ik zal morgen ff kijkenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij mist haar ook
[..]
Dat is juist het leuke, dat hoeft heul niet
Pm maar een foto anders, maak ik er 1
quote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:17 schreef gomi het volgende:
[..]
ik zal morgen ff kijken
heb geen foto;s op deze pc.
maar ms leuk als je er een maakt zonder beeld erbij. dat is ms ook wel leuk
Informatie uit PM posten ----> banquote:
Hoe is het met de vakantievierderquote:
Ik kom net uit het zwembadquote:
hehe, ik kon t proberen hequote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee joh, dat durf ik niet
Ik heb echt TOTAAL geen beeld bij je, dus dat vind ik moeilijk
[..]
Informatie uit PM posten ----> ban
informatie van gebande posten ------> ban
Dubbel reden dus ik tart het lot niet
ik moet zo pas weg en ben nu al verrotquote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik kom net uit het zwembad![]()
Was super alleen achter die 2 aan de hele tijd, ben verrot
Uiteraardquote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Haha, maar wel met een smile op je gezicht toch?
Nah trekt zo wel weer bijquote:
yeah moet welquote:
Ik ga alles kijkenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:42 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah moet wel
vind t alleenw el klote dat ik arg-dld dus niet kan zien. proloog van de tdf moet missen en ws ook de spanje moet missen.
Same here. Ik ga maar niet echt naar de Tour, veel te druk en zo'n wielrenfan ben ik niet. Maar het is wel op 15 minuutjes bij mij vandaan (start/finish)quote:
ik wilde ook alles zienquote:
Ja ik wilde eerst ook maar ik heb helemaal niks met wielrennenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Same here. Ik ga maar niet echt naar de Tour, veel te druk en zo'n wielrenfan ben ik niet. Maar het is wel op 15 minuutjes bij mij vandaan (start/finish)
wielrennen is een van de mooiste sporten imoquote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik wilde eerst ook maar ik heb helemaal niks met wielrennen
quote:
Nou ja ben wel blij dat het geen strandweer is anders had ik daar nu gezeten en de middag wedstrijd gemist , of ben ik nu echt fanatiekquote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:44 schreef gomi het volgende:
[..]
ik wilde ook alles zien
zeker arg-dld lijkt me een mooie partij.
die 2 hebben al een leuke geschiedenis
ik dacht dus tot van de week dat dat de avond wedstrijd was. dus ik had nog t idee vroeg weg te gaan. blijkt t de middagpartij
Nee en ze verwachten een miljoen (!) mensen, en dan met die broeierige warmtequote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik wilde eerst ook maar ik heb helemaal niks met wielrennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |