quote:Op zondag 4 juli 2010 00:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
'Brunettes' als in bruinharige jeanettes?
wat is dit.quote:Op zondag 4 juli 2010 14:10 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ze laat er geen gras over groeien zie ik
[ afbeelding ]
Zeg, wat wil jij nu vertellen dan? Dat nummer van Voe is bagger. Aids met een bassline. De tekst is inhoudsloos.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:46 schreef Penisbaard het volgende:
Dat nummer van Voe geen goed nummer vindenSowieso, DURVEN te klagen over Voe.
Neger, alsjeblieft. Dat nummer is gewoon goed, omdat Voe.quote:Op maandag 5 juli 2010 15:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zeg, wat wil jij nu vertellen dan? Dat nummer van Voe is bagger. Aids met een bassline. De tekst is inhoudsloos.
Maar... dat komt doordat Voe de tekst zelf niet geschreven heeft. Het enige wat wel leuk aan het liedje is, is het dansje. En dat is iets wat Voe wel weer zelf doet.
Trouwens... ik heb de neiging een nieuw topic te openen. Mensen vragen beeldmateriaal te zoeken van die Julie, elke foto levert een krabbelplaatje op. Dat zal een knaltopic worden me dunkt.
Jij snapt er kennelijk niets van.quote:Op maandag 5 juli 2010 15:22 schreef wise het volgende:
Alsof zij een bezit van je is. Flikker toch op.
Laat haar maar commercieel en uitgewoond worden
Als dat iets met je doet, ben je gewoon niet goed bezig
Nou, haar uitwonen (op welke manier dan ook) doet echt wel wat met mij hoorquote:Op maandag 5 juli 2010 15:22 schreef wise het volgende:
Alsof zij een bezit van je is. Flikker toch op.
Laat haar maar commercieel en uitgewoond worden
Als dat iets met je doet, ben je gewoon niet goed bezig
Jij snapt er kennelijk niks van. Je boos maken omdat een meisje commercieel gaat en omdat je jaloers wordt omdat iedereen haar wilt.quote:Op maandag 5 juli 2010 15:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Jij snapt er kennelijk niet niets van.
Zeggen dat Panzermaus niet spoort.quote:Op maandag 5 juli 2010 15:29 schreef wise het volgende:
[..]
Jij snapt er kennelijk niks van. Je boos maken omdat een meisje commercieel gaat en omdat je jaloers wordt omdat iedereen haar wilt.
Je spoort niet
quote:Op maandag 5 juli 2010 15:33 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zeggen dat Panzermaus niet spoort.
Dat staat gelijk aan het ontkennen van de holocaust man.
Babe, als je mijn klacht nog een keer leest, dan zul je zien dat ik me niet alleen tot dit geval ('Voe') beperk. Het is namelijk steeds vaker het geval dat leuke meisjes zo eindigen, en dan onbereikbaar worden voor de gemiddelde alphamale. En dat is mijn klacht. En mijn topic. En ik vind het een leuk topic. Net als jij.

Panzermaus, ik vindt dit een volledige terechte klacht. Gelukkig hebben we Facebookquote:Op maandag 5 juli 2010 15:33 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zeggen dat Panzermaus niet spoort.
Dat staat gelijk aan het ontkennen van de holocaust man.
Babe, als je mijn klacht nog een keer leest, dan zul je zien dat ik me niet alleen tot dit geval ('Voe') beperk. Het is namelijk steeds vaker het geval dat leuke meisjes zo eindigen, en dan onbereikbaar worden voor de gemiddelde alphamale. En dat is mijn klacht. En mijn topic. En ik vind het een leuk topic. Net als jij.
Genoegen nemen met wat er 'dichterbij' rondloopt, als er elders leukere dingen zijn.quote:Op maandag 5 juli 2010 15:38 schreef wise het volgende:
[..]
Alsof ze interesse heeft in een foknerd![ afbeelding ]
Ik zeg, zoek het dichterbij.
quote:Op maandag 5 juli 2010 15:39 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Panzermaus, ik vindt dit een volledige terechte klacht. Gelukkig hebben we Facebook
Helaas dudequote:Op maandag 5 juli 2010 15:43 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Genoegen nemen met wat er 'dichterbij' rondloopt, als er elders leukere dingen zijn.
[..]
Vandaar mijn klacht. Leuk, die Klaagbaak.quote:Op maandag 5 juli 2010 15:54 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Helaas dudeAan de blog te zien, wordt ze elke dag wel een keer uitgewoond door een aantal locals.
* Panzermaus klikt op 'Dit is niet OK'quote:
Vertel me, waarde Penisbaard, waarom jouw muzieksmaak slechts reikt tot kneuzenartiesten die al dan niet aan X-Factor e.d. hebben meegedaan...quote:Op maandag 5 juli 2010 15:13 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Neger, alsjeblieft. Dat nummer is gewoon goed, omdat Voe.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |