Ik ga in het zwembad liggenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 09:24 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen
vandaag drukke dag, huiskamer spullen gaan naar shurgard vandaagen dan de schuur leeghalen!
Woensdag komen mijn kunststof kozijnen met openslaande deuren
quote:
Donderdag was ik ook al van de partij, dat ging goed. En ik heb nu al eenliter water naar binnen, dat zal wel nodig zijnquote:Op zaterdag 3 juli 2010 09:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
Owwww doe je wel rustig aan dan...want als je buiten komt kan je alsnog de man met de hamer tegenkomen...doe maar een beetje recreatie fietsen
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 09:26 schreef charmed_angel het volgende:
Ga ff douchen voor de eerste keer vandaag
Jij straks ook weerquote:Op zaterdag 3 juli 2010 09:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja loop dr maar mee te pimpen dat jij wel kan douchen
Hoezo kan je niet douchen? Verbouwing ook?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 09:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja loop dr maar mee te pimpen dat jij wel kan douchen
Nha...vooruit....maar dat ik niet gebeld wordt dat dr een pinguin onwel is geworden hoorquote:Op zaterdag 3 juli 2010 09:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Donderdag was ik ook al van de partij, dat ging goed. En ik heb nu al eenliter water naar binnen, dat zal wel nodig zijn
Geen warm water....en koud douchen blijkt toch wel heel koud te zijnquote:Op zaterdag 3 juli 2010 09:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoezo kan je niet douchen? Verbouwing ook?
Bij de sportschool kun je douchenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 09:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
Geen warm water....en koud douchen blijkt toch wel heel koud te zijn
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 09:31 schreef Kally het volgende:
Jongste eet mijn frambozen op![]()
En zijn wangen zijn er rood van
Ik heb net van de week mn abbo opgezegdquote:
Hoe kan dat dan??quote:Op zaterdag 3 juli 2010 09:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
Geen warm water....en koud douchen blijkt toch wel heel koud te zijn
Met welk spel ben je bezigquote:Op zaterdag 3 juli 2010 09:34 schreef Pheno het volgende:
Zo, alvast een wielrennersbroek aan doen en nog even gamen om een review af te maken
Transformers: War for Cybertron. Bijna klaar, ik moet alleen nog even wat checken, want ik weet het niet meer zeker.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |