Dat bedoel ik dus. Geen duidelijk antwoord. Een willekeurig 14-jarig blondje wordt niet van de ene op de andere dag door het halve kelderbewonende internet aanbeden. Hoe is zij dan wel tot die zogenaamde status gekomen?quote:
Ze is bekent geworden door haar blog en YouTube filmpjes.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:59 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Geen duidelijk antwoord. Een willekeurig 14-jarig blondje wordt niet van de ene op de andere dag door het halve kelderbewonende internet aanbeden. Hoe is zij dan wel tot die zogenaamde status gekomen?
Zal ik wel of geen opmerking over jouw avatar maken?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:59 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Geen duidelijk antwoord. Een willekeurig 14-jarig blondje wordt niet van de ene op de andere dag door het halve kelderbewonende internet aanbeden. Hoe is zij dan wel tot die zogenaamde status gekomen?
Hoogst beoordeelde reactie: "*fap fap fap* ", 68 votesquote:Yes, i'm wearing something. A strapless top if you wondered.
In het echte leven heb ik zelfs een lichte voorkeur voor getinte meisjes.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:03 schreef MyMindKeepsBurning het volgende:
Om je gerust te stellen. Bieber valt op brunettes!
'Brunettes' als in bruinharige jeanettes?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:03 schreef MyMindKeepsBurning het volgende:
Om je gerust te stellen. Bieber valt op brunettes!
playbackquote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:06 schreef MyMindKeepsBurning het volgende:
Ik denk dat de geruststelling niet zal helpen.![]()
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:59 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Aandachtshoer dus.quote:Op zondag 4 juli 2010 10:50 schreef Panzermaus het volgende:
Daarnaast lijkt het erop dat ze ook makeup & andere merken promoot in haar filmpjes (voor cash) en ik zag ook een keer een reclamefolder met haar erin. Maar de meeste mensen kijken die filmpjes... omdat ze haar zo geil vinden.
Verder post ze eigenlijk elke dag nieuwe foto's op haar blog, dus tsja ze weet gewoon de aandacht te krijgen.
Zoveel andere dertien-in-een-dozijn meisjes houden een blog bij. Maar die blogs kunnen uiteraard niemand boeien. Maar blijkbaar is deze wel op de een of andere manier 'doorgebroken'. Waarom? Hoe is dat begonnen? Wie heeft haar 'ontdekt'? Gewoon een of andere willekeurige rukker die een sneeuwballetje gooide dat is gaan rollen? Deze internetpopulariteit had net zo goed elk ander willekeurig blondje kunnen overkomen. Zelf moet ik helemaal niks van blond hebben, maar ik zie natuurlijk wel dat ze absoluut niet lelijk te noemen is. Maar ik vind haar zeker ook niet zo bijzonder. Ze lijkt geen talent te hebben dat deze status rechtvaardigt.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:01 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ze is bekent geworden door haar blog en YouTube filmpjes.
Er ziijn inderdaad een heleboel bloggende meisjes, maar ik moet er nog eentje tegenkomen die minstens zo 'populair' is als Voe. Ze straalt altijd 'blijheid' en 'energie' uit als je het mij vraagt, en ze post ook extreem veel foto's/videos dus mensen blijven dagelijks terugkomen. Verder ziet ze er gewoon heel erg leuk uit imo. Ze heeft iets 'aandoenlijks', van talent is geen sprake denk ik. Wel dapper dat ze ineens voor honderden mensen op een podium gaat staan dansen, ze lijkt helemaal niet nerveus te zijn ofzo.quote:Op zondag 4 juli 2010 11:41 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Zoveel andere dertien-in-een-dozijn meisjes houden een blog bij. Maar die blogs kunnen uiteraard niemand boeien. Maar blijkbaar is deze wel op de een of andere manier 'doorgebroken'. Waarom? Hoe is dat begonnen? Wie heeft haar 'ontdekt'? Gewoon een of andere willekeurige rukker die een sneeuwballetje gooide dat is gaan rollen? Deze internetpopulariteit had net zo goed elk ander willekeurig blondje kunnen overkomen. Zelf moet ik helemaal niks van blond hebben, maar ik zie natuurlijk wel dat ze absoluut niet te lelijk te noemen is. Maar ik vind haar zeker ook niet zo bijzonder. Ze lijkt geen talent te hebben dat deze status rechtvaardigt.
In Noorwegen wordt ze ook bij elk televisieprogramma uitgenodigd. Het is begonnen nadat ze een keer in een dwdd achtig programma was uitgenodigd vanwege haar blog, en nu kan je de tv niet aanzetten of ze geeft ergens haar mening overquote:Op zondag 4 juli 2010 11:41 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Zoveel andere dertien-in-een-dozijn meisjes houden een blog bij. Maar die blogs kunnen uiteraard niemand boeien. Maar blijkbaar is deze wel op de een of andere manier 'doorgebroken'. Waarom? Hoe is dat begonnen? Wie heeft haar 'ontdekt'? Gewoon een of andere willekeurige rukker die een sneeuwballetje gooide dat is gaan rollen? Deze internetpopulariteit had net zo goed elk ander willekeurig blondje kunnen overkomen. Zelf moet ik helemaal niks van blond hebben, maar ik zie natuurlijk wel dat ze absoluut niet lelijk te noemen is. Maar ik vind haar zeker ook niet zo bijzonder. Ze lijkt geen talent te hebben dat deze status rechtvaardigt.
voe is bekend omdat ze jailbait isquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |