ZOMG wat mooiquote:Op zondag 4 juli 2010 11:46 schreef Puckzzz het volgende:
Faalfoto's
Allemaal decals. * Puckzzz loves decals
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en voor Melanie_the_Miss:
[ afbeelding ]
en twee lakjes, die blauwe van 2True lakt best fijn
[ afbeelding ]
En natuurlijk meteen een nieuwe mani:
[ afbeelding ]
PRACHTIG kleurtje!quote:Op zondag 4 juli 2010 12:43 schreef AmyGrace het volgende:
Hier altijd basecoat hoor! Heb heul geen zin in gele, blauwe of watvoorkleurdanook nagels![]()
@Delta, ik heb die gestainde nagelfoto ook gemist denk ik? Kun je em nog een x plaatsen? Ben wel benieuwd![]()
Orly Razzle
[ link | afbeelding ]
Check die shimmer![]()
[ link | afbeelding ]
Wat een briljante tuin is dat!! Ik reserveer een plekje in het bubbelbadquote:
Wauw, mooi kleurtje!!quote:Op zondag 4 juli 2010 12:43 schreef AmyGrace het volgende:
Hier altijd basecoat hoor! Heb heul geen zin in gele, blauwe of watvoorkleurdanook nagels![]()
@Delta, ik heb die gestainde nagelfoto ook gemist denk ik? Kun je em nog een x plaatsen? Ben wel benieuwd![]()
Orly Razzle
[ link | afbeelding ]
Check die shimmer![]()
[ link | afbeelding ]
Die is tofquote:Op zondag 4 juli 2010 13:15 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Nfu Oh #71. Een raar kleurtje, maar daarom heb ik 'm ook gekocht. Een groenig gele foil finish lak. Ik vind 'm tof!
Mooi zegquote:Op zondag 4 juli 2010 13:15 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Nfu Oh #71. Een raar kleurtje, maar daarom heb ik 'm ook gekocht. Een groenig gele foil finish lak. Ik vind 'm tof!
Hmmm nee, ik vind het niet zo'n mooi kleurtje.quote:Op zondag 4 juli 2010 13:15 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
hijs vetquote:Op zondag 4 juli 2010 13:15 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Hahahahaquote:Op zondag 4 juli 2010 13:50 schreef princess-a het volgende:
Oeps, ik kom even bekennen dat ik een asociale nagellak verslaafde ben! Moet vandaag 5 uren treinen dus ik dacht hoppa, dv8 in mn tas en snel in de trein lakken. Was binnen 2 minuutjes klaar (asociaal maar wel snel) toen gingen mensen tegen elkaar zeggen dat die lak zo stinkt. Omdat de trein even stilstond en de airco dus niet doorging. Ja oke, SORRY mensenairco is weer aan en de lucht is nu weg gelukkig
Mja, da's wel een klein btje asociaal jaquote:Op zondag 4 juli 2010 13:50 schreef princess-a het volgende:
Oeps, ik kom even bekennen dat ik een asociale nagellak verslaafde ben! Moet vandaag 5 uren treinen dus ik dacht hoppa, dv8 in mn tas en snel in de trein lakken. Was binnen 2 minuutjes klaar (asociaal maar wel snel) toen gingen mensen tegen elkaar zeggen dat die lak zo stinkt. Omdat de trein even stilstond en de airco dus niet doorging. Ja oke, SORRY mensenairco is weer aan en de lucht is nu weg gelukkig
Ik heb 'm ook. Hij is echtquote:Op zondag 4 juli 2010 13:15 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hou van rare twijfelkleurtjesquote:Op zondag 4 juli 2010 13:58 schreef AmyGrace het volgende:
Thanks all!
@SQ, t'is een btje een twijfelkleurtje. Hij is raar, maar heeft wel wat..ofzo![]()
@Sharana, jee zeg..je foto is zo groot dat ik em niet eens normaal kan bekijken
*proest*quote:Op zondag 4 juli 2010 14:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik hou van rare twijfelkleurtjesVooral op dagen dat ik mijn schoonouders zie
![]()
* Stormqueen bereidt zich alvast voor op veul opmerkingen vanmiddag
Ik ga 'm zoekenquote:Op zondag 4 juli 2010 12:43 schreef AmyGrace het volgende:
Tof!quote:Op zondag 4 juli 2010 13:15 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Is het ook, had het alleen niet door. Asociaal vind ik ook met mensen die een uur in de wind naar zweet stinken of die zoveel roken dat er rook uit hun porien komt, maar daar zegt niemand wat van hahaquote:Op zondag 4 juli 2010 14:00 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Mja, da's wel een klein btje asociaal ja
Oh, dat is wel duidelijk te zien jaquote:Op zondag 4 juli 2010 14:21 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik ga 'm zoeken
Heb trouwens geen last van je enorme foto
EDIT: Hij stond hier Show hier je nagels #166 maar ik heb pas mijn hele photobucket schoongemaakt![]()
EDIT2: Gevonden!
[ afbeelding ]
[..]
Tof!
Ja, dat vind ik ook asociaalquote:Op zondag 4 juli 2010 14:23 schreef princess-a het volgende:
[..]
Is het ook, had het alleen niet door. Asociaal vind ik ook met mensen die een uur in de wind naar zweet stinken of die zoveel roken dat er rook uit hun porien komt, maar daar zegt niemand wat van haha
SQ; leuk he, klieren
SORRY MENSEN!quote:Op zondag 4 juli 2010 13:53 schreef Stormqueen het volgende:
Sharana, mooi kleurtje, maar wil je alsjeblieft je foto verkleinen? Zelfs mijn relatief nieuwe snelle laptop gaat er van over de flos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |