude?
[ afbeelding ]
Een VW Golf uit 91, nu een Ford Focus uit 03quote:Op zondag 4 juli 2010 23:14 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Ik doe 2, 3 lagen lak en dan een topcoatje. Je voelt en ziet het dan wel een beetje maarjaWaarschijnlijk ben ik de enige!!
Heb net even bij Nubar Violet Sparkle 2 laagjes Diamont gelakt en het ziet er beter uit, alleen voel je nog altijd de glitters en ik zie het nog een klein beetje als ik de vingers beweeg.
@ Verkleurde nagels,
Ik gebruik ALTIJD een basecoat of ridgefiller en ja ook ik ben gezegend met gelige nagels...
Het nieuwste stukkie is gelukkig normaal van kleur dus gewoon uitgroeienmaja ik loop toch zelden zonder lak rond..
@ Debsterr, wat had je? en wat krijg je nu voor auto?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |