jezus dat was snelquote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:40 schreef Thelonious het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/compone(...)Vi_Oranje_s1_a43.xml
http://www.rtl.nl/compone(...)Vi_Oranje_s1_a44.xml
Betere gasten vooral.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:41 schreef tralalala het volgende:
Ik had twee betere afleveringen verwacht vandaag.
Ja nu ben ik helemaal blut. Kun je me 5 euro lenen voor een paar broden deze maand.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:52 schreef DrDentz het volgende:
Al zijn geld ingezet op Brazilië. Want odds zeggen alles.
Stoer man.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:46 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Ja nu ben ik helemaal blut. Kun je me 5 euro lenen voor een paar broden deze maand.
Morgen gaat er gewoon weer 500 op Spanje
Je moet niet hè, eigen keuze.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 01:02 schreef APK het volgende:
Gadverdamme, over iets meer dan een week moet ik elke avond naar die vieze glijerige Smeets kijken.
Ja, is wel eigen keuze maar door 4 weken VI Oranje valt het extra op dat die Smeets zo'n zelfingenomen, hypocriete, interessantdoenerige slijmbal is.quote:
Zo! Wat gewaagde gok joh. Niemand gaat er vanuit dat Spanje wint.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:46 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Ja nu ben ik helemaal blut. Kun je me 5 euro lenen voor een paar broden deze maand.
Morgen gaat er gewoon weer 500 op Spanje
gratis dukaten, zul je aan me denken als ze scorenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 01:09 schreef bascross het volgende:
[..]
Zo! Wat gewaagde gok joh. Niemand gaat er vanuit dat Spanje wint.
Dat sowieso.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 01:09 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, is wel eigen keuze maar door 4 weken VI Oranje valt het extra op dat die Smeets zo'n zelfingenomen, hypocriete, interessantdoenerige slijmbal is.
Succes, ik doe niet met je mee.quote:Vorig jaar trok ik het gewoon op de een of andere manier.
Jippie.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 01:14 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
gratis dukaten, zul je aan me denken als ze scoren![]()
[ afbeelding ]
Omdat ze met 2-1 winnenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 01:15 schreef APK het volgende:
Waarom neem je niet Spanje -1 @ 2.00?
Omdat ze met 1-0 gaan winnenquote:
Ach, hij laat iig even zien dat hij niet bluft, kun je van een hoop andere mensen niet zeggen:quote:
Voor 265 euro kom ik niet uit mijn stoel joh. Waarom denk je dat Gekko in mijn fotoboek vertegenwoordigd is?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 01:24 schreef PierreBetfair het volgende:
Ik wil ze helpen om in tijden van economische crisis een leuke bijverdienste bij te brengen. Krijg je stank voor dank![]()
Leuke is dat ik er ook mn stoel niet voor uit hoef. 2 keer een knopje aanklikken en klaar ben je.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 01:25 schreef bascross het volgende:
[..]
Voor 265 euro kom ik niet uit mijn stoel joh. Waarom denk je dat Gekko in mijn fotoboek vertegenwoordigd is?
Hebben Gijp en Derksen al gezegd dat we wereldkampioen worden?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:37 schreef bascross het volgende:
Uruguay wordt een makkie aldus Gijp. Aangezien zijn vorige voorspelling is uitgekomen vertrouw ik er op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |