Ik heb hem ook rond die tijd besteld, en ik heb ook nog altijd niks. En het erge is, ik heb afgelopen week opnieuw besteld, en straks heb ik weer allemaal nieuwe lakjes, maar nog altijd geen SV, want dat is al 2x eerder misgegaan. Ernstigquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:23 schreef milka82 het volgende:![]()
![]()
Ik ga TD mailen, nog steeds niets en twee weken terug verzonden... Hoe ligt verdikkie bij de douane denk ik! Lullige van dit alles vind ik nog dat Miss Moana en Vamperotica met mij hebben besteld en dus ook nog niets hebben.
Bestel je je SV bij Bubsel, weet je zeker dat hij aankomtquote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:50 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb hem ook rond die tijd besteld, en ik heb ook nog altijd niks. En het erge is, ik heb afgelopen week opnieuw besteld, en straks heb ik weer allemaal nieuwe lakjes, maar nog altijd geen SV, want dat is al 2x eerder misgegaan. Ernstig
Ja, maar daar ben ik op de moodies aan het wachtenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:51 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Bestel je je SV bij Bubsel, weet je zeker dat hij aankomt
Sorry, ik had ze helemaal gemist!! Maar ik vind ze wel leuk!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:11 schreef mirannie het volgende:
Vind niemand mijn lakkies leuk vandaag
@ Debsterr
Vind je glitters erg leuk!!! Shrek kleurtje kan ik maar niet aan wennen, hahaha
Dit dusquote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Sorry, ik had ze helemaal gemist!! Maar ik vind ze wel leuk!
Ja dat staat er al heel langquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:43 schreef -ladybird- het volgende:
Hadden jullie dit al gezien op TD:
OPI products liquidation.
We are liquidating our entire OPI inventory. While supplies last.
MAAH, die krijg je er de komende 3 weken neit afquote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:07 schreef princess-a het volgende:
Even in één keer want ik ben doodmoe, mooie nageltjes allemaal![]()
Die LE's doen me niets gelukkig, dat scheelt weer Kruidvat jacht.
Hebben jullie ideetjes voor een lak die wel van nu tot aan Woensdag mee kan? Ik ga naar Antwerpen meten lakken wordt NIET gewaardeerd haha
haha maakt toch niets uit johquote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:52 schreef -ladybird- het volgende:oops sorry
Ik kijk altijd bij CG en nu zag ik dit ineens staan bij OPI omdat ik daar nooit kijk, dus het eerste wat ik dacht was: dat moet ik hier melden!!!
Daar dacht ik inderdaad ook al aan en dan constant onder zn neus drukken als we op het terras zitten zo van KIJK! Glittursquote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
MAAH, die krijg je er de komende 3 weken neit af
misschien koopt hij dan wel van ellende een nieuw lakje voor jequote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:31 schreef princess-a het volgende:
[..]
Daar dacht ik inderdaad ook al aan en dan constant onder zn neus drukken als we op het terras zitten zo van KIJK! Glittursen dan hij
Dat weet ik nu al haha
Zeer tof!!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:29 schreef DeltaCephei het volgende:
Eerste franken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij heet Arsenicum![]()
Shrekkiesquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:56 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2 laagjes van die groene Essence LE (gestreepte dop, meteen weggegooid want enorme staining!) + 2 laagjes Emerald Sparkle van Models Own. Shinies.
[ afbeelding ]
Who the Shrek are You?3 laagjes.
[..]
Mooooooi!!!
Blauwquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:01 schreef mirannie het volgende:
Orly Cashmere Cardigan
[ afbeelding ]
Orly Cashmere Cardigan + OPI ds Sapphire
[ afbeelding ]
Sapphire is vrij sheer, dus maar even iets eronder gedaan. Hij heeft ook nog een lichte duochrome naar roze, maar dat kreeg ik niet goed op de foto.
Dit is trouwens voor de clean up. Snel de tuin in gerend voor de zon weer weg ging. Die komt en gaat nogal eens vandaag.
12,50 inklaring en 19% btwquote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:54 schreef milka82 het volgende:
Stel nu, dattie bijde douane ligt, op welke kosten kan ik dan rekenen? Gatver, ik vind dit wel kak hoor! Nu mijn nagels aaan het lakken met OPI Ink, morgen naar Anouk in het westerpark en ik vond dit wel een Rock mama kleurtje!
Heb je geen CG holo ofzo? of een suede? die drogen snel..quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:07 schreef Dzjonka het volgende:
Het is geen dag om nagles te lakken. Ik weet niet, maar niks droogt fatsoenlijk. Eeerste lakje vernuekt, na een uur of twee kon ik er nog dikke putten in duwen, nummero twee bubbelde als een gek en droogde ondanks insta-dry drops van Sally Hansen (nite echt een superproduct anyway) ook niet![]()
Eigenlijk weet ik dat ik het niet opnieuw moet gaan doen vandaag, maar misschien maar iets kiezen wat wel snel genoeg droogt.....
Die van mij zijn de 23e verzonden en ook nog steeds niet binnenquote:
dat heb ik al van meer mensen gehoord met die lakquote:Op zondag 4 juli 2010 00:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
whooooooooaaaah! M`n nagels zijn helemaal blauw verkleurdZie er uit of ik een hartkwaal heb
Na 3 dagen OPI catch me in your net, mét basecoat
had ik ook metexact deeflde kleur, ik had opi basecoat en daarna catch me in yur net. Gelukkig had ik hem maar 1 dag op en is het nu weer wegquote:Op zondag 4 juli 2010 00:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
whooooooooaaaah! M`n nagels zijn helemaal blauw verkleurdZie er uit of ik een hartkwaal heb
en anders even met zo'n polijstvijl er overheen, werkt ook prima.quote:Op zondag 4 juli 2010 00:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Geez dit is geen porum zo zeg
Straks maar ff douchen en ze naakt laten, misschien trekt het nog weg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vraag me af hoeveel mensen er hier serieus base coaten.quote:Op zondag 4 juli 2010 00:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Klote is dat hè! Bij mij is het voornamelijk CG die niet drogen wil, de rest gaat nog best redelijk.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:07 schreef Dzjonka het volgende:
Het is geen dag om nagles te lakken. Ik weet niet, maar niks droogt fatsoenlijk. Eeerste lakje vernuekt, na een uur of twee kon ik er nog dikke putten in duwen, nummero twee bubbelde als een gek en droogde ondanks insta-dry drops van Sally Hansen (nite echt een superproduct anyway) ook niet![]()
Eigenlijk weet ik dat ik het niet opnieuw moet gaan doen vandaag, maar misschien maar iets kiezen wat wel snel genoeg droogt.....
Oh, dan ben ik blij dat ik Zoya Charla heb genomen, daar hoor ik niemand over.quote:Op zondag 4 juli 2010 00:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
quote:Op zondag 4 juli 2010 00:38 schreef Kleintje19 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonde!!
Eerst deed ik het af en toe, maar sinds dat ik 1x verkleuring op 1 nagel heb gehad, neem ik mooi geen risico meer en dus altijd BC en ook TC trouwensquote:Op zondag 4 juli 2010 05:22 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
Vraag me af hoeveel mensen er hier serieus base coaten.Ik niet. Nooit.
Jij hebt trouwens wel netjes gebasecoat.![]()
Een 'troost' Zoya Charla heeft precies hetzelfde. Ik zat me nog af te vragen of OPI beter zou zijn, maar niet dus. Ook hierin zijn de kleuren dupes.quote:Op zondag 4 juli 2010 00:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Jij hebt mijn blauwe gestainede nagel-foto dus gemistquote:Op zondag 4 juli 2010 06:54 schreef mirannie het volgende:
Oh, dan ben ik blij dat ik Zoya Charla heb genomen, daar hoor ik niemand over.
quote:Op zondag 4 juli 2010 00:46 schreef Misstique het volgende:
Ik lees net over de verkleuring bij Catch me in your net, ik ga het er nu vanaf halen, ben benieuwd na een week..
Altijd! Mijn nagels verkleuren echt heel snel zonder. En dat is zo ranzig. In tegenstelling tot sommigen hier, moet ik lakloos naar mijn werk en dan is het helemaal ranzig. Enkel swatches die ik er binnen een uur weer afhaal gaan zonder basecoat. Een kleurtje voor een avondje altijd met, nadat ik een keer echt donkergele uitgroei heb gehad. Ik heb van gewoon snel gelige nagels na afloop en wil ze niet wegvijlen keer op keer.quote:Op zondag 4 juli 2010 05:22 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
of jouw nagels zijn minder poreus. Wel prettig iigquote:Op zondag 4 juli 2010 11:11 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik had/heb nergens last van, geen verkleuring of blauwe nagels. En dat na een week. Ligt mss aan de kwaliteit van de basecoat dan?
zodra je een keer ranzig-gele nagels overhoudt aan een lakje ga je dat vanzelf heel trouw doen, geloof mequote:Op zondag 4 juli 2010 05:22 schreef Imperfect-Angel het volgende:
[..]
klassiek rood of een vampy paarsrood blijf ik het allermooist vinden op teentjesquote:Op zondag 4 juli 2010 11:18 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik gebruik altijd basecoat, ben als de dood voor verkleuring, maar catch me in your net ging er toch aardig doorheen, gelukkig trok het snel weg
Wat zal ik op mijn tenen lakken? Iets wat ik langer leuk vind want hou er niet van mijn tenen zo vaak te doenIk heb nt QT eraf gehaald want ik vond het niet staan
ik ook, maar ik heb aaaaaltijd rood op mijn renen dus ik dacht probeer eens wat anders, wrong choicequote:Op zondag 4 juli 2010 11:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
klassiek rood of een vampy paarsrood blijf ik het allermooist vinden op teentjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |