quote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:30 schreef gomi het volgende:
[..]
zo vrieg? ben ik niet van je gewend
trusten man
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:35 schreef Koen66 het volgende:
Iemand nog wel eens iets van Marlalala gehoord
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:35 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga ook slapen. Ben best moe![]()
Weltrusten schatties
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:35 schreef charmed_angel het volgende:
Weltrusten schatties
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:35 schreef charmed_angel het volgende:
Weltrusten schatties
trusten CA en succes morgen met spanjequote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:35 schreef charmed_angel het volgende:
Weltrusten schatties
Lijkt ze me idd wel een typje voorquote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
die is vette strandfeesten aan het houden natuurlijk
Truste dan maar mop, hoop dat het gaat met de hittequote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:35 schreef charmed_angel het volgende:
Weltrusten schatties
Bijnaquote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:40 schreef Koen66 het volgende:
Hmmm verder iedereen weg dus....
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
jij roept een random getal... ik dacht, ik doe wel ff mee
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
![]()
Ik bedoelde met '4' 4 posts van ondergetekende achter elkaar
Nee, die schijnt dood te zijnquote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
OMG...
Andre Hazes is nog niet langsgekomen?
Da's de kunst hequote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
zo simpel, zo makkelijk... maar toch moest ik lachen
Trustequote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:49 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb me helemaal suf gemod in WK, maar evengoed een leuke avond
Ik ga mijn mandje in. Slaap lekker allemaal![]()
Heeeeee Symphhhhquote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:49 schreef Symphonic het volgende:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:49 schreef Symphonic het volgende:
Dacht ff dat je van Kally ging dromenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:53 schreef D. het volgende:
Ik ga er ook bij liggen
Nog ff 'lezen' en dan een natte droom (van het zweet)
tot morgen
Ik ben de deur nog niet uitgelopenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:55 schreef iBenny het volgende:
dacht ik vroeg te gaan slapen.. ga ik alsnog als laatste![]()
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:57 schreef Koen66 het volgende:
Zit nog voor de tv en glas triple sec is nog niet leeg
Had zoiets van 'als iedereen hier gaat ga ik ook wat anders doen;'quote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ook niet... maar je ging wel slapen toch?
tenminste, daar ging ik vanuit in je post
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Had zoiets van 'als iedereen hier gaat ga ik ook wat anders doen;'
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
oooohw...
Ik ga binnen een paar minuten
zal geen uren meer duren......quote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
dacht dat je bedoelde dat je ook maar naar bed ging dan
Ga het straks maar proberen inderdaad, jij welterustenquote:
Dit zag ik nog net tussen de deur door gebeuren voordat ie dichtvielquote:
Oeps, ik vermoedde al dat ik een verkeerd nummer gekozen hadquote:Op zaterdag 3 juli 2010 01:05 schreef charmed_angel het volgende:
Godverdomme!!! Wie belt mij om 5 over 1
lag bijna te slapen!!! Ik naaf beneden... Opgehangen
Ik volg jequote:
Goedemorgenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 08:44 schreef Kally het volgende:
Goedemorgen, geen strand vandaag dus het wordt zwembad, dat willen ze graag
quote:
Owwww doe je wel rustig aan dan...want als je buiten komt kan je alsnog de man met de hamer tegenkomen...doe maar een beetje recreatie fietsenquote:
quote:
rennen? moet je ook niet doen gek met deze warmtequote:Op zaterdag 3 juli 2010 09:13 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, contact
Werd al moe van het rondrennen
Moeten jullie zeggen, jullie rennen voor me uitquote:Op zaterdag 3 juli 2010 09:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
rennen? moet je ook niet doen gek met deze warmte
nee joh ik lig languitquote:Op zaterdag 3 juli 2010 09:15 schreef D. het volgende:
[..]
Moeten jullie zeggen, jullie rennen voor me uit
Ik was niet aan het rennen hoorquote:Op zaterdag 3 juli 2010 09:15 schreef D. het volgende:
[..]
Moeten jullie zeggen, jullie rennen voor me uit
Welke warmte?quote:
Het is hier nou niet echt warmquote:
Alles stond open dus geen last vanquote:Op zaterdag 3 juli 2010 09:22 schreef D. het volgende:
[..]
Het is hier vannacht niet onder de 30 graden gekomen binnen
Openslaande deurenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 09:24 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen
vandaag drukke dag, huiskamer spullen gaan naar shurgard vandaagen dan de schuur leeghalen!
Woensdag komen mijn kunststof kozijnen met openslaande deuren
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 09:25 schreef D. het volgende:
[..]
Openslaande deuren
Da's een prettige eigenschap van deuren
Ik ga in het zwembad liggenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 09:24 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen
vandaag drukke dag, huiskamer spullen gaan naar shurgard vandaagen dan de schuur leeghalen!
Woensdag komen mijn kunststof kozijnen met openslaande deuren
quote:
Donderdag was ik ook al van de partij, dat ging goed. En ik heb nu al eenliter water naar binnen, dat zal wel nodig zijnquote:Op zaterdag 3 juli 2010 09:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
Owwww doe je wel rustig aan dan...want als je buiten komt kan je alsnog de man met de hamer tegenkomen...doe maar een beetje recreatie fietsen
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 09:26 schreef charmed_angel het volgende:
Ga ff douchen voor de eerste keer vandaag
Jij straks ook weerquote:Op zaterdag 3 juli 2010 09:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja loop dr maar mee te pimpen dat jij wel kan douchen
Hoezo kan je niet douchen? Verbouwing ook?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 09:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja loop dr maar mee te pimpen dat jij wel kan douchen
Nha...vooruit....maar dat ik niet gebeld wordt dat dr een pinguin onwel is geworden hoorquote:Op zaterdag 3 juli 2010 09:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Donderdag was ik ook al van de partij, dat ging goed. En ik heb nu al eenliter water naar binnen, dat zal wel nodig zijn
Geen warm water....en koud douchen blijkt toch wel heel koud te zijnquote:Op zaterdag 3 juli 2010 09:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoezo kan je niet douchen? Verbouwing ook?
Bij de sportschool kun je douchenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 09:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
Geen warm water....en koud douchen blijkt toch wel heel koud te zijn
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 09:31 schreef Kally het volgende:
Jongste eet mijn frambozen op![]()
En zijn wangen zijn er rood van
Ik heb net van de week mn abbo opgezegdquote:
Hoe kan dat dan??quote:Op zaterdag 3 juli 2010 09:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
Geen warm water....en koud douchen blijkt toch wel heel koud te zijn
Met welk spel ben je bezigquote:Op zaterdag 3 juli 2010 09:34 schreef Pheno het volgende:
Zo, alvast een wielrennersbroek aan doen en nog even gamen om een review af te maken
Transformers: War for Cybertron. Bijna klaar, ik moet alleen nog even wat checken, want ik weet het niet meer zeker.quote:
Ja, Ghana geloof ikquote:Op zaterdag 3 juli 2010 09:49 schreef Pheno het volgende:
Was er voetbal dan?
Ben je wel klaar voor 20:30 vanavondquote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:17 schreef charmed_angel het volgende:
Benauwd buiten.... Wat hebben we veel troep!!! Uit 1 vitrinekast komt al 2 verhuisdozen
4 uur alquote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ben je wel klaar voor 20:30 vanavond
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Lekker bijkomen vandaag, gister gewoon bijna een dag op. Ik ben dat niet gewend.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Zou ik er nog een citroenschijfje bij doen.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga nog even een aflevering van Grey's Anatomy kijken, dan is het eerste seizoen uit
Vrouw!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ah, je bent net begonnen met kijken?
* iBenny volgt de serie
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:54 schreef Symphonic het volgende:
ff goedemorgen zeggen en dan ga ik weer
ja, net begonnen.. kan het nooit zien als het op tv is.. maar laatst wat afleveringen gezien, en toen maar besloten om de dvd's te kopenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ah, je bent net begonnen met kijken?
* iBenny volgt de serie
O, ik dacht al. Dat ie in je keel uitklapt is echt niet fijn.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die moet je dan ook niet opeten, Vaduz
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
O, ik dacht al. Dat ie in je keel uitklapt is echt niet fijn.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:11 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ja, net begonnen.. kan het nooit zien als het op tv is.. maar laatst wat afleveringen gezien, en toen maar besloten om de dvd's te kopen
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Snow Patrol is minder geworden, in de beginjaren waren ze op hun best.
Zegt degene die de hele nacht Sex and the City keekquote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:31 schreef tombolafan het volgende:
Goedemorgen
Ik kan niet eens meer normaal quoten
maar ik lag tussen 2 vrouwenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zegt degene die de hele nacht Sex and the City keek
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zegt degene die de hele nacht Sex and the City keek
In je spijkerbroekquote:
Sorry hoor, moet je maar niet anderen afkraken om iets wat je zelf ook doetquote:
Oh nee, toen heb je wilde seks gehad met zequote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En dat was maar 1 nachtje, de andere 2 niet
Toen met een boerenkiel?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En dat was maar 1 nachtje, de andere 2 niet
quote:
Wat las je?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik lees constant andere woorden. Zal het de hitte zijn?
Das wel raar in die zin jaquote:
Niet zo gemeen doen, hij mist zn Bellapoes gewoonquote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:53 schreef Loveless85 het volgende:
Misschien moet je ook even water met ijskonijntjes drinken
Siewosie.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Niet zo gemeen doen, hij mist zn Bellapoes gewoon
Goede reden om eens irl af te sprekenquote:
Ik heb een southparkpoppetje van haar!quote:
quote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb een southparkpoppetje van haar!
quote:
Even wachten met de release.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:05 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb een southparkpoppetje van haar!
Hij mist haar ookquote:
Dat is juist het leuke, dat hoeft heul nietquote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:09 schreef gomi het volgende:
[..]
eh, nog niet nee
kan er maar niets goeds van maken
Ja, anders krijg ik een banquote:
ik zal morgen ff kijkenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij mist haar ook
[..]
Dat is juist het leuke, dat hoeft heul niet
Pm maar een foto anders, maak ik er 1
quote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:17 schreef gomi het volgende:
[..]
ik zal morgen ff kijken
heb geen foto;s op deze pc.
maar ms leuk als je er een maakt zonder beeld erbij. dat is ms ook wel leuk
Informatie uit PM posten ----> banquote:
Hoe is het met de vakantievierderquote:
Ik kom net uit het zwembadquote:
hehe, ik kon t proberen hequote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee joh, dat durf ik niet
Ik heb echt TOTAAL geen beeld bij je, dus dat vind ik moeilijk
[..]
Informatie uit PM posten ----> ban
informatie van gebande posten ------> ban
Dubbel reden dus ik tart het lot niet
ik moet zo pas weg en ben nu al verrotquote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik kom net uit het zwembad![]()
Was super alleen achter die 2 aan de hele tijd, ben verrot
Uiteraardquote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Haha, maar wel met een smile op je gezicht toch?
Nah trekt zo wel weer bijquote:
yeah moet welquote:
Ik ga alles kijkenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:42 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah moet wel
vind t alleenw el klote dat ik arg-dld dus niet kan zien. proloog van de tdf moet missen en ws ook de spanje moet missen.
Same here. Ik ga maar niet echt naar de Tour, veel te druk en zo'n wielrenfan ben ik niet. Maar het is wel op 15 minuutjes bij mij vandaan (start/finish)quote:
ik wilde ook alles zienquote:
Ja ik wilde eerst ook maar ik heb helemaal niks met wielrennenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Same here. Ik ga maar niet echt naar de Tour, veel te druk en zo'n wielrenfan ben ik niet. Maar het is wel op 15 minuutjes bij mij vandaan (start/finish)
wielrennen is een van de mooiste sporten imoquote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik wilde eerst ook maar ik heb helemaal niks met wielrennen
quote:
Nou ja ben wel blij dat het geen strandweer is anders had ik daar nu gezeten en de middag wedstrijd gemist , of ben ik nu echt fanatiekquote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:44 schreef gomi het volgende:
[..]
ik wilde ook alles zien
zeker arg-dld lijkt me een mooie partij.
die 2 hebben al een leuke geschiedenis
ik dacht dus tot van de week dat dat de avond wedstrijd was. dus ik had nog t idee vroeg weg te gaan. blijkt t de middagpartij
Nee en ze verwachten een miljoen (!) mensen, en dan met die broeierige warmtequote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik wilde eerst ook maar ik heb helemaal niks met wielrennen
hehehe, mwah een beetje msquote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja ben wel blij dat het geen strandweer is anders had ik daar nu gezeten en de middag wedstrijd gemist , of ben ik nu echt fanatiek
Ik ookquote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je bent echt een moeder die niet doet dat ze opgescheept is met de kinderen. Zo zie je er helaas teveel rondlopen.
miljoen is overdreven imo tbhquote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee en ze verwachten een miljoen (!) mensen, en dan met die broeierige warmte![]()
![]()
Ik zap er wel zo af en toe ff langs op de TV, toch wel leuk wat van Rotterdam te zien
Zoveel mensen?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee en ze verwachten een miljoen (!) mensen, en dan met die broeierige warmte![]()
![]()
Ik zap er wel zo af en toe ff langs op de TV, toch wel leuk wat van Rotterdam te zien
ja zoon 1 en 2, nu even bij oma blijven. mama moet de python in, en dat doet wil ze 3x achtereen. dus braaf bij oma blijven en tot over een uur of watquote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:49 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ik vind het heerlijk om wat met ze te ondernemen, thuis doen ze hun eigen ding en moet ik me er vooral niet mee bemoeien![]()
Maar dinsdag gaan we naar de Efteling en ik denk dat ik dat het leukste vind
Gaaf toch.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:49 schreef Kally het volgende:
Maar dinsdag gaan we naar de Efteling en ik denk dat ik dat het leukste vind
denk 500k ofzo hoorquote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Zoveel mensen?
Blij dat ik niet gegaan ben
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:50 schreef gomi het volgende:
[..]
ja zoon 1 en 2, nu even bij oma blijven. mama moet de python in, en dat doet wil ze 3x achtereen. dus braaf bij oma blijven en tot over een uur of wat
quote:
Ach ja dagjesmensen die gewoon naar de stad trekken enzo? Ik weet het niet. Komt natuurlijk ook best wel wat volk uit Duitsland/Belgie/Frankrijk e.d. op af.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:49 schreef gomi het volgende:
[..]
miljoen is overdreven imo tbh
las dat ze t daarover hadden, maar een parcours van 9 km dat gaat gewoon niet kunnen
Nou ja dat ze niet langs het parcours staan oke, maar dan is het overal drukquote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach ja dagjesmensen die gewoon naar de stad trekken enzo? Ik weet het niet. Komt natuurlijk ook best wel wat volk uit Duitsland/Belgie/Frankrijk e.d. op af.
Leuk!quote:
Ja dat is wel zielig, maar ik doe genoeg met hem ook hoor, het erge is hij vindt niks eng dus wil wel overal inquote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:53 schreef gomi het volgende:
[..]
hehehe, ok, zelfde verhaal, maar dan alleen voor zoon 2
ik heb altijd het idee dat ze die aantallen beetje overdrijven.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach ja dagjesmensen die gewoon naar de stad trekken enzo? Ik weet het niet. Komt natuurlijk ook best wel wat volk uit Duitsland/Belgie/Frankrijk e.d. op af.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:53 schreef Kally het volgende:
Ik heb volgens mij blauwe billen van de glijbaan
Joris en de draakquote:
Vanaf 1 juli, nieuwe achtbaanquote:
ah zo schat ik je ook wel in hoor, dat je zorgt dat ze t beiden wel naar hun zin hebben. allebei met hun eigen dingenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat is wel zielig, maar ik doe genoeg met hem ook hoor, het erge is hij vindt niks eng dus wil wel overal in
Ik ga ieder jaar met zequote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Leuk!![]()
Ik wil ook weer naar de efteling
geen idee, die oude houten is afgebroken (of zijn ze mee bezig), en dit is de nieuwe, maar het hoort wel over de kop te gaanquote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:56 schreef gomi het volgende:
[..]
maar die gaat niet over de kop ofzo toch?
die oude zou idd weg gaan voor deze, en die oude ging niet over e kop dus ik dacht deze ook nietquote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:58 schreef Kally het volgende:
[..]
geen idee, die oude houten is afgebroken (of zijn ze mee bezig), en dit is de nieuwe, maar het hoort wel over de kop te gaan
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:59 schreef gomi het volgende:
[..]
die oude zou idd weg gaan voor deze, en die oude ging niet over e kop dus ik dacht deze ook niet
ik ga niet in dingen die over de kop gaan.
althans niet vrijwillig
Hoeveelste is het vandaag Benny?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:02 schreef Kally het volgende:
Het wordt iets donkerder hier en het gaat iets meer waaien
ik ben eens schijterd met die dingenquote:
Ah zo, er is al een week of 4 reclame op tv en radio dat hij 1 juli open ging, en 1 juli kreeg je de reclame dat hij open wasquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
De derde ja...
maar ik dacht dat het veel langer zou duren en dat die nog lang niet klaar was
Prrrrrrrrr, ik was je weer vergeten vannacht hequote:
Ja, het zijn 2 achtbanen naast elkaar in een "race"quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ah zo, er is al een week of 4 reclame op tv en radio dat hij 1 juli open ging, en 1 juli kreeg je de reclame dat hij open was
Ik heb wel eens in iets op de kermis gezeten wat op zijn kop hing en bleef hangen dat vind ik doodeng maar als je blijft bewegen zoals met een achtbaan vind ik het wel leukquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:02 schreef gomi het volgende:
[..]
ik ben eens schijterd met die dingen
ben er weleens ingegaan hoor.
ook voor reportage moet ik aantal van die dingen testen. fotograaf kwam niet bij van t lachen bij de eerste paar
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, het zijn 2 achtbanen naast elkaar in een "race"![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ah zo, er is al een week of 4 reclame op tv en radio dat hij 1 juli open ging, en 1 juli kreeg je de reclame dat hij open was
Spannend, als jij 's nachts aan mij gaat denkenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Prrrrrrrrr, ik was je weer vergeten vannacht he
We weten hoe het komtquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ah oke... ik ben dus weer lekker op de hoogte
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:05 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Spannend, als jij 's nachts aan mij gaat denken
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
We weten hoe het komt
Wanneer zie je haar weer?
yeah zo een schip ofzo. en dan gewoon ff stil hangen als je op je kop hangtquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb wel eens in iets op de kermis gezeten wat op zijn kop hing en bleef hangen dat vind ik doodeng maar als je blijft bewegen zoals met een achtbaan vind ik het wel leuk
Ik ga 17 juli naar de beftelingquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Waar anders vanquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet niet of het daarvan komt, maar zou best kunnen..
JEEEEEJ!quote:Misschien de 13de alweer
ze heeft volgens mij al een verblijf geboektquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:07 schreef tombolafan het volgende:
Oeh Kally, ik heb een mail over Joris en de Draak, en je kan kaartjes bestellen met 2 euro korting
Geen idee of je al kaartjes hebt of al korting hebt?
in ketsheuvelquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga 17 juli naar de befteling
En waarom is datquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:09 schreef PatriQue89 het volgende:
ik denk dat ik zo mn scharrel maar eens ga bellen![]()
![]()
nja, ik weet niet... normaal gesproken hield ik dat allemaal wel bij.quote:
quote:[..]
JEEEEEJ!![]()
![]()
![]()
quote:
must be love, love, lovequote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
nja, ik weet niet... normaal gesproken hield ik dat allemaal wel bij.
maar ben siewosie de weg een beetje kwijt
Leuk hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |