had ik ook metexact deeflde kleur, ik had opi basecoat en daarna catch me in yur net. Gelukkig had ik hem maar 1 dag op en is het nu weer wegquote:Op zondag 4 juli 2010 00:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
whooooooooaaaah! M`n nagels zijn helemaal blauw verkleurdZie er uit of ik een hartkwaal heb
Na 3 dagen OPI catch me in your net, mét basecoat
en anders even met zo'n polijstvijl er overheen, werkt ook prima.quote:Op zondag 4 juli 2010 00:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Geez dit is geen porum zo zeg
Straks maar ff douchen en ze naakt laten, misschien trekt het nog weg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vraag me af hoeveel mensen er hier serieus base coaten.quote:Op zondag 4 juli 2010 00:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Klote is dat hè! Bij mij is het voornamelijk CG die niet drogen wil, de rest gaat nog best redelijk.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:07 schreef Dzjonka het volgende:
Het is geen dag om nagles te lakken. Ik weet niet, maar niks droogt fatsoenlijk. Eeerste lakje vernuekt, na een uur of twee kon ik er nog dikke putten in duwen, nummero twee bubbelde als een gek en droogde ondanks insta-dry drops van Sally Hansen (nite echt een superproduct anyway) ook niet![]()
Eigenlijk weet ik dat ik het niet opnieuw moet gaan doen vandaag, maar misschien maar iets kiezen wat wel snel genoeg droogt.....
Oh, dan ben ik blij dat ik Zoya Charla heb genomen, daar hoor ik niemand over.quote:Op zondag 4 juli 2010 00:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
whooooooooaaaah! M`n nagels zijn helemaal blauw verkleurdZie er uit of ik een hartkwaal heb
Na 3 dagen OPI catch me in your net, mét basecoat
quote:Op zondag 4 juli 2010 00:38 schreef Kleintje19 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonde!!
Eerst deed ik het af en toe, maar sinds dat ik 1x verkleuring op 1 nagel heb gehad, neem ik mooi geen risico meer en dus altijd BC en ook TC trouwensquote:Op zondag 4 juli 2010 05:22 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Vraag me af hoeveel mensen er hier serieus base coaten.Ik niet. Nooit.
Jij hebt trouwens wel netjes gebasecoat.![]()
Een 'troost' Zoya Charla heeft precies hetzelfde. Ik zat me nog af te vragen of OPI beter zou zijn, maar niet dus. Ook hierin zijn de kleuren dupes.quote:Op zondag 4 juli 2010 00:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Jij hebt mijn blauwe gestainede nagel-foto dus gemistquote:Op zondag 4 juli 2010 06:54 schreef mirannie het volgende:
Oh, dan ben ik blij dat ik Zoya Charla heb genomen, daar hoor ik niemand over.
quote:Op zondag 4 juli 2010 00:46 schreef Misstique het volgende:
Ik lees net over de verkleuring bij Catch me in your net, ik ga het er nu vanaf halen, ben benieuwd na een week..
Altijd! Mijn nagels verkleuren echt heel snel zonder. En dat is zo ranzig. In tegenstelling tot sommigen hier, moet ik lakloos naar mijn werk en dan is het helemaal ranzig. Enkel swatches die ik er binnen een uur weer afhaal gaan zonder basecoat. Een kleurtje voor een avondje altijd met, nadat ik een keer echt donkergele uitgroei heb gehad. Ik heb van gewoon snel gelige nagels na afloop en wil ze niet wegvijlen keer op keer.quote:Op zondag 4 juli 2010 05:22 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
of jouw nagels zijn minder poreus. Wel prettig iigquote:Op zondag 4 juli 2010 11:11 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik had/heb nergens last van, geen verkleuring of blauwe nagels. En dat na een week. Ligt mss aan de kwaliteit van de basecoat dan?
zodra je een keer ranzig-gele nagels overhoudt aan een lakje ga je dat vanzelf heel trouw doen, geloof mequote:Op zondag 4 juli 2010 05:22 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
klassiek rood of een vampy paarsrood blijf ik het allermooist vinden op teentjesquote:Op zondag 4 juli 2010 11:18 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik gebruik altijd basecoat, ben als de dood voor verkleuring, maar catch me in your net ging er toch aardig doorheen, gelukkig trok het snel weg
Wat zal ik op mijn tenen lakken? Iets wat ik langer leuk vind want hou er niet van mijn tenen zo vaak te doenIk heb nt QT eraf gehaald want ik vond het niet staan
ik ook, maar ik heb aaaaaltijd rood op mijn renen dus ik dacht probeer eens wat anders, wrong choicequote:Op zondag 4 juli 2010 11:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
klassiek rood of een vampy paarsrood blijf ik het allermooist vinden op teentjes
anders een toffe glitter?quote:Op zondag 4 juli 2010 11:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik ook, maar ik heb aaaaaltijd rood op mijn renen dus ik dacht probeer eens wat anders, wrong choice
ja maar, jij rooktquote:Op zondag 4 juli 2010 11:25 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en ik gebruik ook al-tijd een basecoat, maar mijn nagels zijn toch wel lichtelijk geel te noemen...
Ja, maar niet met links, en die hand is ook echt geel....quote:Op zondag 4 juli 2010 11:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar, jij rooktSinds ik niet meer rook is het bij mij ook nogal verbeterd
Oeh, gaaf!!!quote:Op zondag 4 juli 2010 11:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Woehoe ik krijg de nieuwe claire's moodpolish in mn swap (die peachy rode!)
daar zat ik ook al aan te denken maar ben bang dat ik het weer zat ben morgen en weer die stomme nagels moet doenquote:
quote:Op zondag 4 juli 2010 11:46 schreef Puckzzz het volgende:
Faalfoto's
Allemaal decals. * Puckzzz loves decals
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en voor Melanie_the_Miss:
[ afbeelding ]
en twee lakjes, die blauwe van 2True lakt best fijn
[ afbeelding ]
En natuurlijk meteen een nieuwe mani:
[ afbeelding ]
Uut ons durrepquote:Op zondag 4 juli 2010 11:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Die decals!!!! Wat gaaaaafff!!! Waar heb je ze vandaan? me wants!!
Ohhhhhhh!!! *jaloers is*quote:Op zondag 4 juli 2010 11:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Uut ons durrep
ik heb een nagelsalon ontdekt
ja, blijkbaarquote:Op zondag 4 juli 2010 10:50 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Jij hebt mijn blauwe gestainede nagel-foto dus gemist
super mooi puckzzzquote:Op zondag 4 juli 2010 11:46 schreef Puckzzz het volgende:
Faalfoto's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op youtube staan veel filmpjes met uitleg.. ik deed het namelijk na het lezen van de uitleg op de verpakking verkeerd..quote:Op zondag 4 juli 2010 12:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Hoe werken die decals, zijn dat stickers?
* miss_dynastie = decal noob
been there done that, 1x knalgeel 1x blauwquote:Op zondag 4 juli 2010 11:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zodra je een keer ranzig-gele nagels overhoudt aan een lakje ga je dat vanzelf heel trouw doen, geloof me
oh flieftquote:Op zondag 4 juli 2010 11:46 schreef Puckzzz het volgende:
Faalfoto's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]