Picsquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:25 schreef Dennisweb het volgende:
Het liedje is leuk, maar te veel Voecoder. (ja, da's een woordspeling). Het geblèr van het zinnetje "Don't talk to me" slaat ook nergens op.
Laatst had ze heel Noorwegen opgeschud vanwege een stukje beha. In Nederland staan we er niet van op te kijken als je bij een meisje bij haar mouwen net een stukje beha ziet. In Noorwegen had ze meteen hateposts. Ach, ze gaat er vrolijk van naast haar schoenen lopen. Een normaal 14-jarig meisje wordt ongelooflijk over het paard getild.
WAARDELOZE POST ZONDER PICSquote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:25 schreef Dennisweb het volgende:
Het liedje is leuk, maar te veel Voecoder. (ja, da's een woordspeling). Het geblèr van het zinnetje "Don't talk to me" slaat ook nergens op.
Laatst had ze heel Noorwegen opgeschud vanwege een stukje beha. In Nederland staan we er niet van op te kijken als je bij een meisje bij haar mouwen net een stukje beha ziet. In Noorwegen had ze meteen hateposts. Ach, ze gaat er vrolijk van naast haar schoenen lopen. Een normaal 14-jarig meisje wordt ongelooflijk over het paard getild.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:26 schreef Klonterpot het volgende:
Penrisbaart is mooi op vakansie met z'n ouders terwijl z'n 'geclaimde' Voe keihard wordt geneukt in de gedachten van tientallen Fok!kers
--quote:Op vrijdag 4 juni 2010 01:18 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Mensen die fappen op Voe of seks met haar willenVoe moet voor eeuwig maagd blijven om vervolgens als heilige blonde keizerin over Europa te heersen.
Vandaar de (?) achter het California gedeelte. Bedankt voor je lingeriebijdrage overigens, heb je beeldmateriaal?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:29 schreef Dennisweb het volgende:
[...]
Als je geen Noors kunt, probeer het dan ook niet. Gokken is maar half werk.
Mooi. Ze staan ergens op haar blogg. Als het niet verwijderd is. Ik ga er ook niet naar zoeken voor jullie.quote:
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:37 schreef Dennisweb het volgende:
[..]
Mooi. Ze staan ergens op haar blogg. Als het niet verwijderd is. Ik ga er ook niet naar zoeken voor jullie.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 23:40 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zie ik zie wat jij misschien ook ziet? (helemaal links)
Het lijkt met eerlijk gezegd sterk dat je deze foto bedoelt.
Nee, ze had een zomerjurkje aan. En ik vind het echt heel sneu dat half FOK! nu die foto's aan het zoeken is.quote:
Als je ons naar de video's kunt verwijzen zou dat nog beter zijn ja.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:04 schreef Dennisweb het volgende:
[..]
Nee, ze had een zomerjurkje aan. En ik vind het echt heel sneu dat half FOK! nu die foto's aan het zoeken is.
rhoooo, ik ben die foto's niet aan het zoeken. Ik heb me net afgetrokken op bears fuck boys video's.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:04 schreef Dennisweb het volgende:
[..]
Nee, ze had een zomerjurkje aan. En ik vind het echt heel sneu dat half FOK! nu die foto's aan het zoeken is.
Een persoon zet een foto en dat is meteen half fok aan het zoeken is.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:04 schreef Dennisweb het volgende:
[..]
Wat een vreselijk slecht geschoten foto zeg, die schaduwen in de gezichten zijn echt bagger.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:49 schreef Haque het volgende:
Maar een vriendinnetje kiezen dan
[ afbeelding ]
Nee, daarom wordt er zowat elke dag een topic over Voe geopend.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:12 schreef L.no het volgende:
[..]
Een persoon zet een foto en dat is meteen half fok aan het zoeken is.
De term 'overdrijving' is naar je hoofd gestegen.
Jup, op iedere moment van de dag gaat half fok iedere post volgen van iedere voe-topic.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:33 schreef Dennisweb het volgende:
[..]
Nee, daarom wordt er zowat elke dag een topic over Voe geopend.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:36 schreef L.no het volgende:
[..]
Jup, op iedere moment van de dag gaat half fok iedere post volgen van iedere voe-topic.
Zelfs als het niet letterlijk was, was het super overdreven. Dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:40 schreef Dennisweb het volgende:
[..]
. Is het nou zo moeilijk? Ik bedoelde natuurlijk niet letterlijk half FOK! Het was als uitdrukking bedoeld.
En kom op, hoeveel aandacht kan één 14-jarig meisje krijgen?
Ik ben meer geinteresseerd in hoeveel ze er kan hebben, Dennis.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:40 schreef Dennisweb het volgende:
[..]
. Is het nou zo moeilijk? Ik bedoelde natuurlijk niet letterlijk half FOK! Het was als uitdrukking bedoeld.
En kom op, hoeveel aandacht kan één 14-jarig meisje krijgen?
Mooi speelgoed. Macs & jonge meisjes.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:56 schreef RichardHammond het volgende:
Lol, op zoek naar een ander FOK! kreng.![]()
Op zo'n beetje elke foto op haar blog moet een stukje van haar Macbook te zien zijn.
Nu terug naar het echte leven.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 01:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mooi speelgoed. Macs & jonge meisjes.
[ Pic ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |