jezus dat was snelquote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:40 schreef Thelonious het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/compone(...)Vi_Oranje_s1_a43.xml
http://www.rtl.nl/compone(...)Vi_Oranje_s1_a44.xml
Betere gasten vooral.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:41 schreef tralalala het volgende:
Ik had twee betere afleveringen verwacht vandaag.
Ja nu ben ik helemaal blut. Kun je me 5 euro lenen voor een paar broden deze maand.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:52 schreef DrDentz het volgende:
Al zijn geld ingezet op Brazilië. Want odds zeggen alles.
Stoer man.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:46 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Ja nu ben ik helemaal blut. Kun je me 5 euro lenen voor een paar broden deze maand.
Morgen gaat er gewoon weer 500 op Spanje
Je moet niet hè, eigen keuze.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 01:02 schreef APK het volgende:
Gadverdamme, over iets meer dan een week moet ik elke avond naar die vieze glijerige Smeets kijken.
Ja, is wel eigen keuze maar door 4 weken VI Oranje valt het extra op dat die Smeets zo'n zelfingenomen, hypocriete, interessantdoenerige slijmbal is.quote:
Zo! Wat gewaagde gok joh. Niemand gaat er vanuit dat Spanje wint.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:46 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Ja nu ben ik helemaal blut. Kun je me 5 euro lenen voor een paar broden deze maand.
Morgen gaat er gewoon weer 500 op Spanje
gratis dukaten, zul je aan me denken als ze scorenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 01:09 schreef bascross het volgende:
[..]
Zo! Wat gewaagde gok joh. Niemand gaat er vanuit dat Spanje wint.
Dat sowieso.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 01:09 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, is wel eigen keuze maar door 4 weken VI Oranje valt het extra op dat die Smeets zo'n zelfingenomen, hypocriete, interessantdoenerige slijmbal is.
Succes, ik doe niet met je mee.quote:Vorig jaar trok ik het gewoon op de een of andere manier.
Jippie.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 01:14 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
gratis dukaten, zul je aan me denken als ze scoren![]()
[ afbeelding ]
Omdat ze met 2-1 winnenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 01:15 schreef APK het volgende:
Waarom neem je niet Spanje -1 @ 2.00?
Omdat ze met 1-0 gaan winnenquote:
Ach, hij laat iig even zien dat hij niet bluft, kun je van een hoop andere mensen niet zeggen:quote:
Voor 265 euro kom ik niet uit mijn stoel joh. Waarom denk je dat Gekko in mijn fotoboek vertegenwoordigd is?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 01:24 schreef PierreBetfair het volgende:
Ik wil ze helpen om in tijden van economische crisis een leuke bijverdienste bij te brengen. Krijg je stank voor dank![]()
Leuke is dat ik er ook mn stoel niet voor uit hoef. 2 keer een knopje aanklikken en klaar ben je.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 01:25 schreef bascross het volgende:
[..]
Voor 265 euro kom ik niet uit mijn stoel joh. Waarom denk je dat Gekko in mijn fotoboek vertegenwoordigd is?
Hebben Gijp en Derksen al gezegd dat we wereldkampioen worden?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:37 schreef bascross het volgende:
Uruguay wordt een makkie aldus Gijp. Aangezien zijn vorige voorspelling is uitgekomen vertrouw ik er op.
In een ander topic hou je juist van Ooijer, een beetje vreemd. Ik vind Derksen een topvent, maar hij was echt aan het zeiken over Ooijer. Die deed het fantastisch.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:43 schreef DrDentz het volgende:
Derksen is een echte vakman en laat zich niet meesleuren door de waan van de dag. Jack van Gelder zou zeggen wat het publiek wil horen, 'Ooijer speelde super'. Johan blijft realistisch, ook tijdens de oranjegekte.
'Hij deed het boven verwachting', lijkt mij meer toepasselijk.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 02:24 schreef sjorsvdg het volgende:
[..]
In een ander topic hou je juist van Ooijer, een beetje vreemd. Ik vind Derksen een topvent, maar hij was echt aan het zeiken over Ooijer. Die deed het fantastisch.
Ohja, is ook zo! Als we de finale niet halen (quote:Op zaterdag 3 juli 2010 02:21 schreef bascross het volgende:
Derksen al meerdere malen. Gijp denkt volgens mij dat we niet van Spanje winnen.
Hij was niet aan het zeiken. Hij zei dat het gewoon geen goede verdediger is, maarja, na een gewonnen wedstrijd is alles weer perfect natuurlijk en doet niemand in het elftal iets foutquote:Op zaterdag 3 juli 2010 02:24 schreef sjorsvdg het volgende:
[..]
In een ander topic hou je juist van Ooijer, een beetje vreemd. Ik vind Derksen een topvent, maar hij was echt aan het zeiken over Ooijer. Die deed het fantastisch.
Derksen weigerde gewoon toe te geven dat Ooijer prima had gespeeld, dat is gewoon onzin.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 02:35 schreef MB23 het volgende:
[..]
Hij was niet aan het zeiken. Hij zei dat het gewoon geen goede verdediger is, maarja, na een gewonnen wedstrijd is alles weer perfect natuurlijk en doet niemand in het elftal iets fout
Gijp was het dan ook niet eens met Derksen, hij vond ook dat Ooijer prima had gespeeld.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 02:44 schreef Merkie het volgende:
[..]
Derksen weigerde gewoon toe te geven dat Ooijer prima had gespeeld, dat is gewoon onzin.
Ooijer kon toen al niet meer ingrijpen, die bal kwam keihard door het midden. Het ging al fout op de helft van Brazilië. Maar als je dat als een fout ziet, dan was het wel meteen zijn laatste. Derksen baseerde zijn mening over Ooijer op het afg. seizoen. Dat moet je niet doen; je moet kijken naar deze wedstrijd. Daarin speelde de oude Ooijer, die het 10 minuten voor de wedstrijd wist, geweldig tegen de Braziliaanse miljoenenspitsen.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 04:13 schreef Perico het volgende:
Ik vind Derksen juist wel goed over Ooijer. Volgens mij staat hij ook helemaal niemand te dekken bij het tegendoelpunt.
En als Henk Timmer wel eens een mooie redding maakte, noopte dit Johan ook niet om op basis van 1 partij zijn mening over een speler te herzien.
Ik moest tijdens de wedstrijd nog aan Henkie Timmer denken. Als je Henk Timmer in het doel had staan gaf hij je altijd het idee dat je elke week tegen een nieuwe Messi, Robben of Rooney speelde want alle ballen leken er onhoudbaar in te vliegen met Timmer in het doelquote:Op zaterdag 3 juli 2010 04:13 schreef Perico het volgende:
Ik vind Derksen juist wel goed over Ooijer. Volgens mij staat hij ook helemaal niemand te dekken bij het tegendoelpunt.
En als Henk Timmer wel eens een mooie redding maakte, noopte dit Johan ook niet om op basis van 1 partij zijn mening over een speler te herzien.
Valerius is een van de weinige goede bands die Nederland kent.quote:
Ze moeten meer die talkbox gebruiken op die manier.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:38 schreef pberends het volgende:
[..]
Valerius is een van de weinige goede bands die Nederland kent.
Twee hits? Waarom downkoop je hun album gewoon niet.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:41 schreef Neelke het volgende:
[..]
Ze moeten meer die talkbox gebruiken op die manier.
Ik ken 2 hits van hun van 3fm maar daar gebruiken ze die talkbox niet
Ehhh, ik heb gisteraaf wat nummertjes gecheckt op Youtube... vond de meeste nummers niet zo geweldigquote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:42 schreef pberends het volgende:
[..]
Twee hits? Waarom downkoop je hun album gewoon niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |