SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gewoon de audio uitzettenquote:
Mensen die op de zang letten als ze naar dat filmpje kijken!!111!!!1__quote:
Richting California, via Mexico met de proletenschuit.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:53 schreef Mummiepak het volgende:
Wie?
En waar is Penisbaard, hij is toch niet op vakantie?! Dat is voor proleten man.
Jij bent de laatste die over een obsessie voor iemand mag klagenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:57 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik snap al die ophef rond haar dus echt totaal niet
Ik ken d'r trouwens ook alleen maar van een paar droeftoeters op het forum hier die haar zo aanbidden dat het eerder een obsessie lijkt te worden
Zegt de user met de K3 Kristel obsessie.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:57 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik ken d'r trouwens ook alleen maar van een paar droeftoeters op het forum hier die haar zo aanbidden dat het eerder een obsessie lijkt te worden
Ik kijk liever naar mannen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:52 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Mensen die op de zang letten als ze naar dat filmpje kijken!!111!!!1__
Ze is wel dominant zeg.quote:"In control
thats where Im gonna stay
its my show
I will run this my way
if you think you know
reconcider baby
understand what i say cos
you keep it up but I am stronger
Ive had enough- nomore nolonger
chorus
So when you think you know
the way to go- Im better
you underestimate me
I am not a fool for you
and now youre thinking-saying we`ll get back together
dont talk to me
Im done with you
verse 2
for a while
I was broken cos you
and your smile
had me choking
but you forgot that I
I will always pull through
I came back and left you behind
you rush the run but I am patient
the game is on dont keep us waiting
chorus
so when you think you know
the way to go- Im better
you underestimate me
I am not a fool for you
and now your thinking- saying we`ll get back together
dont talk to me
Im done with you
mid 8
And when Im going through the things youve said and done so far
I still dont understand
you had the upper hand
and now you want me to rethink the things we said
dont talk to me
dont talk to me
oooh ooh
you underestimate me
I am not a fool for you
chorus
the way to go- Im better
you underestimate me
I am not a fool for you
and now youre thinking
saying we`ll get back together
dont talk to me
Im done with you"
Grootafnemers ook welkom?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:49 schreef Haque het volgende:
Maar een vriendinnetje kiezen dan
[ afbeelding ]
Die grappen van jou blijven leuk.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:57 schreef __Saviour__ het volgende:
Dit zijn geen grappen. En zijn opmerking ook niet. Dit is diep triest.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:07 schreef L.no het volgende:
[..]
Die grappen van jou blijven leuk.Nog steeds mensen die erin trappen.
Het is wel een grap, zijn opmerking ook en jij moet niet huilen.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dit zijn geen grappen. En zijn opmerking ook niet. Dit is diep triest.
Dat is ook niet te zien aan haar materialistische gedrag dat ze al sinds jaar en dag op haar blog vertoont?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dit zijn geen grappen. En zijn opmerking ook niet. Dit is diep triest.
Dat de helft van alle 'nieuwe' muziek tegenwoordig gaat bestaan uit hersenloos gejank over geld/tetten/autos/negers/huizen/party is nog tot daar aan toe, maar het feit dat Voe hierin mee gaat heeft mijn hele wereldbeeld om zeep geholpen.
Picsquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:25 schreef Dennisweb het volgende:
Het liedje is leuk, maar te veel Voecoder. (ja, da's een woordspeling). Het geblèr van het zinnetje "Don't talk to me" slaat ook nergens op.
Laatst had ze heel Noorwegen opgeschud vanwege een stukje beha. In Nederland staan we er niet van op te kijken als je bij een meisje bij haar mouwen net een stukje beha ziet. In Noorwegen had ze meteen hateposts. Ach, ze gaat er vrolijk van naast haar schoenen lopen. Een normaal 14-jarig meisje wordt ongelooflijk over het paard getild.
WAARDELOZE POST ZONDER PICSquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:25 schreef Dennisweb het volgende:
Het liedje is leuk, maar te veel Voecoder. (ja, da's een woordspeling). Het geblèr van het zinnetje "Don't talk to me" slaat ook nergens op.
Laatst had ze heel Noorwegen opgeschud vanwege een stukje beha. In Nederland staan we er niet van op te kijken als je bij een meisje bij haar mouwen net een stukje beha ziet. In Noorwegen had ze meteen hateposts. Ach, ze gaat er vrolijk van naast haar schoenen lopen. Een normaal 14-jarig meisje wordt ongelooflijk over het paard getild.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:26 schreef Klonterpot het volgende:
Penrisbaart is mooi op vakansie met z'n ouders terwijl z'n 'geclaimde' Voe keihard wordt geneukt in de gedachten van tientallen Fok!kers
--quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:18 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Mensen die fappen op Voe of seks met haar willenVoe moet voor eeuwig maagd blijven om vervolgens als heilige blonde keizerin over Europa te heersen.
Vandaar de (?) achter het California gedeelte. Bedankt voor je lingeriebijdrage overigens, heb je beeldmateriaal?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:29 schreef Dennisweb het volgende:
[...]
Als je geen Noors kunt, probeer het dan ook niet. Gokken is maar half werk.
Mooi. Ze staan ergens op haar blogg. Als het niet verwijderd is. Ik ga er ook niet naar zoeken voor jullie.quote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:37 schreef Dennisweb het volgende:
[..]
Mooi. Ze staan ergens op haar blogg. Als het niet verwijderd is. Ik ga er ook niet naar zoeken voor jullie.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:40 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zie ik zie wat jij misschien ook ziet? (helemaal links)
Het lijkt met eerlijk gezegd sterk dat je deze foto bedoelt.
Nee, ze had een zomerjurkje aan. En ik vind het echt heel sneu dat half FOK! nu die foto's aan het zoeken is.quote:
Als je ons naar de video's kunt verwijzen zou dat nog beter zijn ja.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:04 schreef Dennisweb het volgende:
[..]
Nee, ze had een zomerjurkje aan. En ik vind het echt heel sneu dat half FOK! nu die foto's aan het zoeken is.
rhoooo, ik ben die foto's niet aan het zoeken. Ik heb me net afgetrokken op bears fuck boys video's.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:04 schreef Dennisweb het volgende:
[..]
Nee, ze had een zomerjurkje aan. En ik vind het echt heel sneu dat half FOK! nu die foto's aan het zoeken is.
Een persoon zet een foto en dat is meteen half fok aan het zoeken is.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:04 schreef Dennisweb het volgende:
[..]
Wat een vreselijk slecht geschoten foto zeg, die schaduwen in de gezichten zijn echt bagger.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:49 schreef Haque het volgende:
Maar een vriendinnetje kiezen dan
[ afbeelding ]
Nee, daarom wordt er zowat elke dag een topic over Voe geopend.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:12 schreef L.no het volgende:
[..]
Een persoon zet een foto en dat is meteen half fok aan het zoeken is.
De term 'overdrijving' is naar je hoofd gestegen.
Jup, op iedere moment van de dag gaat half fok iedere post volgen van iedere voe-topic.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:33 schreef Dennisweb het volgende:
[..]
Nee, daarom wordt er zowat elke dag een topic over Voe geopend.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:36 schreef L.no het volgende:
[..]
Jup, op iedere moment van de dag gaat half fok iedere post volgen van iedere voe-topic.
Zelfs als het niet letterlijk was, was het super overdreven. Dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:40 schreef Dennisweb het volgende:
[..]
. Is het nou zo moeilijk? Ik bedoelde natuurlijk niet letterlijk half FOK! Het was als uitdrukking bedoeld.
En kom op, hoeveel aandacht kan één 14-jarig meisje krijgen?
Ik ben meer geinteresseerd in hoeveel ze er kan hebben, Dennis.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:40 schreef Dennisweb het volgende:
[..]
. Is het nou zo moeilijk? Ik bedoelde natuurlijk niet letterlijk half FOK! Het was als uitdrukking bedoeld.
En kom op, hoeveel aandacht kan één 14-jarig meisje krijgen?
Mooi speelgoed. Macs & jonge meisjes.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:56 schreef RichardHammond het volgende:
Lol, op zoek naar een ander FOK! kreng.![]()
Op zo'n beetje elke foto op haar blog moet een stukje van haar Macbook te zien zijn.
Nu terug naar het echte leven.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 01:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mooi speelgoed. Macs & jonge meisjes.
[ Pic ]
Ik weet het niet, maar ik had gehoopt er achter te komen.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 01:06 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Nu terug naar het echte leven.![]()
Leuk om te zien, maar volgens mij minder inhoud dan de topics van Tong80.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
Dan zet ik mezelf op een rantsoen van KX Radio en BNR Nieuwsradio.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 01:57 schreef Seam het volgende:
Zou grappig zijn als ze internationaal doorbreekt, maar dat moet inderdaad wel slecht aflopen.
Laat Perez Hilton dit niet lezen. Hij stuurt gekken af op dat Noors sterretje met als bedoeling haar sterretje te kieken...quote:Op zaterdag 3 juli 2010 02:02 schreef kutkabouter het volgende:
mooi, hopen dat dit zich doorzet en dat ze zich ontwikkeld tot vrouwelijke justin bieber, dan komen er eerst wat klachten over en vervolgens is het EXIT VOEeindelijk
zegt de persoon die een obsessie voor kristel heeft..quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:57 schreef __Saviour__ het volgende:
dat betekent vagina pics van haar...quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zegt de user met de K3 Kristel obsessie.![]()
Man, open je ogen. Half YouTube en Noorwegen lijkt op haar te geilen deze dagen. Het begint zo'n beetje de Noorse Miley Cyrus te worden.
Ik durf te wedden dat Voe haar eigen nummers niet schrijft...quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zegt de user met de K3 Kristel obsessie.![]()
Man, open je ogen. Half YouTube en Noorwegen lijkt op haar te geilen deze dagen. Het begint zo'n beetje de Noorse Miley Cyrus te worden.
owja, jullie waren haar eigenaarquote:Op zaterdag 3 juli 2010 03:06 schreef Splutje het volgende:
Terechte klacht, Voe was eerst van mij en Penisbaard, nu is ze een commercieel lustobject geworden
Doe niet stoer man je bent jaloersquote:Op zaterdag 3 juli 2010 03:07 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
owja, jullie waren haar eigenaarnee. gewoon nee.
Inderdaad ik leg me er maar bij neer..quote:Op zaterdag 3 juli 2010 03:24 schreef opastokvis het volgende:
Schenkstroop de wegen van een vrouw zijn ondoorgrondelijk.
Heul niet, de kelder is hier al een hele poos leeg en het enige wat hier nog ligt zijn een paar Noorse modeblaadjes. Ze was van mij.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 03:06 schreef Splutje het volgende:
Terechte klacht, Voe was eerst van mij en Penisbaard, nu is ze een commercieel lustobject geworden
http://www.youtube.com/user/jonar1995quote:Op zaterdag 3 juli 2010 03:07 schreef gnilrednoz het volgende:
Ik snap de ophef om haar niet zo. Zoals zij eruit ziet, zien zowat alle scandinavische meisjes eruitbeetje overdreven gedoe wmb.. zo speciaal is ze echt niet..
Ik zie die 'industriele revolutie' met lede ogen tegemoet.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 10:28 schreef afcajos het volgende:
Het is nu wachten op haar eerste sextape.
Eens. Doe mij maar een lekker gekke vrouw van ergens in de 50.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:21 schreef Lakitu het volgende:
Sowieso mensen die voe aanbidden![]()
Ga op zoek naar echte vrouwen.
Wat een taalwonder zegquote:Snaavelstopic
8 uur geleden
VOE!! WHAT YOUR DOING!!! WHY!!!!!
Ik ben ook van de rijpere dames inderdaadquote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:24 schreef Rectum het volgende:
[..]
Eens. Doe mij maar een lekker gekke vrouw van ergens in de 50.
Snaavelfail.quote:
Daar merk je niets van.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:28 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat jonge grut waar iedereen hier op zit te geilen kan ik echt niet hebben, stelletje pedo's.
watquote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:28 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik ben ook van de rijpere dames inderdaadDat jonge grut waar iedereen hier op zit te geilen kan ik echt niet hebben, stelletje pedo's.
Met jou kan ik pratenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:34 schreef afcajos het volgende:
[..]
Precies. Wie wil er nou een jong sletje dat nog kinderachtig is en zo:S Doe mij maar een echte vrouw waar tenminste inhoud in zit
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:34 schreef afcajos het volgende:
[..]
Precies. Wie wil er nou een jong sletje dat nog kinderachtig is en zo:S Doe mij maar een echte vrouw waar tenminste inhoud in zit
Ik denk dat we wel een praatgroepje kunnen beginnen. Waarschijnlijk zijn er hier op het forum nog wel meer mensen die er zo over denken maar er gewoon niet voor uit durven te komen.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:41 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Met jou kan ik pratenWalgelijk dat volwassenen hier zitten te geilen op 15-jarigen.
Ik ben het hier helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:44 schreef Rectum het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat we wel een praatgroepje kunnen beginnen. Waarschijnlijk zijn er hier op het forum nog wel meer mensen die er zo over denken maar er gewoon niet voor uit durven te komen.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:45 schreef GekkeBoel het volgende:
[..]
![]()
Gozer .... iemand gay noemen omdat hij geen behoefte voelt om een minderjarige meisje te palen![]()
Het zou FOK! goed doen als ze toelatingseisen gaan hanteren om bepaalde FOK!kers uit de KLB te kunnen houden. Echt te triest voor woorden dat het stikt van FOK!kers die maar al te graag met minderjarige meisjes neuken, terwijjl ze zelf ruim de 18 zijn gepasseerd.
Weer een lid erbij.quote:Op 01-07-2010 23:49 schreef Penisbaard
[afbeelding]
Mooi deze nieuwe fotoJij hebt echt een goede smaak
![]()
Liever deze ECHTE vrouwen dan sletterige meisjes waar al 38 negers overheen gegaan zijn, deze vrouwen zijn tenminste PUUR en echt sponytaan in tegenstelling tot de gemaakte trutjes
![]()
ze heeft een mooi koppie en meer niet, waarschijnlijk is ze net zoals de rest van de 13t/m 60 jarige: een kapsoneshoer van hoer tot tokyoquote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:44 schreef Rectum het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat we wel een praatgroepje kunnen beginnen. Waarschijnlijk zijn er hier op het forum nog wel meer mensen die er zo over denken maar er gewoon niet voor uit durven te komen.
Hoe durf jij zo over Haar te praten?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:50 schreef PalmRoyale het volgende:
Ik zou dat jonge strakke kutje van Voe net zo lang likken tot ze haar jonge sappen recht in m'n mond spuitDan ff laten bijkomen en opnieuw beginnen
Dit gaat te ver.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:50 schreef PalmRoyale het volgende:
Ik zou dat jonge strakke kutje van Voe net zo lang likken tot ze haar jonge sappen recht in m'n mond spuitDan ff laten bijkomen en opnieuw beginnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed idee, er wordt voortaan alleen nog maar in FOK!forum / Voe over haar gepost.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:58 schreef kutkabouter het volgende:
kunnen we niet een regel opstellen dat iedereen die foto's van Voe of topics over haar opent een ban krijgt?
Het is een FoBo-quote.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:06 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Goed idee, er wordt voortaan alleen nog maar in FOK!forum / Voe over haar gepost.
Trouwens Rectum: ik zie nu pas dat je Penisbaard quote een forgery is.![]()
Zullen we anders gewoon afspreken dat jij een ban krijgt?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:58 schreef kutkabouter het volgende:
kunnen we niet een regel opstellen dat iedereen die foto's van Voe of topics over haar opent een ban krijgt?
neuh, ik irriteer geen mensen, jullie wel door in elk topic Voe te spammenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:09 schreef Splutje het volgende:
[..]
Zullen we anders gewoon afspreken dat jij een ban krijgt?
Jij zit de hele tijd te klagen over Voe, dat is pas irritantquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:10 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
neuh, ik irriteer geen mensen, jullie wel door in elk topic Voe te spammen
de rest heeft het al opgegeven, maar je weet toch dat ik niet opgeef, ik doe alles om subfora en topics te reddenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:11 schreef Splutje het volgende:
[..]
Jij zit de hele tijd te klagen over Voe, dat is pas irritant
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |