Ze laat er geen gras over groeien zie ikquote:Op zondag 4 juli 2010 14:04 schreef Volvoman het volgende:
Het is te laat! Ze heeft een Spanjaard ontmoet![]()
[ afbeelding ]
Binnenkort: Voe bij VI Oranjequote:Op zondag 4 juli 2010 12:53 schreef Tware het volgende:
[..]
In Noorwegen wordt ze ook bij elk televisieprogramma uitgenodigd. Het is begonnen nadat ze een keer in een dwdd achtig programma was uitgenodigd vanwege haar blog, en nu kan je de tv niet aanzetten of ze geeft ergens haar mening over
Haha die dude zit nu al tussen haar beentjes.quote:Op zondag 4 juli 2010 14:10 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ze laat er geen gras over groeien zie ik
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 juli 2010 15:06 schreef Beach het volgende:
[..]
Haha die dude zit nu al tussen haar beentjes.
Daar kan menig fokker alleen maar van dromen.
quote:Op zondag 4 juli 2010 16:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
![]()
Die gast schijnt Augustin te heten btw.
Ach, er zijn meer visjes in de zee.
[ afbeelding ]
Links.
Hmm, kan ik niet echt zien. Iemand anders misschien?quote:Op zondag 4 juli 2010 16:32 schreef Splutje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
2de van rechts, is dat dezelfde?
Alsof jij niet tussen de benen van Voe zou willen liggen om ze vervolgens uit elkaar te spreiden waarna je je tong in dat strakke jonge kutje duwt om haar grondig en langdurig te likken.quote:Op zondag 4 juli 2010 16:35 schreef Panzermaus het volgende:
Een beetje tussen de beentjes van een 15 jarig meisje liggen.
Persoonlijk heb ik daar geen problemen mee.quote:Op zondag 4 juli 2010 16:42 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Alsof jij niet tussen de benen van Voe zou willen liggen om ze vervolgens uit elkaar te spreiden waarna je je tong in dat strakke jonge kutje duwt om haar grondig en langdurig te likken.
Geef maar toe, dat is wat jij wil
Lucky bastard!quote:Op zondag 4 juli 2010 14:10 schreef Urquhart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
geblondeerde snolletjesquote:Op zondag 4 juli 2010 16:32 schreef Splutje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
2de van rechts, is dat dezelfde?
quote:Op zondag 4 juli 2010 00:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
'Brunettes' als in bruinharige jeanettes?
wat is dit.quote:Op zondag 4 juli 2010 14:10 schreef Urquhart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zeg, wat wil jij nu vertellen dan? Dat nummer van Voe is bagger. Aids met een bassline. De tekst is inhoudsloos.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:46 schreef Penisbaard het volgende:
Dat nummer van Voe geen goed nummer vindenSowieso, DURVEN te klagen over Voe.
Neger, alsjeblieft. Dat nummer is gewoon goed, omdat Voe.quote:Op maandag 5 juli 2010 15:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zeg, wat wil jij nu vertellen dan? Dat nummer van Voe is bagger. Aids met een bassline. De tekst is inhoudsloos.
Maar... dat komt doordat Voe de tekst zelf niet geschreven heeft. Het enige wat wel leuk aan het liedje is, is het dansje. En dat is iets wat Voe wel weer zelf doet.
Trouwens... ik heb de neiging een nieuw topic te openen. Mensen vragen beeldmateriaal te zoeken van die Julie, elke foto levert een krabbelplaatje op. Dat zal een knaltopic worden me dunkt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |