hehehe, mwah een beetje msquote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja ben wel blij dat het geen strandweer is anders had ik daar nu gezeten en de middag wedstrijd gemist , of ben ik nu echt fanatiek
Ik ookquote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je bent echt een moeder die niet doet dat ze opgescheept is met de kinderen. Zo zie je er helaas teveel rondlopen.
miljoen is overdreven imo tbhquote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee en ze verwachten een miljoen (!) mensen, en dan met die broeierige warmte![]()
![]()
Ik zap er wel zo af en toe ff langs op de TV, toch wel leuk wat van Rotterdam te zien
Zoveel mensen?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee en ze verwachten een miljoen (!) mensen, en dan met die broeierige warmte![]()
![]()
Ik zap er wel zo af en toe ff langs op de TV, toch wel leuk wat van Rotterdam te zien
ja zoon 1 en 2, nu even bij oma blijven. mama moet de python in, en dat doet wil ze 3x achtereen. dus braaf bij oma blijven en tot over een uur of watquote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:49 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ik vind het heerlijk om wat met ze te ondernemen, thuis doen ze hun eigen ding en moet ik me er vooral niet mee bemoeien![]()
Maar dinsdag gaan we naar de Efteling en ik denk dat ik dat het leukste vind
Gaaf toch.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:49 schreef Kally het volgende:
Maar dinsdag gaan we naar de Efteling en ik denk dat ik dat het leukste vind
denk 500k ofzo hoorquote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Zoveel mensen?
Blij dat ik niet gegaan ben
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:50 schreef gomi het volgende:
[..]
ja zoon 1 en 2, nu even bij oma blijven. mama moet de python in, en dat doet wil ze 3x achtereen. dus braaf bij oma blijven en tot over een uur of wat
quote:
Ach ja dagjesmensen die gewoon naar de stad trekken enzo? Ik weet het niet. Komt natuurlijk ook best wel wat volk uit Duitsland/Belgie/Frankrijk e.d. op af.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:49 schreef gomi het volgende:
[..]
miljoen is overdreven imo tbh
las dat ze t daarover hadden, maar een parcours van 9 km dat gaat gewoon niet kunnen
Nou ja dat ze niet langs het parcours staan oke, maar dan is het overal drukquote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach ja dagjesmensen die gewoon naar de stad trekken enzo? Ik weet het niet. Komt natuurlijk ook best wel wat volk uit Duitsland/Belgie/Frankrijk e.d. op af.
Leuk!quote:
Ja dat is wel zielig, maar ik doe genoeg met hem ook hoor, het erge is hij vindt niks eng dus wil wel overal inquote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:53 schreef gomi het volgende:
[..]
hehehe, ok, zelfde verhaal, maar dan alleen voor zoon 2
ik heb altijd het idee dat ze die aantallen beetje overdrijven.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach ja dagjesmensen die gewoon naar de stad trekken enzo? Ik weet het niet. Komt natuurlijk ook best wel wat volk uit Duitsland/Belgie/Frankrijk e.d. op af.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:53 schreef Kally het volgende:
Ik heb volgens mij blauwe billen van de glijbaan
Joris en de draakquote:
Vanaf 1 juli, nieuwe achtbaanquote:
ah zo schat ik je ook wel in hoor, dat je zorgt dat ze t beiden wel naar hun zin hebben. allebei met hun eigen dingenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat is wel zielig, maar ik doe genoeg met hem ook hoor, het erge is hij vindt niks eng dus wil wel overal in
Ik ga ieder jaar met zequote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Leuk!![]()
Ik wil ook weer naar de efteling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |